244 | Swatche lakierów Cleme Oh La La Sonia oraz Life #40

by - 20:33

Witajcie ;)
W końcu trochę deszczu! Nie żebym nie lubiła słońca, ale to już było trochę za dużo. Po burzy powietrze od razu czystsze i przyjemniejsze. Tradycyjnie wstęp o pogodzie a teraz do rzeczy ;p Dzisiaj spóźnione zdobienie z tulipanami do Projektu Kwiaty u RedRouge. Skromnie, bo skromnie, ale jednak. Tulipany tylko w wersji "demo", bo na jednym ręku (widziałam, że średnio mi wychodzą to już na drugim się nie męczyłam). Jednak głównym tematem są swatche dwóch lakierów - Cleme Oh La La Sonia oraz toppera Life Tredny Colour #40. Zapraszam:

Zacznę może od krótkiej recenzji lakieru Cleme Cosmetics. Kolejny, z którym robię zdobienie i jego również dostałam do przetestowania od portalu uroda i zdrowie. Sonia jest w pięknym pastelowym odcieniu fioletu, taka ciepła lawenda. Buteleczka tradycyjnie 5,5ml, mała, urocza z krótkim standardowym pędzelkiem. Wykończenie idealnie kremowe. 

Bałam się trochę, że jak na jasny kolor będę potrzebowała kilku warstw na długich paznokciach... a tu proszę, zaskoczenie, bo po dwóch mamy już idealne krycie. Wysycha szybko, nie robił żadnych problemów przy malowaniu. Ogólnie bardzo polecam jeżeli chodzi o ten kolor.
Na niego nałożyłam jedną warstwę toppera, który przypasował mi tu kolorystycznie. Life #40 jest to masa dużych jasno fioletowych heksów i mniejszych drobinek w odcieniach zielonego i złota. Całość na paznokciu ładnie się mieni. Drobinki niestety trochę nierównomiernie się nakładają... W każdym razie efekt mi się podoba. Lakier szybko wysechł. Było to moje pierwsze spotkanie z tą marką i jestem ciekawa co wyniknie dalej, jak na razie na plus ;D a mam jeszcze dwa topperki Life. 
Dodatkowo na serdecznym i kciuku prawej ręki dodałam jakieś tulipany... a przynajmniej tak miały wyglądać, wyszło co prawda średnio, ale wybaczcie, postaram się przy kolejnych kwiatkach. Na nie dałam warstwę matującego lakieru Lovely. Muszę powiedzieć, że takie połączenie nawet mi się spodobało i że chyba pora powrócić do matu ;]
Jeszcze jedna sprawa, bo wiem, że nie każda z Was lubi takie długie paznokcie.. a nawet dosyć często piszecie mi, że są za długie. Wszystko rozumiem, ale ona na prawdę wyglądają tak w przybliżeniu na zdjęciach, w rzeczywistości pazurki mam bardzo wąskie i drobne, a długość nie jest aż taka oszałamiająca (końcówki mają po ok. 1 cm). Mi jak na razie się nie połamały, a takie uwielbiam i umiem z nimi żyć ;) więc jeszcze nie skrócę. Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

42 komentarzy

  1. Chyba jeszcze tego nie pisałam - zawsze jak widzę nazwę Twojego bloga to się uśmiecham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, ciesze sie że juz sama nazwa wywoluje u kogos usmiech! ;)

      Usuń
    2. ja również ;) i zawsze się zastanawiam skąd ta nazwa, bo nie kojarzy się z lakierami;) ale jest super ;)

      Usuń
  2. Strasznie masz długie te pazurki, wolę jednak krótkie, a jeżeli dłuższe to bez szpica. Kolorek lakieru bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie do siebie pasują te lakiery ;) a tulipany śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no, to bez sensu pisać komuś: skróć paznokcie... maluj niebieskim albo nie maluj czerwonym! Twój blog, Twoje paznokcie i Twoje widzimisię... osobiście przekonałam się do krótszych paznokci, ale nie nawracam całej blogosfery na skracanie :)
    śliczny fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ! ;) trafnie to ujęłaś

      Usuń
  5. Jej jakie śliczne;)
    Kocham oglądać Twojego bloga;)
    Najlepszy<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje <3 bardzo mi milo po raz kolejny, fajne miec takich czytelnikow

      Usuń
  6. idealne!! Nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  7. Też cieszę się z tego deszczu, nadmiar upałów jest jednak męczący ;) Śliczne lakiery i tulipanki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. tulipanki bardzo ładne, ale długość paznokci zaczyna już przerażać

    OdpowiedzUsuń
  9. duet bardzo fajny, ale przy całym uwielbieniu do długich paznokci stwierdzam, że jednak już troszkę za długie je masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale tak jak Chilli napisała, to Ty masz się dobrze czuć ze swoimi paznokciami :)

      Usuń
    2. wiecie co dziewczyny, chyba macie troche racji.. ;D jeszcze tylko jedno mani na tych szponkach i po weekendzie skracam trochę ;p

      Usuń
    3. <3
      oczywiście, że to Twoje paznokcie i nosisz je takie, jakie lubisz

      jak przeglądam bloga, to po prostu starsze, nieco krótsze zachwycały całością :) a te są już dziwne, zwłaszcza przez to, że masz wąską płytkę

      ale talentu i staranności w zdobieniach nie można Ci odmówić :)

      Usuń
    4. tylko nie przesadź bo też będziesz żałowała :)

      Usuń
    5. oj tam, paznokcie nie ręka ;D kiedyś odrosną

      Usuń
  10. A ja uwielbiam Twoje długie szponki! Tulipanek w macie rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczny duecik.. Fajnie do siebie te lakiery pasują..

    Co do długości, to dla mnie byłyby zbyt długie, ale skoro Tobie takie pasują, to nie widzę problemu.. ;) Każdy nosi paznokcie takie jak jemu się podobają, zarówno jeśli chodzi o długość jak i kształt.. Nic nam do tego.. A i pole do popisu masz większe, wiec tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne są oba choć teraz żałuje że nie kupiłam żadnego z nich jak miałam okazje

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaaaaaaaał ale długie pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek bardzo mi się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tulipanki super trochę jak z kreskówki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ładnie te lakiery razem wyglądają :) A tulipanki super wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Twoich paznokciach wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam twoje posty, kiedy widzę Twoje paznokcie to jejku ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny lakier i ten top - zgrywają się i tworzą niesamowity duet ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale długie paznokcie *.* <3
    Tak długo się zastanawiałam nad tymi ozdobnymi z Life że w końcu nie wzięłam żadnego :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Patrzę na te szpony z zachwytem i zazdrością :D Sama bym takich nie nosiła, ale jakoś u Ciebie lubię je oglądać, są takim Twoim znakiem rozpoznawczym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeśli dobrze się czujesz z takimi długimi - noś, bo nic tylko pozazdrościć, że się nie łamią :)
    bardzo ładne tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe paznokcie :) Są takie długie, że kojarzą mi się jakoś fetyszowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie ;D troche racji masz.
      ale juz krociaki ;/

      Usuń
  24. w butelce wygląda jaśniej, a na paznokciach fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny jest ten kolor fioletowy. Mi długość paznokci nie przeszkadza jeżeli są zadbane, Twoje się bardzo dobrze prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki