243 | Zbiór kilku zdobień cz. 2

by - 20:43

Hej, post taki trochę na zapchanie i żeby nie było, że nic dla Was nie produkuję ;D Zabrakło mi zdobień... nic nowego nie stworzyłam jeszcze, dlatego dziś kilka zdobień, które znalazłam na dysku, a nie nadają się one na osobne wpisy... zresztą szczerze, gdyby nie chęć napisania jakiegoś posta to bym ich w ogóle nie publikowała. 

Cztery marne stylizacje, stare, a nawet bardzo, pierwsza z lutego. Nie pamiętam dokładnie jakich użyłam lakierów. Pierwsza to po prostu paznokcie pomalowane fioletem Wibo Gel Like #6 roziskrzone niebo oraz sreberkiem Lovely Snow Dust #3.

Kolejne to połączenie holograficznego AllePaznokcie #2 i jakiegoś czarnego z drobinkami... ale już go nawet nie mam z tego co widzę na półce. Pamiętam że koszmarnie długo wysychał, potrzebował z 4 warstw i chyba od razu go wyrzuciłam.
Następne to piękny granat Quiz Safari z białymi i niebieskimi ćwiekami Born Pretty Store.
Ostatnie mani to już coś bardziej skomplikowanego... miałam fajny zamysł, ale to chyba nie był mój dzień na tworzenie i wyszła totalne klapa. Tutaj właśnie nie wiem co to były za lakiery.
I to na dziś tyle, przepraszam za brak przyłożenia się, wybaczcie ten jeden raz ;D Następny wpis to będzie zdobienie z tulipanami na projekt u RedRouge, a kolejne to stokrotki ;) Plan jest, tylko zdobień jeszcze brak. Śmiało możecie krytykować. Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

15 komentarzy

  1. Mi się podoba. Super kolory lakierów;)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdobienia,nie ma co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyszły, szczególnie trzecie zdobienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Srebrny lakier z pierwszego i ostatnie zdobienie to moi faworyci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. granat z ćwiekami najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie fajne najbardziej te ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  8. niebieskie z ćwiekami przykuły moją uwagę ;) ale wszystkie bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu "krytykować" ;-) Więcej poczucia własnej wartości! Dwa pierwsze zdobienia co prawda proste, ale granat z kwadratami i ta jodełka super! Bardzo mi się podobają! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się to ostatnie zdobienie. Takie moje kolory :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka klapa? ostatnie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też często sięgam po 2 kolorki i maluję coś w stylu 1. i 2. mani ;) poza tym wszystkie mani są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej podoba mi się ten ostatni. wcale nie wygląda na nieudany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki