242 | Geometrycznie z lakierami Cleme

by - 17:29

Hej, chciałam Wam coś mądrego napisać, ale nie mam dziś weny. Przed chwilą pomalowałam paznokcie MySecret hot colors #166 golden night i jestem nim oczarowana <3 niestety nie mam aparatu ze sobą, więc zdjęć do posta nie zrobię, ale dzisiaj pokażę Wam geometryczną improwizację, do której użyłam lakierów Cleme Oh La La w trzech kolorach - żółty Elvire, pomarańczowy Julie i koralowy Louise.
Trzy kolorki, pasujące do siebie idealnie, jednak najbardziej jestem zachwycona pięknym, koralowym odcieniem Louise. Natomiast zdecydowanie nie podoba mi się pastelowy, żółty Elvire, który zawiera w sobie jeszcze delikatny srebrny pyłek, ale na paznokciach jest to słabo widoczne. Pozostała dwójka to czyste kremy.
Żółty do pełnego krycia potrzebował trzech grubszych warstw, ale i tak widziałam jakieś prześwity. Lakier nierównomiernie się rozkładał i miał uszkodzony pędzelek, co jeszcze utrudniało mi manewrowanie nim. 
Pomarańczka również trzy warstwy, jednak cieńsze i tutaj już nie było większych problemów z malowaniem.
Najlepiej spisał się koralowy, któremu wystarczyły tylko dwie warstwy i nie robił zupełnie żadnych problemów, lakier idealny ;)
Wszystkie wysychały przeciętnie, ale dokładnie nie sprawdzałam, ponieważ malowałam wzorek - użyłam cienkiego pędzelka i czarnej farbki akrylowej. Te wszystkie paseczki to totalna improwizacja, na jednych wyszły lepiej na innych gorzej, ale ogólny efekt całkiem dobry.
Jak Wam się podoba? Lakiery dostałam do przetestowania od Uroda i zdrowie. Jeszcze tylko powiem (ktoś kiedyś pytał), że lakiery te dostępne są chyba głównie przez internet, szukałam w sieci, ale nie znalazłam informacji o sprzedaży stacjonarnej. Dostępna jest szeroka gama kolorystyczna, jednak na swatchach reklamowych wyglądają one zdecydowanie inaczej niż w buteleczkach/na paznokciach na żywo, dlatego polecam przed zakupem popatrzeć swatche w sieci ;)

Zobacz także:

33 komentarzy

  1. Ile pracy! Na takich długich pazurach wygląda genialnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. rety, ależ misterny wzór, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory lakierów. Pięknie to wszystko obrysowałaś czarną farbką! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne masz paznokcie, takie długie, ja swoje musiałam skrócić :/ pracochłonne to mani ale śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są te lakiery <3 mani super wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym nie miała tyle cierpliwości, a efekt niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow zazdroszczę cierpliwosci. Widać cierpliwość popłaca

    OdpowiedzUsuń
  8. jeej, genialne są! Bardzo mi się podobają! :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo, że długość paznokci mi się średnio podoba, to zdobienie jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no masz genialne te paznokcie i tyle! :d a zdobienie to bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdobienie! geometryczne i paskowe wzory są super :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdobienie <3 a kolorki faktycznie pasują do siebie idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. no no szacun za to, że wszystkie je tak zmalowałaś :) cudnie wyszło i efekt mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdobienie, napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. To się nakreskowałaś ;)
    Super wyszło.. A przez tę czarną obwódkę wyglądają jak przyklejone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, hehe trochę jak takie naklejki,

      Usuń
  17. Zawsze, gdy tu wchodzę widzę oryginalne zdobienie. Nie zwiodłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo miło czytac takie komentarze ;)

      Usuń
  18. świetne zdobienie, super te paseczki i równo Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Elvire już próbowałam i w sumie mnie się podoba ;) bardzo fajne mani , ja bym już idealnych kresek lewą ręką nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie Ci wyszła ta obwódka dookoła paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne są!

    ps.a u mnie? TRENDY W AKCESORIACH NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba takie zdobienie :) ależ Ty masz piękne i długie paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale Ty masz pomysły ;) Długaśne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie i bardzo odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, genialny wzorek :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Że też Ci się chciało tyle kresek stawiać, wymiękłabym pewnie po 4 paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym je zobaczyć z daleka. Pewnie rzucają się w oczy. :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny ten wzorek, na lato ideał :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki