241 | Drapieżne zdobienie z China Glaze Keep calm, paint on

by - 13:02

Witajcie, nowy post, znowu prosto ze stolicy. Nie będę się rozpisywac, bo w sumie nie mam nic ciekawego do powiedzenia na temat inny niż zdobienie ;)
Dzisiaj przedstawiam Wam lakier całkiem ładny, delikatny i subtelny. W dodatku jest to moja pierwsza chinka w kolekcji, z której bardzo się cieszę, a dostałam ją od Cytrynki - jeszcze raz bardzo dziękuję. O jaki lakier chodzi? O China Glaze o znaczącej nazwie Keep calm, paint on - także długo nie czekałam i zmalowałam miętowo-panterkowe zdobienie, które mam aktualnie na paznokciach. Zapraszam:
Jak mówię, jest to pierwsza chinka, z którą miałam do czynienia i byłam bardzo ciekawa co też te lakiery w sobie mają. Otóż wielkiego zachwytu nie doznałam, ale lakier sam w sobie jest bezproblemowy i ładnie wygląda, co dla mnie jest wystarczające.
Do pełnego krycia na długich paznokciach potrzebowałam trzech cienkich warstw. Zapewne na krótszych spokojnie wystarczyłyby dwie. Lakier na początku trochę smużył, jednak po chwili opanowałam technikę malowania nim i było dobrze. Pojawiło się też kilka pęcherzyków powietrza, ale to zdecydowanie kwestia upału. Lakier szybko wysechł, jak na te trzy warstwy.
Ogólnie emalia jest w standardowej dla China Glaze buteleczce, swoją drogą bardzo ładnej i pojemnej, mamy aż 14ml lakieru! Pędzelek długi, cienki, równo przycięty. Co do koloru jest to jasna mięta coś w stylu Softer Mojito, w sumie jest baardzo podobny, może trochę jaśniejszy (w realu bardziej zielony niż na zdjęciach). Również posiada w sobie drobny, srebrny pyłek, który daje lekko satynowe wykończenie.
Ogólnie zdobienie zainspirowane tradycyjnie od Botanic Nails na fb, dokładny link do zdj zapodziałam. Do mięty dodałam najmniejsze kryształki z karuzeli Born Pretty Store - TUTAJ recenzja.
Na pozostałych paznokciach panterka, trochę nieudolna i źle dobrane kolory, ale oj tam, ujdzie w tłumie ;p Bazą jest tutaj Bell Air Flow Lotus Effect brak nr, czerń Quiz Safari, ciemniejszy szary to Essence Colour&Go #34 Wake of fame natomiast złoty Wibo Glamour #2.
Na koniec wszystko pokryłam nowym wysuszaczem, który kupiłam zamiast zgęstniałego już GR Gel Look... Padło na Golden Rose Quick Dry, bo pani nie miała tamtego... ale nie jestem do końca zadowolona. Niby wysusza, ale ma rzadką konsystencję, widać pociągnięcia pędzelka, jakoś słabiej lśni i nie daje takiego fajnego wykończenia jak tamten i jak widać rozmazał wzór ;/ . Ciekawa jeszcze jestem czy pęka, ale to okaże się na dniach, ogólnie nadal pozostanę wierna Gel Look i zapewne kupię go z powrotem.

Jak Wam się podoba całe zdobienie? Lubicie takie kolory/wzory? Miłego dnia wszystkim ;* następny wpis koło środy.

Zobacz także:

25 komentarzy

  1. Wzorek jest genialny i bardzo fanie wygląda w miętowym towarzystwie.
    Co do rozmazywania wzoru i widocznych pociągnięć pędzelka, proponuję odczekać kilkanaście minut i malować topem (postaram sie to jakoś sensownie ubrać w słowa, mam nadzieję, że sensownie ;0 )przy minimalnym nacisku pędzelka na płytkę. Tak jakbyś chciała dosłownie musnąć paznokcia... :)
    Zdecydowanie powinna pomóc, choć błysk na intensywności raczej nie zyska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za rade ;) ale dokladnie tak robie i niestety przy tym topie nawet to nie pomaga. a czekalam sporo zanim pomalowalam. coz, ale przetestowalam i wiem, a tak bym zyla w niewiedzy. w kazdym razie ma plus - nie peka jak gel look

      Usuń
  2. Jak ja ci zazdroszczę takich wspaniałych,długich paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama sobie ich zazdroszcze ;D dziekuje

      Usuń
  3. Ale piękne zdobienie! Ciągle nie mogę się napatrzeć na te Twoje pazurki! <3
    A Chinki zazdroszczę! Ja żadnej nie miałam jeszcze ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja zazdroszczę tak wspaniałych paznokci! *.*
    A zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawienie kolorystyczne nie do końca w moim stylu ale chinka cudna.. Z resztą co tu dużo mówić.. To moja ukochana marka :D

    Ps. Ależ Ty masz obłędne te paznokcie.. Nic tylko malować :)
    Ciekawa jestem tylko jakim cudem one Ci się nie łamią... Ja jak mam tylko trochę dłuższe to raz dwa coś uszkodzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie ta chinka bardzo ladna, innych nie mialam okazji na razie wyprobowac ;]
      dziękuję, na razie jakos dają radę. cos tam czasami sie zalamie ulamie, ale taki ksztalt jest latwo spilowac ;)

      Usuń
    2. Tylko czasami coś Ci się złamie? Nie wiem jak to robisz, bo ja mając połowę mniej wystającą za koniec palca płytkę już muszę baaaardzo uważać.. :( Używasz jakichś odżywek specjalnych może??

      Ps. No to jak ta jest pierwsza to koniecznie wypróbuj inne.. Ich lakiery są boooskie :D

      Usuń
    3. tez czasami mam taki czas ze nie da sie z nimi nic zrobic, ale to glownie jesien zima, natomiast wiosna lato od zawsze jak pamietam to udaje mi ie uhodowac takie dlugie. zadnych specjalnyh, pod lakier na zmiane eliksir z jewabiem wibo albo eveline jakąs 8w1 albo diamentowa.

      Usuń
  6. cudowny ChG :) , mam ten quick dry z GR, schnie serio quick ;), wzor rozmazał mi raz za pierwszym pomalowaniem, ale juz nastepne proby byly udane, ja sporo odczekuje i na srodek daje kropelke po czym ekspresowym tempem tylko co tylko macham pedzelkiem :) pewnie tez tak robisz, moze to konsystencja jakas inna, no nie wiem, mnie nie sprawia zadnych problemow, a wrecz jestem mega zadowolona ;) ( kobieta na stoisku odradzala mi gel look) i tak ile ludzi tylko opini :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor chinki! panterka i diamenciki też fajnie się prezentują :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dobranie kolorów ;)
    Zapraszam do siebie
    http://juliettasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny lakier :) A z kryształkami wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdobienie jest świetne i robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim monitorze Chinka wygląda na blado-szarą a nie miętową, ale i tak mi pasuje ;)
    Ja Chinki uwielbiam głównie za mnogość kolorów i wykończeń. Zawsze znajdę coś dla siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie ten lakier u Ciebie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi ta panterka się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna mięta z brzoskwinią! O_O

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam panterkę i wszystko co z nią związane :D
    ale paznokcie to masz meeega długie. nie mogłabym z takimi żyć :)
    ________________________________________________________
    obserwuję i zapraszam do mnie --> worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno czemu Ty marudzisz, ja choćbym 100 lat próbowała to nigdy nie zdołałabym dorównać Twojej precyzji. Dla mnie jesteś niesamowita w tym co robisz. Czekam na więcej i więcej Twojego mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki