240 | Połączenie idealne - Sally Hansen Xtreme wear Pacific Blue & White On

Witajcie po sporej przerwie. Przepraszam, za mocno obniżoną frekwencję na blogu i ogólnie w "internetach", ale wyjazd z dwóch dni przedłużył mi się na pięć i tak wyszło. Od poniedziałku tydzień też będę się nudzić w Warszawie i może wspomnę już tutaj, że bardzo chętnie spotkam się z którąś z Was, jeżeli będziecie miały czas i chęci! (piszcie w komentarzach) ;) Tylko nie bardzo orientuję się, kto oprócz kilku osób z tej Warszawy jest. W każdym razie notki będą się pojawiać już regularnie, bo przygotuję je sobie wcześniej ;)
Dzisiaj zapraszam na połączenie, które bardzo przypadło mi do gustu i myślę, że fankom azteckich wzorów, niebieskości lub lakierów SH również się spodoba. Bazą jest gradient dwóch lakierów Sally Hansen Xtreme Wear #420 Pacific Blue oraz #300 White On. Zapraszam:


Lakiery te kupiłam dosyć niedawno na promocji 1+1 w SuperPharm. Za oba zapłaciłam ok. 15zł - co uważam jest ceną doskonałą za jakość tych lakierów. White On uważany jest przez wiele lakieromaniaczek za biel idealną. Musiałam go mieć, bo wiecznie takiej bieli mi brakowało i rzadko robiłam zdobienia z tym kolorem. Natomiast Pacific Blue, to kolor, który strasznie mi się podoba, a dokładnie takiego odcienia nie miałam. 
Nie zawiodłam się na żadnym z nich. Biel jest faktycznie idealna, do pięknego pokrycia nawet długich paznokci wystarczy dwie warstwy. Nie bombluje, nie smuży, prześwitów również  nie robi. Dodatkowo całkiem szybko wysycha. W buteleczce jest lakieru sporo bo 11,8ml, pędzelek płaski o średniej szerokości. Błękit Pacyfiku również jest tak doskonały jak biały braciszek. Ogólnie bardzo polecam! Nawet w regularnej cenie, bo są tego warte, ja z chęcią zaopatrzyłabym się jeszcze w jakiś fajny kolor.
Co do zdobienia to jak już mówiłam - baza to gradient wykonany gąbką. Azteckie/etniczne, czy jak je tam nazwać, wzorki to biała i czarna farbka akrylowa z Empika - na wyprzedaży za 9zł kupiłam dwie duże tuby Vivace 60ml. Kolor KAB20 NERO i KAB21 BIANCO TITANIO. Tak mi się spodobało malowanie wzorków tymi farbkami, że nie używam teraz niczego innego! W końcu poznałam, dlaczego wiele z Was nie używa do zdobień lakierów ;) Cieszę się, że się na nie skusiłam.
Jak Wam się podoba takie zdobienie? Czekam na komentarze, a ja tymczasem uciekam coś robić ;] szkoda tylko że jest tak gorąco... chyba się rozpuszczę, zanim pozałatwiam sprawy w mieście ;p. aaa i wiecie co, dorwałam w Warszawie marmurkowe Lemaxy - kupiłam neonowy żółty i zielony, są cudne <3 Pozdrawiam ;*

42 komentarze:

  1. Kocham połączenie bieli i niebieskiego, a już w takim wydaniu to całkiem! <3
    Zapraszam do udziału w konkursie - do wygrania m.in. lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jakie śliczne! :) Muszę koniecznie kupić sobie tą biel z SH :)
    Zasmuciłaś mnie wiadomością że będziesz w Warszawie, nie znajdziesz czasu żeby przyjechać do mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biel polecam, natomiast dla Ciebie znajdę czas oczywiście ;D mam jeszcze wakacje do października także spokojnie. jedno Twoje słowo kiedy mogę wpaść i jestem ;p

      Usuń
  3. Woooo! I znów robisz takie cuda jeszcze w moich kolorach! I jak tu się nie zakochać! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tych lakierów jeszcze nigdy nie miałam, ale skoro tak piszesz, to na pewno następna buteleczka białego będzie z tej firmy :)

      Usuń
    2. polecam ;) to również i dla mnie pierwszy raz z tymi lakierami.
      dzięki ;*

      Usuń
  4. Przepiękne. Jestem pod wrażeniem.. Gradient wygląda cudnie jako baza, a to niby skromne zdobienie idealnie dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo, ale świetnie ! *.* Kolory idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! ten czarny wzorek świetnie pasuje na takim tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie dorwałaś te Lemaxy? O.o
    Bo ja latam po całej Wawie i nigdzie nie widziałam :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, łaziłam sobie po "podziemiach" w centrum i jakiś malusieński sklepik z różnymi lakierami był i na wystawie zobaczyłam je. ale nie wiem czy trafiłabym tam drugi raz ;D w każdym razie w centrum

      Usuń
  8. Warszawa jest niedaleko mnie :D
    zdobienie jest cudne, ja nadal maluję lakierami, może czas przekonać się do farbek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny gradient :) obydwa lakiery mam i mam to samo zdanie, polecam jeszcze Green Apple, też bardzo sympatyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będzie następna promocja to skuszę się na jakieś na pewno ;) o ile będę miała w okolicy SP

      Usuń
  10. Super! Bardzomi się podobają Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne! Takie.. hm.. aztec? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :) Wygląda świeżo, nawet trochę mroźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne!!! Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne zdobienie, musze kiedys odgapic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogę być inspiracją ;)

      Usuń
  15. chętnie sie spotkam z Wawie :) piekne mani, uwielbiam ta biel, dla mnie idealna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musimy w końcu ;) maila Ci napiszę jak już będę w W-wie

      Usuń
  16. Ja też się skusiłam na biały i czarny SH, ale przyznam szczerze , że najpierw był szał- wow, biel idealna, ale później miałam drobne problemy z konsystencją- lakier tak mi się lał, że zalewałam skórki i wszystko wokoło, to chyba kwestia pędzelka- nie jestem przyzwyczajona do ta długich pędzelków, po których lakier spływa, trochę ćwiczeń i będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. t prawda, trochę spływa z tego pędzelka sporo lakieru i czasami można zalać paznokieć... ale ja już się przyzwyczaiłam, coraz więcej lakierów ma takie długie pędzelki

      Usuń
  17. Piękne, też uwielbiam tę biel z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Napatrzeć się nie mogę! ;O

    OdpowiedzUsuń
  19. Mistrzostwo normalnie. Ja się tak zastanawiam skąd w Twojej głowie tyle pomysłów :) Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie połączyłaś te dwa kolory a zdobienie dopełniło całości!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny duet, ogólnie lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pasują do siebie oba te kolorki :P Bardzo ładnie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory super no i ten połysk! Wygląda genialnie ;)
    No rozumiem, sama długo się wahałam, ale jak się okazało mam sporo chętnych na hybrydy! Na swoich pazurkach miałam je tylko 1 raz, a teraz wszystko robione jest na klientkach! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie teraz jest więcej klientek, prawie wszystkie są na hybrydy ;) Dobra cena i długa trwałość je skusiła ;)

      Usuń
  24. mega efekt :) podobają mi się te kolorki :) ja nie mam talentu do wzorków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam połączenie bieli z niebieskim <3 natomiast jeśli chodzi o farbki - kto raz spróbuje ten nie chce wrócić do malowania lakierami :D są tak świetne! a Twoje mani bardzo mi się podoba (jak większość :P), z chęcią sama bym takie coś nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyszły cudownie :) naprawdę pięknie :) zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne wzorki zmalowałaś ;) kolorki przepiękne; mam trzy lakiery z tej serii ;kolorki cudne, ale strasznie długo nie chcą mi wyschnąć na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.