239 | Sephora Shrimp Cocktail z kwiatami

Witajcie ;) 
kto czytał na Fb, ten wie, że posta miało nie być, bo mnie miało już nie być w domu na kilka dni. No ale siła wyższa, w postaci ogromnej ilości ludzi, którzy akurat postanowili jechać dziś w kierunku Warszawy busami, spowodowała, że nie było dla mnie miejsca ;( Jadę dopiero po 16... Ale dzięki temu pojawi się wpis, jupii ;p
Mam dla Was jakieś stareee (chyba z kwietnia) zdobienie, w sumie swatche pewnego lakieru, w połączeniu z naklejkami wodnymi od Born Pretty Store. Zapraszam na krewetkowy koktail od Sephory - Shrimp Cocktail.
Lakier ten jest moim drugim z Sephory. I muszę powiedzieć, że oboma jestem zachwycona. Shrimp Cocktail ma bardzo nietypowy kolor i wykończenie, otóż jest to przybrudzony róż, który zawiera w sobie masę srebrnych drobinek. Na paznokciu tworzą one bardzo błyszczący efekt, co niezwykle mi się spodobało. W sumie nie mam nic podobnego w swojej kolekcji.
Z tego co pamiętam to nakładał się świetnie, szeroki pędzelek ułatwiał sprawę, w dodatku wystarczyły dwie warstwy. Wysychał też szybko, ale ja pokryłam i tak top coatem. Buteleczka urocza, 5ml.
Na serdecznych postanowiłam dać trochę urozmaicenia, w postaci naklejki wodnej BPS. Są to kwiaty, bardzo ładny wzór, tylko szkoda, że na tak małym kartoniku, starczy zaledwie na kilka razy :( Naklejki nakładają się bez problemu, tylko trzeba uważać, żeby nie zawinąć. Jedynym problemem było dla mnie ładne przycięcie na kształt paznokci... co nieco mi się nie udało przy skórkach. Wybaczcie.
Na pozostałe paznokcie przykleiłam jeszcze różowe kryształki. I tak powstało to mani, które jednak nie gościło długo na paznokciach... a tak sobie teraz myślę, że ten róż to jednak mi się bardzo podoba i muszę z nim znowu coś wykombinować.
Szybki wpis, zostawiam na kilka dni, będę raczej bez internetu. Pozdrawiam Anka ;*

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. hehe no jest specyficzny dosyc :D też mi się nie spodobał najpierw ale teraz tak myślę, że spoko ;p

      Usuń
  2. Świetny kolor :) Chciałabym umieć tak spiłować paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic trudnego ;) chociaż faktycznie trzeba poświęcić trochę czasu. (przynajmniej mi to sporo zajęło)

      Usuń
  3. sam ten lakier mi się niezbyt podoba, ale naklejki fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się błyszczy! Ja też lubię jak się błyszczy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ma kolor, ale wygląda trochę perłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki troszkę brzydalek z tego lakieru :P Wiadomo co kto lubi :D
    Ale naklejki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje paznokcie, na nich wszystko wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolorek wygląda dużo lepiej na paznokciach niż w buteleczce... jakbym go zobaczyła w sklepie to pewnie bym nie wzięła, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności :)
    Kolor idealny dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet ładny kolorek, ale najbardziej zachwyciły mnie te naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Achh.... Co ja Ci będę dużo mówić - Piękne mani! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że lakier nie cieszy się powodzeniem :) wiadomo gusty są różne :) ale naklejki są bajeczne i nie mogę napatrzeć sie na Twoje zdjęcia - super zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ;)
      cieszę się, że czytelniczy doceniają moje (czasami nieudolne) starania ;p

      Usuń
  13. Lakier średnio mi się podoba , naklejki są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się ostatnio nawet podobają takie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, bardzo dziewczęce kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam lakiery z Sephory :) Jednak ten kolor za bardzo do mnie nie przemawia.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. W buteleczce mi się nie podoba, ale już jego wygląd na paznokciach jest jak najbardziej przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę ładne mani :) Naklejki prezentują się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się bardzo podoba mani, które wykonałaś. Masz tak ładnie zadbane paznokcie, że nie mogę wyjść z podziwu, że tak można :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie :) wielbię naklejki wodne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.