238 | Cleme Oh La La Yvette & Alice

Hej ;) 
Muszę się Wam pochwalić, że dostałam się na studia, kierunek, który mi się spodobał i mam nadzieję, że to nie był zły wybór. W każdym razie od października witaj Warszawo. Dygam się tych wszystkich zmian, ale cóż, taka kolej rzeczy. 
Dzisiaj pokażę zdobienie z kolejnymi lakierami Cleme Oh La La mianowicie piękny niebieski Yvette oraz niestety, bardzo kłopotliwa biel Alice. Zdobienie znowu z kwiatami, tym razem nie standardowo, bo różyczki są niebieskie. Po za tym myślę, że nada się na pierwszy tydzień projektu kwiaty u Red Rouge. Zapraszam.

Co do samych lakierów, to z niebieskiego jestem zadowolona, natomiast biel mnie zdenerwowała. Yvette do pełnego krycia na długich paznokciach potrzebowała trzech warstw, jednak dla przeciętnych dziewczyn, dwie by spokojnie starczyły ;) Przy nakładaniu większych problemów nie miałam, rozkładał się równomiernie, nie robił smug. Odcień idealny, lubię takie, jak już wiele razy wspominałam. 

Co do bieli to wiadomo - każdej dziewczynie malującej paznokcie, tego koloru nigdy dość. Jednak tutaj strasznie się zawiodłam. Lakier na paznokciach tej długości potrzebował czterech warstw, przy czym i tak gdzieniegdzie widać prześwity... długo wysychał, nakładał się też słabo. Tworzył "góry i doliny", jakieś bąble i w ogóle był trudny w obsłudze. Gdy już się uporałam, to stwierdziłam, że muszę na nim zmalować coś dużego, żeby prześwitów nie było widać.
Tak też powstały różyczki. Niebieskie kwiatuszki fajnie kontrastowały z bielą. Ogólnie zdobienie przypadło mi do gustu ;) Zresztą z tego co pamiętam, na Instagramie również Wam się spodobało.
Na pozostałych paznokciach było mi coś za pusto, dodałam więc po jednym malutkim ćwieku z Born Pretty Strore.
Wracając do lakierów, to umieszczone są w małych buteleczkach 5,5ml, pędzelki standardowe. Niebawem reszta kolorków, które posiadam. Lakiery dostałam do przetestowania od Uroda i Zdrowie.

Po za a tym jak może zauważyliście, na blogu jest nowy szablon. Jak Wam się podoba? Na pewno lepszy niż ostatnio... w każdym razie nic specjalnego.

39 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie i świetny szablon :) Na jaki kierunek studiów się dostałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdobienie :) i powiem szczerze że też mam problem z tym białym lakierem :(próbowałam już nim 2 razy malować i za każdym razem wychodziło fatalnie i kończyło się na bieli od GR.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdobienie! :) Fajny ten niebieski kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne różyczki ;) gratuluję dostania się na studia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne mani, uwielbiam wszystko co niebieskie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje dostania sie na studia! Co do manicure, perfekcyjny, ja nie wiem jak ty to robisz na prawej rece... wielkie łał ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      oj tam, kwestia wprawy ;p z tym że ja na lewej, bom leworęczna

      Usuń
  7. Gratulacje :) mani przepiękne! ja też już zmalowałam swoje różyczki na projekt, dziś się pokażą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie to wygląda, jak porcelana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe są te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory i kwiaty :) zmiana szablonu też mi się podoba. Welcome to Warsaw ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piekne! jestem zachwycona! ;) zrobisz kiedys tutorial takich kwiatów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo proste! ;) jasne że zrobię

      Usuń
    2. Ps... robilam juz taki szybki tutorial ;) tutaj link http://zjemciklapki.blogspot.com/2013/11/180-tutorial-jak-namalowac-rozyczki.html

      Usuń
  12. Uuu... podoba mi się to zdobienie :-) Dostanie się na studia na które się chce zawsze w pewnym stopniu ułatwia studiowanie, gratuluję!
    No i jak już się ,,zadomowisz" choć trochę, daj znać. Może skoczymy na piwo? :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;))
      a na piwerko to mam nadzieje nie tylko jedno ;p swoją drogą sporo blogerek jest chyba z warszawy

      Usuń
  13. ale masz pazury! i piękny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdobienie ;) Wypróbowałam już kilka kolorków z tej kolekcji i wszystkimi super się maluje tylko właśnie z białym tez mam dokładnie to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mnie denerwuje tylko biel i żółty...

      Usuń
  15. piękny szablon od razu jak tu weszłam to go zauważyłam :) aż się nie mogę napatrzeć :) a co do paznokcie to już też te dwa kolory używałam niebieski piękny zakochałam się w nim mi 2 warstwy starczyły a z bielą to pasuje mi dać 3 i jedynie co to mi troszkę bąble zostawił i schnie dość długo. Nie jest to jednak super biel niestety. Mi gór nie robiła ale może temu że mam krótsze paznokcie i może inny kształt no nie wiem już jak to wyjaśnić :) jedno wiem że każda ma inny sposób malowania i inne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak ;) we wszystkim masz rację, zresztą na krótkich na pewno byłoby mi łatwiej
      dziękuję :)

      Usuń
  16. Niebieski z bielą (choć nieco problematyczną) tworzą bardzo zgrany duet. A różyczki są oryginalne i niebanalne:)

    PS Gratuluje dostania się na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym zdobieniu to ja się zakochałam!<3
    Jest idealne pod każdym względem, wykonanie, dobór kolorów. A w dodatku masz takie piękne i długie paznokcie...moje niestety w ostatnim czasie ciągle się łamią i wyglądają tragicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, że zdobienie przypadło do gustu ;)
      już zaczynają się łamać niestety ;/ ale jeszcze da radę coś skleić

      Usuń
  18. Kochana gratuluję dostania się na kierunek który sobie wymarzyłaś :) To wspaniałe :) Pazurki śliczne, kolory i różyczki - cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to to co sobie wymarzyłam niestety ;( bo tam startu nie miałam. aczkolwiek najmniejsze zło
      dziękuję

      Usuń
  19. Tym zdobieniem totalnie mnie kupiłaś! Delikatnie, romantycznie i jeszcze w odcieniach niebieskiego! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie kupić te lakiery stacjonarnie? Ten błękit jest BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrzyłam w sieci, jednak nie znalazłam nic o sprzedaży stacjonarnej ;/ tylko internet

      Usuń
  21. Gratuluję dostania się na studia! Wiedziałam, że zdasz maturę śpiewająco i dostaniesz się tam gdzie chcesz! :* Warszawka? u lala stolyca ^^ Jeśli zaś chodzi o paznokcie to niebieskie róże są świetne ! Sama myślałam nad błękitnymi bo są oryginalne.. Masz takie długie paznokcie, że u Ciebie nawet te większe ćwieki by się nadawały :) to jest plus ! ja muszę używać tych najmniejszych bo inaczej zajmują 1/3 paznokcia :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie ;-) uwielbiam niebieskie róże

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.