235 | Zbiór kilku zdobień + haul ubraniowy

Hej ;) Miałam pisać wczoraj, ale jakoś mi czas szybko zleciał i tak wyszło, że posta nie było. Dzisiaj przychodzę do Was z trzema zdobieniami (?) chociaż nie wiem czy niektóre można tak nazwać. Zdjęcia znalazłam na dysku, więc skoro już je zrobiłam to pokażę, bo na oddzielne wpisy się  nie nadają. Po za tym na końcu ciuszki, które zakupiłam w ostatnim czasie, niektóre z Was chciały taki haul zobaczyć. No i dziękuję za taką ilość miłych słów pod ostatnim wpisem <3

Wszystkie wykonane już jakiś czas temu, widać jeszcze paznokcie znacznie krótsze niż obecnie. Pierwsze zdobienie Inspirowane jakimś z sieci. Wyszło dosyć ładnie, ale jakoś tak kilka dni była słaba pogoda i wgl, że nie zrobiłam ładnych zdjęć, a na tych co mam prezentuje się średnio.
Użyłam tutaj pudrowego różu Wibo Express Growth #485, neonowego różu Bell Full colour (brak nr), niebieski to Sensique Strong&Trendy nails #171, czerń Quiz Safari. Topper holograficzny Deni Carte #22. Ćwieki BPS.
Nie będę wdawać się w większe szczegóły, bo to chyba nie ma sensu. Notka typowo podglądowa ;) 

Kolejne paznokcie to po prostu marmurkowa biel Lemax pokryta holo topperem H&M Pink Bling Bling. Fajnie się mieniły, ale jak zwykle na zdjęciach tego nie widać. Po za tym białe pazurki mi się spodobały. W ogóle lubię ten lakier, jest taki nieoczywisty.
Ostatnie towarzyszyły mi nad jeziorkiem na początku czerwca. Pamiętam, że chciałam zrobić coś ekstra, ale jak na złość, nic mi nie wychodziło, mani zmywałam kilkukrotnie, a jak już coś zrobiłam to gdzieś dotknęłam i zdobienie poszło w pizdu... Taak bywają czasami takie dni, że nie ma sensu na siłę kombinować.
Ostatecznie wzięłam żarówiasty żółty z Quiz Safari. Co prawda namęczyłam się i z nim, bo na paznokciach są chyba 3 czy 4 warstwy... ale cóż. Schło to w nieskończoność, jednak efekt końcowy na plażę jak znalazł. Dodałam srebrne kryształki od BPS i ten sam holograficzny topper z H&M Pink Bling Bling. Pazury dzielnie trzymały się chyba z 5 dni, na zdjęciach jak dobrze pamiętam efekt właśnie dnia czwartego.
Jakieś połączenie spodobało Wam się bardziej? Takie przeciętniaki... przecież nie zawsze mam pazurki godne uwagi i wszelkich pochwał ;D

Na koniec lakierowa paczuszka od Aliny ;) Dziękuję bardzo, kilka rzeczy, których nie miałam okazji wcześniej testować, do tego ten śliczny różowy, marmurkowy Lemax <3 Ciekawa też jestem tego Lovely Blink blink. 
A co do ciuchów, to pochodzą one z dwóch sklepów. Mianowicie t-shirty z Croppa, a spodnie z H&Mu. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale robione tabletem. Zaczynając od lewego górnego rogu: czarne bluzki z krótkim rękawem, obie za 29.99zł. Pierwsza ma na rękawkach białą siateczkę i jest trochę jak mgiełka, druga jest krótsza i ma pudełkowy fason. Dwie kolejne koszulki (wybaczcie że pomięte ale po praniu ;p ) również Cropp, kupione na wyprzedaży za 19.99zł sztuka. Ostatnia dorwana za 9.99 ;) fajny top z jedną z ulubionych postaci z bajek w dzieciństwie.
Spodnie jak mówiłam z H&M. Czarne za 20zł, aż szkoda było nie brać. Nie mają z tyłu kieszenie, są obcisłe, bardzo wygodne. Jedynie w kolanach jakieś takie luźniejsze i pewnie po jakimś czasie mocno się rozciągną, ale nie będzie szkoda. Natomiast jeansy kupione za 75zł (przecena z 149 chyba). Rurki, kolor takiego przybrudzonego niebieskiego, na kieszeniach przyklejone coś a'la ćwieki.
To na tyle, dzisiaj nieco inaczej niż zawsze, no ale nie samymi pięknymi paznokciami człowiek żyje. Pozdrawiam ;]

18 komentarzy:

  1. Pierwsze zdobienie najlepsze! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdobienie - łapacz snów, megaaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie mani mi sie podobaja :) ciuchy też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny marmurkowy Lemax! Do mnie za niedługo przybędzie limonkowy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienia. Bardzo podoba mi się to pierwsze, genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że Ci posłuży ;) piękne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdobienie jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zdobienia fajniusie, ale jednak najlepsze jest to z motywem łapacza snów. Super jest :D
    Koszulka z Bugsem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Łapacz snów genialny,nie przesadzaj z tą jakością zdjęć,są super! Ciuszki piękne i w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdobienie mega :D a marmurek cudny :D ja też tak jak ty czasami mam ze nie mogę zrobic zdobienia to robie zwykłego frencha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łapacz najlepszy! Jak ja Ci zazdroszczę tych pięknych paznokci, ach

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie koszulki :D Szczególnie te szare i niebieska :D Pazurki z łapaczem - boskie, letnie i radosne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienie z łapaczem snów bardzo mi się podoba :). I bluzki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Łapacz snów jest super ;) ale żółteczek z Quiz też mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten z azteckimi wzorami, łapaczami snów jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdobienia najbardziej mi się podobają :) Ja muszę pochodzić po wyprzedażach. Może jeszcze coś kupię na wyjazd.
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.