234 | Holiday Dream manicure - Orly Baked

Witajcie <3 Wracam do Was po weekendzie, który spędziłam w Warszawie. Oczywiście jak na złość pogoda musiała się popsuć... a uwierzcie, że czekanie godzinę na placu teatralnym pod kolumnami, podczas gdy jest burza, wiatr i straszna ulewa nie należy do przyjemnych ;D Tym bardziej jak jest się w krótkim rękawku, sandałkach i bez parasola. W każdym razie, pogoda nie przeszkadzała w robieniu zakupów i tak udało mi się zdobyć kilka nowych rzeczy, o czym na końcu posta. A po za tym ZDAŁAM MATURKĘ :D Taaak, i z wyniku bardzo się cieszę!
Jednak wracając do posta. Dzisiejsze zdobienie nosiłam dosyć niedawno. Bardzo je polubiłam, idealnie wpasowało się w piękną wówczas pogodę. Według mnie tak mogłoby wyglądać wakacyjne marzenie ;) Zapraszam na Holiday Dream manicure, do którego wykonania użyłam między innymi czterech lakierów Orly z kolekcji Baked. Szczegóły niżej.
Na wstępie przepraszam za zdjęcia, na których widać po prawej stronie jaśniejszy obszar - niestety miałam jakiś przybrudzony obiektyw, a zobaczyłam to dopiero na komputerze po zgraniu zdjęć.
Paznokcie iście wakacyjne - zachód słońca, palmy, kokosu, morze, wyspa... jak dla mnie wakacje idealne i może kiedyś na takie się wybiorę. Tymczasem pozostaje mi wyrysować sobie coś takiego na paznokciach ;p
Główną rolę grał tu Orly Tropical Pop, który robił za bazę. Użyłam trzech cienkich warstw... jednak nie zachwycił mnie, pędzelek zostawiał smugi. Co do koloru, to za żółtym nie przepadam, jednak jak tak się dłużej mu przyglądałam, to stwierdziłam, że nawet fajnie wygląda. Szczególnie do opalonej skóry. Swatche  całej kolekcji pojawią się w jednym z kolejnych wpisów.
Na powyższy tropikalny odcień nałożyłam gąbką trzy kolejne, od najciemniejszego Saturated przez Hot Tropics aż po wspaniały Ablaze. Dwa ostatnie posiadają w sobie złote drobinki, które w gradiencie świetnie wyglądały i dodały całości jeszcze lepszego efektu, chociaż nie wiem czy je zauważycie na zdjęciach.
Czerń to tradycyjnie Quiz Safari, palemki zmalowane cienki pędzelkiem. Do tego kilka czarnych kryształków do ozdoby i wszystko pokryte GR Gel Look Top Coat, który jak zwykle wspaniale wykończy każdy manicure.
Paznokcie mocno rzucały się w oczy i z tego co pamiętam usłyszałam o nich sporo komplementów ;D między innymi od instruktorów na prawku ;p Kolory dosyć neonowe, żółty świetnie podbijał pozostałe odcienie. Co więcej o tych paznokciach? Że aż szkoda mi było je zmywać. A Wam się podobają?
A na koniec dawka nowości, które zagościły u mnie w ostatnich dniach, co prawda zakupiłam też kilkanaście ciuchów na wyprzedażach, no ale tego po kolei pokazywać nie będę (chyba że chcecie?). Skupię się na pazurkach. Niewiele tego, ale może kogoś zainteresuje.
Zajrzałam ostatnio do Pepco i pokusiłam się na trzy pary kolczyków za 5zł (urzekły mnie te miętowe różyczki), szklany pilniczek za 2zł oraz jakieś naklejki z czaszkami no name za 50gr ! ;) W Biedronce tradycyjnie mój ulubione żel do twarzy i w Ross zmywacz zielona Isana. Natomiast w Warszawce połaziłam trochę i skusiłam się na śliczny topper za 5zł H&M Blue Bliss, a w SuperPharm na piękny Sally Xtreme Wear Hansen Pacific Blue (śnił mi się po nocach :D ), a do niego za 1gr zachwalana biel SH White On - razem za 15zł. Chciałam też jakieś lakiery Life, albo Essie... ale były jakieś powybierane i nic mi się nie spodobało. Widziałam też w Jaśminie mnóstwo innych buteleczek ze szczerą chęcią zakupu, ale jakoś nic nie wpadło mi w oko ;] 

Jak Wam się podoba dzisiejszy wpis? Pozdrawiam ;*

44 komentarze:

  1. Pazurki wyglądają świetnie, nie mogę się napatrzeć na efekt jaki stworzyłaś :) A co do pokazywania ciuchów z ostatnich Twoich zakupów to ja chętnie zobaczę - może któryś podpatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej ;) w następnym wpisie coś się pojawi
      dziękuję ;)

      Usuń
  2. Co za piękności :O Nie mogę się napatrzeć, zazdroszczę takiego talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę oderwać wzroku od tego cudownego mani <3 Zazdroszczę talentu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. są idealne! :) bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :)
    I oczywiście gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ten szklany pilnik też sobie kupiłam i jest straszny :( nawet nie spiłowałam dużo pazurków chyba 6 i już się nie nadaje do piłowania :( nie polecam :( a zdobienie cudowne !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt... jest straszny, jak widać jaka cena taki produkt ;/

      Usuń
  7. Jakie wspaniałe zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym wrazeniem ;) Kawal dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! ;D gratuluję zdania matury ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne! Uwielbiam ten wakacyjny klimat na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PIekne mani, zazdroszczę umiejętności ozdabiania pazurków :) Pokaż też ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zestawienie kolorów, nie dziwię się, że przyciągały uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale długaśne pazury O.O też chcę takie ;)
    a zdobienie śliczne, moim zdaniem tego typu "malunki" najbardziej przykuwają uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paznokcie - zdecydowanie musiały się rzucać w oczy !:) dla mnie trochę za długie - ale to jest kwestia przyzwyczajenia. Kolory super, jedyne co to ciut więcej czasu poświęciłabym czyszczeniu skórek - choć wiem jak żmudne jest czyszczenie ich po ombre. Ogólnie na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w sumie też ostratnio... Dlatego zmienilam ksztalt :) co niebawem pokaze. Dziekuje. Co do skorek to faktycznie moglam to zrobic dokladniej :)

      Usuń
  15. chciałabym pod te palmy pojechać :) super kolory masz z Orly tylko pozazdrościć a te SH kolory jakie sama kiedyś chciałam kupić i do tej pory tego nie zrobiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie śliczne- podziwiam osoby, które potrafia funkcjonować w tak długich paznokciach i tak je wyhodować :) daj znać koniecznie jak się sprawdził ten biały SH, bo właśnie się zastanawiam nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne ;) niebawem sprawdzę bo sama jestem ciekawa czy to w końcu ta biel idealna.
      a co do pazurków to oj tam jakoś się da żyć chociaż prawda są trochę uciążliwe ;p

      Usuń
  17. piekne mani, jestes bardzo zdolna brawo!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne, tropikalne pazurki :) co do naklejek z Pepco - też posiadam jeden komplet tylko inny wzór, zapłaciłam za niego aż 99 gr :) ale jeszcze nie używałam, może w końcu je przetestuję ile są warte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wlasnie zostal tylko ten wzor... Ciekawe jak tam z ich uzytkowaniem :D

      Usuń
    2. ja tak samo jestem cieakwa, ale odkładam to w nieokreśloną przyszłość, bo się boję, że stracę sporo nerwów przy nakładaniu, a później gdy zaczną się odklejać :D

      Usuń
  19. Cieszę się z Twojego dobrego wyniku matur, gratki!
    Szkoda, że nie mówiłaś że byłaś w Wawie, mogłyśmy się spotkać :)
    A mani przecudne, strasznie mi się podoba ♥ wybrałabym się pod takie palmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie nie wpadłam na to ;D ale niebawem będę w Warszawie jeszcze dosyć często, będę informować na fb ;) więc jak coś to z chęcią jakiś dzień z Tb spędzę ;]

      Usuń
  20. Wyglądają przepięknie!!! chciałabym tak umieć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie zdobienia na poznokciach. Gratuluję zdania matury!

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale genialnie! Uwielbiam takie letnie zdobienia ;) Ale wyrwałaś te Sally Hansen! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne połączenie czerni z neonami..zdobienie ślicznie Ci wyszło,sama nosiłabym takie i też byłoby mi szkoda zmazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne paznokcie, gratuluje zdanej matury :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję!! ;) Kobieto ile Ty masz talentów ;) piękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdobienie, ale kompletne zaprzeczenie pogody za oknem :D Też chętnie obejrzę ciuchowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega, kolekcja Orly Baked jest świetna i świetnie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne lato na paznokciach! Lakiery Orly są fantastyczne ;)Gratuluję zdanej matury!

    OdpowiedzUsuń
  29. Od zawsze wzdycham do zdobień z zachodem słońca w tle :). Nie dziwię się, że zebrałaś sporo komplementów, bo pięlnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zbieram szczękę z podłogi! :O Piękne paznokcie i piękne zdobienie. Komplementy zasłużone :D Gratuluję zdanej matury!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow this looks stunning! So pretty and the Orly's are nice colours :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.