233 | Metamorfozy blogowe cz. 2.

Cześć ;) 
ależ się popsuła pogoda, gdzie jest to piękne lato z początku czerwca? Jeeej, a jutro wyniki matur :( Dzisiaj przyszła pora na kolejny post z serii metamorfozy blogowe. W ostatnim czasie podjęłam się "renowacji" czterech blogów. Nie skromnie mówiąc, po raz kolejny jestem z siebie dumna ;D Zapraszam, jeżeli takie rzeczy Was interesują.


Pierwszy z blogów należy do Alinyhttp://lilang-baso.blogspot.com/ Poprzedni szablon był z rodzaju tzw. dynamicznych, zazwyczaj mało lubiany przez czytelników i niewygodny, w burych kolorach. Jej nowy szablon miał być przejrzysty i kobiecy, w nagłówku motyw paznokciowy oraz fioletowe okulary od których powstała nazwa bloga. Kolory pastelowe.
Postawiłam na niebieskości i fiolety, które fajnie współgrają z szarym tłem ;) Dodatkowo elegancka czcionka i kwiatuszki, wyszło kobieco? Alinie się spodobał, chociaż musiałam nieco zmienić jej pierwotne życzenie ;)
***
Kolejny blog na pewno wiele z Was kojarzy bardzo dobrze. Mianowicie zgłosiła się do mnie Olga z bloga http://cytrynkowepazurki.blogspot.com/, który sama bardzo lubię i często odwiedzam. Poprzedni szablon (wybacz Olga ;* ) mnie osobiście bardzo denerwował, głównie nagłówek. Tym bardziej cieszę się, że sama mogłam przyczynić się do jego zmiany ;D Zmiany skończyłam dosłownie przed chwilą, miało być zupełnie co innego, ale wczoraj nawiedził mnie pomysł na taki właśnie nowy nagłówek i od razu zabrałam się do roboty.
Nowy wygląd miał być w odcieniach poprzedniego, nieco przygaszonego różu. Ikonki społecznościowe, nagłówek minimalistyczny, z napisem. Dodatkowo menu, ikonka czytaj więcej, itd... Jak Wam się podoba nowy Cytrynkowy szablon? ;p 
***
Kolejny blog należy do Magdy (http://ciapakipaznokciaki.blogspot.com/). Wcześniejszy szablon był po prostu jednym z domyślnych szablonów z bloggera, w odcieniu różu i pastelowej żółci. Do tego mało czytelna czcionka.
Magda chciała by jej blog był w kolorystyce niebieskiej lub pudrowego różu. Raczej prosty, elegancki i minimalistyczny. W nagłówku miało pojawić się nawiązanie do nazwy, czyli rozlane lakiery/ciapki z lakieru itd... Dodatkowo krótki opis bloga, który był wcześniej. Miałam też dodać odnośnik do Fb i kilka innych gadżetów.
***
Podjęłam się metamorfozy jeszcze jednego bloga... ale niestety autorka do tej pory się nie odezwała do mnie jak i na blogu też dalej się nie udziela. Szkoda, bo trochę pracy na niego poświęciłam. Wcześniej było fioletowo, koronkowo, dosyć prymitywnie, jak to zazwyczaj na początku blogowania ;)
Nowy szablon miał być delikatny, w pastelowych kolorach. W nagłówku nazwa bloga i kwiatuszki. Tło raczej nie rzucające się w oczy. Menu na "pasku".

Osobiście wszystkie szablony mi się podobają i chciałabym usłyszeć Waszą opinię i subiektywne zdanie. Poproszę o konstruktywną krytykę ;) Zapraszam również na blogi autorek, wszystkie w tematyce paznokciowej, dlatego kto jeszcze nie zna i nie widział, to polecam. Który wygląd najbardziej Wam przypadł do gustu?

Jeżeli macie pytania, chcielibyście szablon, to proszę o wiadomości na maila: msshelazy@gmail.com

28 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że ukończyłam specjalizacje grafika komputerowego i wg mnie te metamorfozy są mega! Brnij w to dalej, bo naprawdę nieźle Ci idzie :)

    http://xxvodkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć ;) oczywiście dążę dalej ;p

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta "cytrynowa" metamorfoza. Genialny pomysł, wszystko wygląda teraz bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz naprawdę piękne szablony, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zmiany! od strony użytkownika najbardziej cieszę się ze zmiany na blogu Aliny, bo faktycznie poprzedni szablon był mało przyjazny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne szablony, nie wiem, który najlepszy, na pewno w przyszłości i ja się po to zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie, zapraszam ;D i dziękuję

      Usuń
  6. bardzo sie ciesze ze zmian jakie u mnie poczyniłaś :* nagłówek robiła mi koleżanka, nie wiem co od niego chcesz hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nic :D takie tam moje spostrzeżenia ;p

      Usuń
  7. Jak zwykle mnie zaskoczyłaś! Piękne metamorfozy przeprowadziłaś,teraz będzie się przyjemnie odwiedzało te blogi:) Ale i tak mój jest najpiękniejszy hi hi nieskromnie dodam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre już widziałam i bardzo mi się podobają zmiany ;) Świetnie Ci to wychodzi ;) Mnie sie szalenie podoba Twoja galeria zdobień, też mi się marzy , ale nie umiem zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      co do galerii to jest to jeden kod, co prawda długi i trzeba się trochę pobawić, ale jeżeli masz ochotę to napisz na maila ;)

      Usuń
    2. W takich sprawach jestem kompletny laik ;( zaczęłam robić galerię w formie posta , ot po prostu, coś tam niby czytałam, że trzeba zrobić w jakimś tam programie, ale dla mnie to czarna masa ;( hehe

      Usuń
  9. Szablony bardzo ładne, choć trochę przeciętne. Ale na pewno poprawa jest oszałamiająca, teraz przyjemnie się na te strony patrzy! Najbardziej podoba mi się ten z cytryną, jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, robię szablony na blogi, nie jakieś cuda wianki ;D więc niczego specjalnego się nie polecam spodziewać ;D
      dzięki ;p

      Usuń
  10. oj kochana :) Powiem Ci, że tylu pozytywnych słów się nasłuchałam dzięki Twojej metamorfozie, że o matko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już Ci pisałam że jesteś mega utalentowana ale powtórzę to jeszcze raz Aniu - jesteś niezwykle zdolna i kreatywna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! i ja zapewne się powtórzę, że bardzo miło czytać takie słowa ;)

      Usuń
  12. wszystkie są super! świetne szablony robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne przemiany, dzięki tobie robi się coraz ładniej w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne zmiany. Genialnie Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki Ci za nowy szablon cyntrynkowychpazurków, mnie też denerwował ten nagłówek a teraz jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Metamorfozy są bajeczne, eh gdybym ja tak potrafiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.