232 | Rozgwieżdżone niebo

Hej ;) Na wstępie dziękuję za tyle miłych słów pod poprzednim wpisem, straszna motywacja ;** Jak mówiłam ostatnio, miałam w piątek pierwsze jazdy. Strasznie się bałam, a tu okazało się, że to jest tak fantastyczne uczucie, że ja mogłabym nie wysiadać w ogóle z auta ;) Nie wiem czego ja się tak bałam. Zaraz uderzam na następne dwie godzinki bujania się po mieście ;D
W dzisiejszym wpisie zdobienie, do którego inspiracją były pazurki Oli z TEGO wpisu. Są perfekcyjne i wspaniałe, ten holo topper z Flormara dał wspaniały efekt i zakochałam się w jej pazurkach. Ja niestety takowym nie dysponuję, ale myślę, że mój mani też jest całkiem całkiem, chociaż na zdjęciach słabo widać efekt holograficzny ;/ musicie uwierzyć, że w rzeczywistości był on znacznie bardziej kolorowy.
Zdobienie robiłam przed jakąś imprezą, muszę powiedzieć, że wspaniale na taką okazję się nadawały. W świetle drobinki cudownie się mieniły i całość bardzo błyszczała ;) Zresztą nosiłam je jeszcze dumnie przez kilka następnych dni, uwielbiam czarne paznokcie.
Użyłam tutaj dwóch warstw czerni Quiz Safari, ulubionego toppera H&M Pink Bling Bling oraz top coatu Golden Rose Gel Look, który nadał fantastyczne lśniące wykończenie. Kolorowe ćwieki pochodzą oczywiście z Born Pretty Store, jest to karuzela, którą znajdziecie TUTAJ. Dokładnie pisałam o nich we wpisie ze Skittlesowym mani ;) I zapraszam oczywiście do korzystania z rabatu na produkty BPS, wystarczy wpisać mój kod TVL91 i uzyskanie obniżkę o 10%. Dodatkowo przypominam, że przesyłka jest darmowa.
Co więcej o zdobieniu? Hmm, jest banalne w wykonaniu, nie zajmuje dużo czasu. Jest uniwersalne i efektowne ;) Mi bardzo odpowiadają takie połączenia. Niczym rozgwieżdżone niebo. Tylko szkoda, że na zdjęciach nie widać wspaniałego efektu holo jaki dał topper ;/ jednak ciężko uchwycić to bez słońca.
A zmieniając trochę temat... muszę zmienić szablon na blogu, bo ten działa mi już na nerwy. Problem w tym, że nie mam zupełnie pomysłu na coś fajnego... Robię szablony dla kogoś, a sama mam problem ze swoim ;/ Hehe, no powiedzcie, czy to nie dziwne, co ja sobą i blogiem reprezentuję ;p Może macie jakieś pomysły, inspiracje dla mnie?

Pozdrawiam ;* i trzymajcie kciuki żebym kogoś dzisiaj nie rozjechała.

25 komentarzy:

  1. Cudowne! Ten topper na czerni wygląda magicznie :)
    Trzymam kciuki za udane jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie! zdecydowanie w moim guście! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne! Lubię ciemne paznokcie :D Z niebieskim fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się błyszczą..te ćwieki fajnie pasują do tego mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie ;) pięknie się błyszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt! ^^ Faktycznie przypomina rozgwieżdżone niebo :) A ja mam już prawo jazdy od jakiegoś czasu, ale boję się prowadzić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale błysk *.* Takie toppery są na imprezy najlepsze ! Mam podobny z Claire's, mieni się jak szalony ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fantastyczny efekt, uwielbiam drobinkowy top z czarnym lakierem - połączenie doskonałe ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny efekt! Niebo jak się patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że byłam Twoją inspiracją ^^ paznokcie wyszły pięknie! i faktycznie wyglądają jak cudne, nocne niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, też mam w planach się zainspirować Olą bo mam akurat tego Flormara :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow boskie połączenie, ta czerń i neonowy akcent mmm miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne, aż chcę się w nich zatopić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiałam moje lekcje jazdy samochodem :D Najlepiej wspominam pierwsze zajęcia. Paznokcie robią wrażenie :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę taki topper! Twoje zdobienie jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt idealny :) A jakie piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tak samo jak ty z jazdą mam :D az się nie mogę doczekac kolejnych godzin :D a pazurki znakomite i ten tytuł idealnie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne :)
    miałam tak samo zanim poszłam na prawko, w ogóle nie chciałam się zapisać bo się bałam, a tu już 4 i pół roku mam prawko, jakikolwiek samochód mi podstawią ja mogę kierować i po prostu to uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odrzuciłabym ćwieki a tak to super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.