231 | Róże w odcieniu Neon Heat Orly

by - 10:10

Witajcie ;)
Post z automatu, mam nadzieję, że się opublikował. Ja dzisiaj mam pierwsze jazdy... Umrę chyba ze stresu, to gorsze niż matura ;D Dzisiaj mam dla Was zdobienie z użyciem jednego z moich nowych, cudnych Orly Baked. Kolor, który w tej kolekcji podobał mi się odkąd go zobaczyłam i normalnie śnił mi się po nocach. Musiał zostać użyty jako pierwszy. Zapraszam na róże w odcieniu Neon Heat.

Według mnie, zdobienie bardzo udane, byłam z niego mega dumna i z satysfakcją nosiłam kilka dni. Połączenie mięty i neonowego różu strasznie mi się spodobało. Do tego różyczki i zebra! Coś wspaniałego!

Jak mówiłam, swój debiut miał tu Orly Neon Heat. Co prawda na białej bazie ze względu na zdobienie, ale niebawem pokażę odpowiednie swatche całej kolekcji. Tymczasem tutaj użyłam jedną grubszą warstwę. Lakier ma cieniutki pędzelek, nakładał się bardzo dobrze. Szybko wysechł. 
Inne użyte lakiery to biel i czerń Quiz Safari, Lovely Ibiza #2, mięta Softer Crazy Colours #24, złoto GR Holiday #82, ciemna zieleń Pierre Rene Top Flex Be happy.
Wracając do Olry, w rzeczywistości również jest tak neonowy jak na zdjęciach. Kolor wspaniały i na pewno zagości nie raz na moich paznokciach, bo uwielbiam takie róże! Podobnie jak piasek Lovely Ibiza w tym samym odcieniu. Stwierdzam, że razem wyglądają świetnie i już mam pomysł na jakieś ich fajne połączenie ;)
Na koniec pochwalę się paczuszką od Urodaizdrowie.pl . Do przetestowania dostałam 10 lakierów Cleme Oh La La. Cudowne kolorki, urocze buteleczki, niebawem pojawią się z nimi jakieś zdobienia. W paczce był również błyszczyk Ingrid (jednak zupełnie nie mój kolor) oraz suplement diety HEPI (hehe czyżby Pani Małgosia uważała, że brakuje mi szczęścia w życiu? :p), w sumie fajnie bo mam wiecznie jakieś niedobory witamin itd.

To na tyle dziś ;) Pozdrawiam i do napisania.

Zobacz także:

36 komentarzy

  1. mam nadzieję, że jazda była udana :)
    A nad paznokciami chyba nieźle się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była i to baaardzo! ;) świetny instruktor
      czas bardzo mile spędzony to był ;p

      Usuń
  2. Aż mi szczęka opadła,naprawdę. To jest przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wyglądają tak profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny maicure! bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ależ motywują takie komentarze ;)
      jasne że wpadnę do Cb

      Usuń
  5. Śliczne mani :)
    Powodzenia :) Też się się przed swoją pierwszą jazdą stresowałam, ale nie było aż tak źle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mi się baaaardzo podobało, a tak się bałam ;D

      Usuń
  6. wow świetny mani, mam nadzieję, że nie będziesz miała za złe, jeśli wkrótce "odgapię" od Ciebie mani i stworzę coś podobnego? ;) od dawna chodzi mi po głowie coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę się bardzo cieszyć ;) że mogłam kogoś trochę zainspirować

      Usuń
  7. wow dużo się dzieje na Twoich pazurkach i jest pięknie, różowy kolorek też śliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze, ale cudowne zdobienie :) widać, że bardzo czasochłonne

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokietki :)
    Piękny róż podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne połączenie! A anonimami Aniu się nie przejmuj,widocznie komuś zabrakło odwagi by się przedstawić i pokazać co ma sam do zaoferowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) nie przejmuję się ;] przynajmniej miałam trochę rozrywki z wieczora ;p

      Usuń
  11. Zdobienie jest fenomenalne, a co do lakieru wcale się nie dziwię, że śnił Ci się po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow super zdobienie, najbardziej podobają mi się paznokcie z zebrą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdobienie i fantastyczne kolorki ;) przypomniałaś mi jak ja szłam na swoje pierwsze jazdy heheh ;) szerokiej drogi życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje mixy! Zawsze masz takie fajne pomysły i wygląda to ciekawie! :)

    No i gratuluję tyyylu lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny neonowy róż, cudowne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, lubie jak sie duzo dzieje :) Piękne wykonanie ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak Ty to robisz, że tak świetnie ozdabiasz paznokcie!? ;-) Bardzo mi się podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w ogóle jest możliwe takie malowanie po własnych paznokciach? ;-) Podziwiam! :-)

      Usuń
    2. jeej bardzo mi miło ;) dziękuję.
      trochę się w necie naoglądam, a potem lakier pędzelek i do roboty ;p

      Usuń
  18. Małe dzieła sztuki :) Niesamowicie oryginalnie ozdobione paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfekcja w każdym calu. Kolory śliczne, a zdobienia - u Ciebie zawsze piękne!
    Świetna paka od urodaizdrowie.pl - lakierów nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają na bardzo dopracowane i staranne. Ja lubię takie bogate wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie to zdobienie jest też bardzo udane, jest ślicznie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mani prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki