230 | Barry M Mint Green w wersji matowej

by - 00:44

Hej ;)
Jakoś kilka dni nie pisałam, wybaczcie, ale to były dosyć aktywne dni. Cały czas coś robiłam, a jak nic nie robiłam to byłam zmęczona i nie dałam rady nawet napisać posta ;D Jak już się zbierałam to nie miałam internetu i tak w kółko... Po za tym ostatnio sporo jeżdżę rowerem, doceniłam ten środek lokomocji i codziennie jakąś rundkę robię. A dziś nawet pojawiła się krótka wzmianka o mnie i blogu w lokalnej gazecie, za co dziękuję Oli ;) Pozdrawiam.
Dziś przedstawiam Wam moje pierwszego i jedynego, jak na razie, w mojej kolekcji Barry M. Jest to kolor Mint Green #304. Zapraszam.
Zdobienie dosyć stare, wygrzebane gdzieś z "paznokciowego" folderu, ale jest nawet fajne więc postanowiłam pokazać. Robiłam je na szybko, zajarana tasiemkami z BornPretty Store, które wtedy przyszły. Oczywiście pośpiech nie sprzyja malowaniu paznokci i widać tutaj mnóstwo niedociągnięć. Było to też pierwsze spotkanie z tasiemkami.
Lakier, który gra tu główną rolę to wspomniany Barry M #304 Mint Green. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tą firmą. Lakier ma przecudowny kolor, jest to taka prawdziwa mięta, a może nawet bardziej zielona, świeża i piękna. Ma wykończenie żelkowe, bardzo ładnie błyszczy. Do pełnego krycia potrzeba trzech cienkich warstw, ale wysycha dosyć szybko. Nakłada się trochę problemowo, jak to żelek - smugi itd. ale trzecia warstwa wszystko wyrównuje. 
W tym zdobieniu położyłam go na biel i dopełniłam piaskowym sreberkiem z Lovely Snow Dust. Dorzuciłam jeszcze ćwieki również z BPS... jednak to nie był chyba zbyt dobry wybór, bo okazały się za duże. Całość pokryłam matującym lakierem Wibo Matte Top Coat.
Takie połączenie kolorystyczne bardzo mi odpowiada, niebawem powtórzę coś podobnego tylko na moich aktualnie długi pazurach. Wtedy na pewno będzie lepiej i bardziej przemyślane. Tym czasem żegnam i do napisania ;)

Zobacz także:

26 komentarzy

  1. połączenie srebra i mięty wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe połączenie kolorystyczne, ale nie do końca mi pasują ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentuje ta miętka z sreberkiem :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest, tylko te trójkąciki mi się nie podobają. Za duże i odstają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze krótkie pazurki miałaś ;) Ten srebrny uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorystyczne i ciekawy pomysł na mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odcieni mięty jest dużo , ale ta szczególnie mi się podoba ;) świetny pomysł na zdobienie ;

    OdpowiedzUsuń
  8. No faktycznie ćwieki trochę duże, ale połączenie kolorystyczne wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna mięta no i super mix na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajnie, ze napisali o Tobie w gazecie! :D
    a mani świetne, super wygląda połączenie miętki ze srebrem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda niewiele, ale zawsze coś :D
      dzięki ;p

      Usuń
  11. bardzo mi się podoba to, co wyczarowałaś na paznokciach... fajne połączenie mięty i srebra... bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zdobienie, tylko te trójkąty mi się nie widzą, bo za mocno odstają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, w sumie zaraz potem je zerwałam... a na drugi dzien paznokcie zmyłam

      Usuń
  13. Pewnie zabrzmię monotematycznie, ale piękne mani <3 Weź mi takie zrób!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ;) bardzo chętnie ;D tylko trochę nam nie po drodze

      Usuń
  14. Ostatnio mam fazę na miętę i kupiłam kilka różnych.Mimo, że żelkowych lakierów nie lubię, to ten wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje pierwsze spotkanie z tasiemkami nie należało do udanych, Twoje jest bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę mi się tam "narozlewało" może nie rzuca się w oczy na zdjęciach ;D

      Usuń
  16. fajny mix, a miętka ma cudny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorystyka piękna, a kolor uroczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki