229 | (Nie)moje paznokcie cz. 1

by - 21:26

Hej ;) Piątek 13tego, jak tam u Was z pechem (a może szczęściem)? Wydarzyło się coś ciekawego? Chętnie poczytam jakieś fajne historie. U mnie nic ciekawego w sumie, ale trafiłam dzisiaj na wyprzedaż w Croppie i kupiłam sobie dwa cudne t-shirty za 19.99zł sztuka ;) Jak tu nie skorzystać. Jednak idźmy do tematu posta. Trochę inaczej niż zawsze, bo dziś pokażę Wam zdobienia, jakie wykonałam u kogoś. Nie jest tego wiele bo tylko trzy, kilku zapomniałam natomiast zrobić zdjęć ;/ W każdym razie paznokcie czasami uda mi się pomalować przyjaciółkom... z chęcią robiłabym to i innym paniom, niestety jakoś nie mam chętnych ;D
Pierwsze na pazurkach Weroniki. Zażyczyła sobie dokładnie takie zdobienie, wzorowałam się na jakimś zdjęciu z sieci. Efekt baaaardzo jej się podobał, mnie również - byłam zaskoczona, że połączenie tych dwóch kolorów różu i zieleni wyjdzie tak fajnie!
Użyłam tutaj czerń, biel, zieleń - Quiz Safari, róż chyba, ale nie wiem czy dobrze pamiętam - Bell LadyCode Full Colour (chyba) #10. 
Kolejne dwa zdobienia na paznokciach Sandry. Tutaj było nieco trudniej, bo paznokcie bardzo krótkie. Po za tym jej bardzo ciężko dogodzić ;D Najpierw trochę azteckich itp. wzorów. Wykonane czarnym linerem, złotkiem GR Holiday #82, na lawendowym tle Lovely Gloss Like Gel #128.
Trochę nierówno wyszły mi niektóre linie... Po za tym już nie wiedziałam jak rozłożyć te wzory, żeby na każdym było coś innego ;D
Kolejne to po prostu neonowe ombre w odcieniach pomarańczu i różu. Efekt na żywo był świetny! Bardzo rzucający się w oczy i pasujący na lato.
Tutaj użyłam żółty Essence, pomarańcz Quiz Safari i róż wspomniany wyżej Bell. Jeszcze nie do końca doczyszczone skórki, wybaczcie. 
Jak Wam się podobają? Pewnie co jakiś czas będą pojawiać się takie wpisy o ile ktoś zechce, bym wykorzystała na nim swoje skromne zdolności ;D

Zobacz także:

21 komentarzy

  1. hehe :) widzę, że mój pomysł się przyjął :D malowanie u kogoś to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, bardzo spodobał mi się ten post u Ciebie ;)
      hmm czy wyzwanie, nie wiem, ja tam lubię, u siebie czy nie u siebie ;p

      Usuń
  2. Też wiem coś na ten temat..też miałam ostatnio panią do malowania i nawet fajnie wyszło,a ja oczywiście zamiast zrobić zdjęcie to zapomniałam...:( Ale mani,które wykonałaś bardzo fajne i podobają mi się zwłaszcza te różowo turkusowe,po prostu bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie róż z tymi końcówkami wyszło genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy mnie zachwycił! Genialne kolory! <3
    Tylko szkoda, bo faktycznie te skórki w ostatnim trochę psują całość ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się te środkowe podobają, chociaż pierwsze też spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie paznokcie malujesz, a jeszcze by takie wzory u kogoś tworzyć, to dopiero talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze zdobienie - piękne! cudne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oj dzisiejszy piątek 13-tego był bardzo ciekawy :D miałam jechać na koncert happysad ale okazało się ze został przesuniety ponad 3 godziny później i musiałam zrezygnować z powodu braku późniejszego dojazdu

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolorki te pierwsze ;) ja tylko rodzince maluję;) dzisiaj szwagierce malowałam, a wczoraj siostrzenicy żelowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie bardzo fajne, te pierwsze są chyba najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie różu i zieleni genialne! Bardzo mi się te zdobienia :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze mi się najbardziej podobają :) chociaż wszystkie są ładne

    OdpowiedzUsuń
  14. malowanie komuś paznokci wcale nie jest takie łatwe jak sobie samemu, wiem coś o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie potrafię malować innym,ale paznokcie twoich koleżanek wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Malowanie sobie a komuś innemu to dwie różne bajki ;-D Ale ładnie Ci wyszło, te pierwsze wyglądają najładniej ;-) może to dlatego, że wolę dłuższe paznokcie i po prostu lepiej to dla mnie wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj trudno maluje się komuś pazurki ale próbować trzeba bo to też nas rozwija :) Faktycznie pierwsze wyszły najładniej ale azteckie wzory też są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki