228 | W marynarskim stylu - mani konkursowe

Witajcie ;)
Dzisiaj mam dla  zdobienie, jakie niedawno wykonałam na konkurs u Antii. Nagrodą była nowa kolekcja lakierów Orly - Baked... no cóż, za taką nagrodę nawet ja się zmobilizowałam do roboty, chociaż żadnych nadziei nawet nie miałam... Tym czasem, doznałam szoku gdy wczoraj zobaczyłam wyniki - moja praca na pierwszym miejscu, ale jaja. Nie żebym się chwaliła, ale po prostu jest to dla mnie tak niewiarygodne, że aż.. ;) tyle szczęścia mi Antii sprawiła tą informacją, że mam chyba zapas radości na cały tydzień.
W konkursie brało udział wiele przepięknych prac. Zapewne wiele dziewczyn nie zgodzi się z tym, że moja zajęła to pierwsze miejsce, wiele było bardziej godnych tej nagrody, tak przynajmniej mi się wydaje. Jednak uwierzcie, że Małgosia miała bardzo trudny wybór i nie zazdroszczę jej tego, pod uwagę brała różne kwestie (np. jak najbardziej odwzorowana tematyka konkursu), by tylko bardziej zawęzić sobie wachlarz prac. Tym bardziej jeszcze raz dziękuję i czekam z niecierpliwością na swoją piękną szóstkę orlątek <3 coś wspaniałego. I nie obrażajcie się dziewczęta na nikogo! Każda z nas odwaliła kawał dobrej roboty!
Wracając do samego zdobienia, to chciałam zrobić coś oryginalnego... ale wszędzie jest tak pełno motywów marynarskich, że to było na prawdę trudne. Postawiłam na taki misz-masz i połączenie różnych wzorów, technik i symboli. Użyłam wielu lakierów, ale między innymi: biel, czerń, błękit Quiz Safari; czerwień i granat - lakiery do "zamszu" od Promoto; ćwieki, tasiemka i plastikowe "wąsy" od BornPretty Store.
Chyba w większości każdy się domyśli co przedstawiają każde pazurki? Kolorystyka typowa dla tego stylu czyli odcienie niebieskiego, czerwieni, bieli, czerni i jakieś złoto również się przewija. Najbardziej podoba mi się "kapitan" który powstał na kciuku ;D była to kompletna improwizacja, gdy przypomniałam sobie o tych ozdobach wąsach z BPS. Po za tym, fajnie wyszedł też wskazujący z gwiazdą i gradientem w paski, chyba zrobię coś takiego na wszystkich pazurkach ;p
W sumie to by było na tyle... co tu się dużo rozpisywać. Pozostaje mi tylko czekać na nagrodę, która pewnie pojawi się jutro i cieszyć się nowościami, których sama na pewno nigdy bym nie kupiła, ze względu na koszty... Dodatkowo czekam też na drugą paczkę z lakierami Cleme Oh la la do testowania. jejku chyba muszę zrobić znowu porządek w buteleczkach i wyrzucić stare, bo już nie będę miała gdzie ich trzymać ;]

Do napisania, pozdrawiam ;*

23 komentarze:

  1. Przepiękne ;) gratuluję raz jeszcze i podziwiam wykonanie mani na obu dłoniach;) mnie ostatnio malowanie lewą ręką idzie coraz gorzej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki, bardzo ładne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to był konkurs, wpłynęło dużo ładnych prac, ale ostateczna decyzja należała do Gosi i p. Heleny, więc nie masz się co tłumaczyć :) z 5 lakierów będziesz bardzo zadowolona, 6 to trudny zawodnik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięstwa! Świetne mani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna robota!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację dla Ciebie Aniu! Praca piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobienie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mani jest przepiękna :) wygrana w pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej ;) poziom tego konkursu był strasznie wysoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wykonane zdobienie ;) gratuluję pierwszego miejsca ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cuda! Się napracowałaś kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem nagroda jest w pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!!! Oglądałam inne prace i Twoje najbardziej się wyróżniały swoją różnorodnością wzorów :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna praca, gratulujęęęę! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie :D ta muszelka jest najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.