226 | W barokowym stylu z cyrkoniami od BPS

by - 10:00

Heeej ;)
Ja pewnie właśnie szykuję się do wyjazdu, albo już mnie nie ma, ale post zaplanowałam wcześniej ;) Jadę ze znajomymi na trzy dni relaksować się nad jeziorkiem, liczymy na tą zapowiadaną wspaniałą pogodę i po 30 stopni. Natomiast dzisiaj mam dla Was recenzję świetnych ozdób z Born Pretty Store oraz jedno z najfajniejszych zdobień jakie udało mi się zrobić w ostatnim czasie ;) Zapraszam.
Od zawsze podobają mi się zdobienia z użyciem kryształków Swarovskiego. Jednak to trochę droższy interes. Natomiast trafiłam na coś podobnego w sklepie Born Pretty Store i nie wahałam się długo, poprosiłam o nie do testów przy kolejnej współpracy. Gdy paczuszka przyszła... cieszyłam się jak dziecko, w końcu będę mogła zrobić takie cudne paznokcie całe w kryształkach *.*
Niemal od razu zajęłam się paznokciami i tak powstało to piękne mani, które towarzyszyło mi na ustnych maturach. Heheh, mam nadzieję, że nie było powodem moich niskich wyników, bo mówiąc widziałam tylko jak panie z komisji śledzą moje ręce przyglądając się paznokciom :D W każdym razie ja jestem dumna z tego zdobienia i nie miałam zupełnie ochoty go zmywać. 
Użyłam tutaj głównie dwóch lakierów: złotko z poprzedniego posta czyli Golden Rose Holiday #82 oraz cudny, pachnący niebieski MySecret #168 Fruit Cocktail, na wierzch oczywiście GR Get Look Top Coat. Miałam nieco inne wyobrażenia, ale cieszę się że wyszło jak wyszło ;) ponieważ były to moje pierwsze próby ze stemplami i płytką również z BPS (ale o płytkach kiedy indziej). 
Na serdecznych i kciukach mam po dwie (albo trzy nie pamiętam) warstwy złotego, na reszcie po dwie warstwy niebieskiego i stempelki również GR. Odbiły się trochę niewyraźnie, ale dodaje to tylko atrakcyjności temu zdobieniu ;)
Co do samych kryształków, to ja jestem nimi urzeczona. Nie mogę na ich temat powiedzieć absolutnie żadnego złego słowa, najchętniej każde zdobienie robiłabym z ich udziałem, ale z drugiej strony trochę mi ich szkoda :D Ozdoby znajdziecie w dziale nail art, dokładnie TUTAJ, aktualnie są w promocji i zamiast 4.47$ zapłacicie tylko 3,58$. Dodatkowo zachęcam do skorzystania z rabatu 10% wystarczy że wpiszecie TVL91 przy zakupach ;) I przesyłka jest również darmowa.
Ale do rzeczy. Kryształków mamy w karuzeli cztery rozmiary: 2, 3, 4 i 5mm. Wszystkie wydają się srebrne, ale w świetle ładnie się mienią różnymi kolorami od zieleni po róż. Obawiałam się, że ozdoby będą odpadać i zahaczać... a tu proszę, mega zaskoczenie, bo na paznokciach u rąk po naklejeniu na mokry lakier i utwardzeniu top coatem, trzymały się bez uszczerbku cztery dni, potem odpadły ze dwa, a reszta doskonale trzymała się razem prawie tydzień! w końcu zmyłam. Natomiast na stopach, bez żadnego uszkodzenia trzymają się już dwa tygodnie!!! 
Jak widzicie, według mnie są świetną ozdobą i warte swojej ceny. Jedyny problem to ich zmywanie... trzeba je zdrapać, bo na zmywacz niekoniecznie chcą odpadać. Jeżeli uda się ładnie ściągnąć, bez uszkodzenia srebrnej warstwy na spodzie, to możemy je z powodzeniem wykorzystać jeszcze raz ;)
Coś wspaniałego, muszę kupić jeszcze inne kolory jak znajdę ;) Co myślicie ogólnie o zdobieniu i tych kryształkach? Może niektórym wydają się niepraktyczne, ale tam na prawdę nic nie odstaje i nie haczy, są tylko wypukłe. Dodatkowo ta trwałość! Polecam szczerze.

Napiszę pewnie w poniedziałek jak wrócę ;) Pozdrawiam ;**

Zobacz także:

35 komentarzy

  1. Dla mnie to niepraktyczne, bo w pracy bym pogubiła kryształki, ale ogólnie wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie te trzymają się doskonale, mimo różnych zajęć. przynajmniej u mnie ;)

      Usuń
  2. Ale na bogato! Dla mnie chyba odrobinę za dużo :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i na bogato :D Jestem zaskoczona, że nie odpadały :)
    Ja na maturze klasycznie miałam- czerwień na szczęście ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie fajnie, tylko nie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam ;D
      dla mnie świetne i na co dzień

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. to samo chciałam napisać ;D świetne są ;)

      Usuń
  6. Przepiękne zdobienie..w moim guście! Takie królewskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super mani! fajnie, że te kryształki nie zahaczały i tak dobrze się trzymały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne mani, też uwielbiam takie kryształkowe cuda, tylko z takimi ozdobami trzeba uważać, żeby nie przesadzić ;) u Ciebie wyszło genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bogato i bardzo Sylwestrowo :)
    Chyba gdzieś widziałam takie mieniące kryształki, ale czarne. Pewnie na Ebay'u :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też gdzieś widziałam w innych kolorach i chyba się skuszę ;D

      Usuń
  10. O mamo! Nawet nie wiem co powiedzieć, bo mani tak strasznie mi się podoba że każde określenie wydaje się za słabe ;-D Świetne! Na prawdę wyglądają świetnie! ;-)
    Tak się bronię przed zakupami w BPS ale chyba w końcu ulegnę - ta karuzela z kryształkami już ląduje na mojej chciejliście ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      i polecam te kryształki bo u mnie świetnie się sprawdziły ;)

      Usuń
  11. Lakiery cudne i efekty na niebieskim niesamowite, ale te kryształki nie bardzo do mnie trafiają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne mani :) Dla mnie jednak taka ilość kryształków to trochę za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne paznokciowe cudo u Ciebie :) no zazdroszczę znowu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedługo do mnie przyjdą ♥ W sumie pomysł na nie też miałam podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to czekam z niecierpliwością na zdobienie! ;)

      Usuń
  15. Wygląda to świetnie, ale nie wiem czy odważyłabym się nosić tyle błyskotek na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne te kryształki i świetny mix z nimi powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i eleganckie ;) świetne na imprezę, bo tak normalnie chyba te duże cyrkonie szybko by odpadły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie pisałam, że trzymały się zaskakująco długo. nawet żeby je zdjąć miałam duży problem. ;)

      Usuń
  18. Mnie się bardzo podoba. Sama też bym nosiła te mani codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. zamowiłam sobie te kryształki z ebay, tylko ja płaciłam 0.99$ :) porzuce chyba bps na rzecz ebay duzo tańsze rzeczy tam znalazłam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne mani! Szczególnie niebieskie paznokcie mi się podobają. Fajnie, że kryształki takie trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  21. też je wzięłam w ramach współpracy ale nie mam czasu przetestować :( a wyglądają cudownie *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki