225 | Wspaniałe rodzeństwo czyli Golden Rose Holiday #70 i #82

by - 14:58

Witajcie ;)
Ależ mi się dzisiaj nie chce żyć, taka zamulona pogoda, że najlepiej nie wychodziłabym z łóżka... W dodatku pół nocy nie spałam, a teraz obudziłam się o 11.55... I jak tu normalnie funkcjonować? Ja chce słońce! :D 
Dzisiaj przedstawiam Wam dwa lakiery, które już dawno miały swoją premierę, a ja od początku o nich marzyłam, ale jakoś nie miałam kiedy kupić. Ale z pomocą przyszła Iza, która oddała mi te dwa cudowne lakiery. Zapraszam na piaskowe Golden Rose Holiday #70 i 82.
Takie połączenie towarzyszyło mi w pierwszych dniach pisemnych matur ;D Szczęścia to mi nie przyniosły raczej, ale za to ładnie się prezentowały na paznokciach i jestem nimi totalnie zauroczona. Oba doskonale się trzymały i zmyłam je jakoś po 5 czy 6 dniach... Zdjęcia robiłam po trzech dniach chyba, dlatego widać nieco starte końcówki.
Bardzo lubię piaski, całą serię holiday też bardzo lubię i z chęcią kupiłabym jeszcze kilka nowych egzemplarzy. Te dwa kusiły mnie od dawna, szczególnie od pojawienia się zimowej limitki Lovely, gdzie były niemal identyczne odcienie, a które przeszły mi koło nosa. 
lakiery jak na tę serię przystało są w szklanych kwadratowych buteleczkach ze srebrną nakrętką, bardzo eleganckie i ładne. Pędzelki standardowej szerokości. Lakiery mają dosyć gęstą konsystencję, ale  w brokatowych piaskach to norma. Nakładają się wygodnie, nie smużą, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Jednak ja w białym dałam jeszcze trzecią. Najgorsze w nich jest zmywanie... Ale wszystko da się przeżyć ;D 
Na paznokciach prezentują się według mnie rewelacyjnie, są subtelne, uniwersalne i nie rzucają się w oczy. Złoto jest z odcieni tych chłodniejszych, ma ładną teksturę, mieni się w słońcu. Natomiast biel posiada większe opalizujące drobinki, również fantastycznie się mieni i wygląda w świetle/słońcu. 
Oba możecie zakupić w drogeriach z produktami Golden Rose oraz na wysepkach GR - z tego co pamiętam to chyba po jakieś ok 8-9zł. 

To by było na tyle. Podobają Wam się ci dwaj jegomoście? Macie, lubicie? Pozdrawiam ;**

Zobacz także:

27 komentarzy

  1. Śliczne kolory tych lakierów ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie razem wygladaja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie sie prezentuja razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaaaaaaa ten złoty jest cudowny! A mój ulubieniec z tej serii to numerek 55! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. białego mam i uwielbiam :D a ten złoty to bardzo ładny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. białaska mam! jest śliczny :) złoto też super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam białego,ale aż wstyd się przyznać,że nie miałam jeszcze go na paznokciach,a leży już u mnie jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten biały ładniejszy według mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam tak z tymi piaskami GR, że u kogoś mi się podobają, ale sama nie potrafię kupić. Ten jaśniejszy jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  10. złotko nawet fajne, ale nie czuję się skuszona ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. od razu skojarzyły mi się ze Snow Dust :) piękne! świetny ten chłodny odcień złotego

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba to mani! Takie... ślubne :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden i drugi mi się podoba i świetnie do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogoda jest straszna, a narzekałam tydzień temu że słońce za mocno grzeje :/
    Jak Ci poszła matura? Mi strasznie, nawet nie chce odbierać wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie *.* Mogłabym mieć takie na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  16. złotko widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. złoty bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ są eleganckie :D złotko jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. wydają mi się nawet ładniejsze od Lovely, złoto jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie miałam piasku na pazurkach, chyba muszę to nadrobić :)
    Ten jaśniutki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczności :) bardzo je lubię !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za jasnymi kolorami na paznokciach, ale te są świetne!;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziś przyszły do mnie te lakiery. Nr 64 i właśnie 82. I nie mogę wyjść z podziwu, jak ten kolor jest srebrny,a tutaj, na Twoich zdjęciach wygląda pięknie złoto. Jestem zła, ale nie wiem na co, lub na kogo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki