224 | Metamorfozy blogowe cz 1. + zielone ombre nails

by - 13:14

Witajcie ;) Z rozpędu chciałam zapytać, jak mijają Wam wakacje... ;D no tak, ale nie każdy je ma przecież. Ja się w opierdzielam, w pełnym znaczeniu tego słowa. Powinnam niby robić wiele rzeczy, których wcześniej nie miałam kiedy, no ale mam jeszcze czas. A przynajmniej sobie tak wmawiam, bo te cztery miesiące pewnie zlecą "jak z bicza strzelić". W planach mam wrócić do rysowania, bo już chyba zapomniałam totalnie jak to się robi, będę uczyć się na nowo. W dodatku zrobienie prawka to mój cel nr 1 na najbliższy miesiąc. Postaram się także rozwinąć i nauczyć wiele nowych rzeczy w tematyce grafiki, kodów i ogólnie wszystkiego co łączy się z tworzeniem stron czy blogów. Mam nadzieję, że zmobilizuję się do tego i do wielu innych rzeczy, które powinnam w końcu zrobić, żeby tylko nie siedzieć na dupie przed komputerem. 
Tymczasem nawiązując do tego ostatniego... zapraszam na nową serię postów, w której co jakiś czas będę prezentować metamorfozy blogów, których się podjęłam. Chciałabym stworzyć coś na wzór amatorskiego portfolio w tej dziedzinie ;) Dalej więcej wyjaśnień, a na końcu bonusowo proste ale za to bardzo ładne zdobienie ;)
Jak niektórzy zapewne wiedzą, lubię pobawić się grafiką i ogólnie tworzeniem czegoś na blogu. Widać to chociażby po częstych zmianach szablonów, jakie widnieją na tym blogu. Ostatnimi czasy nie miałam na to zupełnie wolnej chwili, z wiadomych powodów. Jednak teraz postanowiłam wrócić do pasji! Tak, wymaga to wiele czasu, mnóstwo cierpliwości, zawzięcia... czego na co dzień mi zdecydowanie brakuje, ale nie w kwestii, gdy mam zrobić coś dla kogoś. Wtedy staram się jak mogę i spędzam nie rzadko całą noc, by wszystko wyglądało jak najlepiej. Nie jestem profesjonalistą, to po prostu moje hobby, wszystkiego uczyłam i nadal uczę się sama z pomocą internetu i eksperymentowania. Być może nie są to fantastyczne metamorfozy, ale każdy od czegoś zaczyna, ja na swoim koncie mam ich już kilka, a ostatnio, zgłosiło się do mnie kilka osób, między innymi Ania i Natalia, na których odnowione blogi zaproszę poniżej. 


Zacznę on bloga Ani. Szablon wcześniej prezentował się bardzo ładnie, ale autorka chciała, by był bardziej wiosenny i radosny. Dostałam zdjęcia z cudownej sesji z balonami... i tu narodził się pomysł. Może by tak wszystko utrzymać w tej stylistyce? ;) Nagłówek jest bardzo letni i kolorowy, reszta to głównie zmiana tła, kolorystyki i inne poprawki kosmetyczne. Moja wizja autorce bardzo się spodobała, ja również jestem zadowolona, a największą satysfakcją jest, jak to co zrobiłam, przyniesie radość innym ;)

Drugą metamorfozę przeprowadziłam na blogu Natalii. Chciała ona coś w kolorystyce turkusowo-zielonej, graficzne menu, nagłówek w tematyce "lakierowej", ikony społecznościowe i ogólnie doprowadzenie bloga do odpowiedniego stanu. Długo myślałam, co zrobić w nagłówku, ponieważ mnóstwo lakierowych blogów ma podobne motywy... padło na przewróconą buteleczkę, rozlany lakier, pędzelek i napis. Na około kilka zdjęć pazurków Natalii. Całość sama rysowałam, by nie było to zbyt oklepane. Dodatkowo graficzne menu, tło itd.

Co myślicie o tych zmianach? Podobają Wam się teraz blogi, czy jednak wcześniej było lepiej? Po za tym zachęcam do ich odwiedzania ;) dziewczyny wiedzą o czym piszą i robią to bardzo dobrze. 

Na koniec jeszcze szybkie pazurki, czyli coś dla tych, których metamorfozy nie interesują ;) Jest to ombre, które na paznokciach miałam chyba w styczniu ;D pamiętam że baaaardzo fajnie mi się je nosiło. Takie przyjemne dla oka.
Jeżeli dobrze pamiętam to na paznokciach mam (od małego palca): Pierre Rene Top Flex #231 Be Happy, Lemax no name, BarryM #304 Mint Green, Wibo gel Like #8 Mint Sorbet, Lovely Gloss Like Gel #110. Holo brokat to jak zawsze ukochany H&M Nail Polish Pink bling bling.
Co powiecie o takim połączeniu kolorów? Jak dla mnie to jest bardzo ok, chociaż myślałam, że nie odnajdę się w takiej ilości zieleni ;D Pozdrawiam i do napisania ;** Mówicie co sądzicie o nowej serii.

Zobacz także:

29 komentarzy

  1. o jakie cudne pazurki :) i metamorfozy blogów świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne te nagłówki zrobiłaś, rysujesz na tablecie graficznym?
    świetne ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) tak używam tabletu, bo po takiej przerwie to tego rysowanie nazwać nie można ;D

      Usuń
  3. świetne zmiany na blogach! pazurki śliczne i jakie ładne skorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. w końcu mam skórki o jakich marzyłam ;D chociaż jeszcze trochę im brakuje

      Usuń
  4. Pazurki śliczne, a metamorfozy widziałam już wcześniej, ale nie wiedziałam, ze to Ty za tym stałaś, dobra robota. Też przydałby mi się nagłówek, jednak ja takich cudów nie umiem tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo..widzę moją metamorfozę :) Dziękuję Ci Aniu raz jeszcze,bo to co zrobiłaś,jak dla mnie to mistrzostwo świata,a mi to zajęło by chyba wieki :) Jesteś genialną dziewczyną!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsza satysfakcja ze zrobionej rzeczy, to radość drugiej osoby ;)

      Usuń
  6. genialne pazurki to po pierwsze! ;) a po drugie metamorfozy są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne odmiany blogów. Musze kiedyś zrobić sobie nagłówek bo mój blog coraz marniej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje metamorfozy zdecydowanie mi się podobają :) Świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci talentu w tak wielu dziedzinach - to cudowne :D Blogi niesamowite a pazurki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam od razu talentów ;D dziękuję bardzo. właśnie teraz pragnę te talenty rozwijac skoro już coś tam robię ;p

      Usuń
  10. Świetne metamorfozy z chęcią zrobiłabym coś z moim blogiem ale nie mam zielonego pojęcia jak to się robi jestem totalnie tępa jeśli chodzi o takie rzeczy :) Podziwiam Cię za takie umiejętności.
    Pazurki jak zawsze śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne metamorfozy!
    i pazurki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty jesteś zdolna! Metamorfozy blogów świetne :) Aż nabrałam chęci na zmiany na moim blogu :)

    Pazurki cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. zdolna bestia z Ciebie :) świetne nagłówki no i pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. robisz fajne te metamorfozy :) ja jestem noga w te sprawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne szablony - jednak metamorfoza bloga "Z miłości do paznokci" podoba mi się bardziej. Taki majstersztyk ;-D Paznokcie w ładnej tonacji i faktycznie racja z tym, że przyjemne dla oka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. to zdobienie pasuje do tego szablonu drugiego ;-D Podobna kolorystyka!

      Usuń
  16. Ładne pazurki, metamorfozy ciekawe :)
    Miłego wakacjowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Metamorfozy świetne :) U mnie również często zmienia się szata graficzna bloga ;) Ale nie wychodzi mi to tak dobrze jak Tobie :) Pazurki boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale genialne zmiany! Te baloniki u Anru mnie zachwyciły! <3
    A gradient super, bezbłędnie przechodzą kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajniutkie to ombre :) Mojemu blogowi też by się przydała metamorfoza

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdolniacha z Ciebie ;) a pazurki sliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wszystkie komentarze ;) po takich słowach aż nabiera człowiek ochoty do działania ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki