223 | Afryka dzika, dawno odkryta...

by - 23:06

Witajcie ;) Późna pora, ale tak się nudzę z wieczora, aż pomyślałam, że nowy wpis to dobre rozwiązanie, przynajmniej ktoś może spędzi mile te 5 minut czytając moje wypociny ;D Niby od wczoraj mam oficjalnie wakacje, maturki zakończone, wszystko ładnie pięknie... a ja już nie mam co robić całymi dniami. eh.. ale do rzeczy. Dzisiaj zdobienie z 16stego marca. Trochę stare i musiało swoje na dysku odleżeć, aż w końcu stwierdziłam, że to dobry moment ;D Zapraszam na bardzo dzikie paznokcie

Przy tym zdobieniu zainspirowałam się dziełem @rainbownailssalon1 na Instagramie (ale niestety profil został usunięty). Oczywiście moje mazaje nie dorównują tej precyzji z jaką został wykonany oryginał, trochę się zawiodłam na swoim wykonaniu i dlatego tyle czekało na swoją kolej, w sumie miałam go w ogóle nie upubliczniać.
Do zdobienia użyłam między innymi bieli, brązu i czerni Quiz Safari, nie pamiętam czym był pomarańcz, natomiast złoty pyłek to Simple Beauty #154, a również złote heksy są z AllePaznokcie.
Na paznokciach wylądowało połączenie dwóch dzikich wzorów, całość kojarzy mi się z Afryką ;) Zebra przeplata się z cętkami geparda :D Jak Wam się podoba takie połączenie?
Być może za dużo się tutaj dzieje... albo wszystko jest mało dopracowane, sama nie wiem, bo coś mi w tym zdobieniu przeszkadza, tylko nie wiem co. W każdym razie nie ważne :D
Za bardzo nie mam o czym pisać, dlatego się żegnam. Pa ;*

Zobacz także:

26 komentarzy

  1. Twoja wersja bardziej mi się podoba ;) głównie ze względu na kształt paznokci, bo te czarne w oryginale wyglądają jakoś dziwnie :p wzorki też wyszły Ci bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba! Może jedynie z tych heksów bym zrezygnowała ale całość jest dla mnie zadziwiająco spójna (średnio lubię taki misz masz :-P). Dla mnie git :-) Dobrze, że opublikowałaś to zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chyba to te heksy mi tu nie pasują ;D dziękuję

      Usuń
  3. Szkoda by było nie publikować, bo kompozycja jest świetna :) Na bogato, ale wygląda super i wszystko fajnie gra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że jednak się podoba ;)

      Usuń
  4. Nie widzę powodu, żebyś czuła się niezadowolona :) Mi się podoba o wiele bardziej niż oryginał, mimo, że nie jest tak precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak, co do kształtu, to oryginał też zdecydowanie nie w moim guście ;D
    dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to namalowałaś ;) Twoja wersja podoba mi się więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo fajnie ! :) Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj masz kochana talent do zdobień, super to wygląda mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobienie! Mi się podoba i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem co zmaluję przed wyjazdem do zoo :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne! chyba ładniejsze od oryginału :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ci zazdroszcze talentu! Ja umiem tylko pomalować, a o wzorkach to moge sobie pomarzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne połączenie kolorów jak i wzorów :) super

    OdpowiedzUsuń
  14. To połączenie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Nigdy bym nie przypuszczała, że połączenie panterki z zebrą może wyglądać tak dobrze! :) Bardzo podoba mi się to, że użyłaś brokatowego lakieru na całość paznokcia, a nie tak jak w inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dziko! całość fajnie ze sobą współgra, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem zdobienie wyszło Ci pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli mnie by ktoś spytał o zdanie, to uważam to zdobienie za bardzo ładnie i precyzyjnie wykonane! Jak dla mnie bomba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale na bogato! Na Twoich pazurach wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Napatrzeć się nie mogę na te Twoja pazurki!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. niezwykłe, jak wyjęte wprost z inspiracji z neta :D cuda !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki