222 | Pudrowy róż Wibo Express Growth #485 z piórkami

by - 13:38

Hej ;) ależ upalny dzień dziś mamy! Niedziela, miło, ciepło, fajnie - także pojawić musi się i nowy wpis ;) Nie będę się rozwodzić, bo w taki upał to nikomu się nic nie chce. Zapraszam na prześliczny pudrowy róż ze złotymi drobinkami Wibo Express Growth #485, a do niego cudowne naklejki wodne piórka z BPS, które nie dawno zawładnęły blogosferą.
Na ten lakier nigdy nie zwróciłabym uwagi na sklepowej półce... Jednak któregoś pięknego dnia, trafiłam na jego swatche w internecie, a że akurat była promocja w Rossmannie na lakiery, to poleciałam czym prędzej. I dobrze, że się pospieszyłam, bo wzięłam ostatni egzemplarz ;) Kupiłam go za jakieś grosze, w tej chwili już nie pamiętam.

Czegoś takiego szukałam od dawna - lakieru pudrowego, który nie jest mleczny i nie prześwituje, w dodatku ten ma prześliczne złote drobinki, które są dodatkowym atutem. Jak same widzicie, kolor jest autentycznie wspaniały i doskonale współgra z tym złotym pyłkiem.
Lakier nakłada się średnio, ale to norma przy takich jasnych odcieniach, ja do pełnego krycia musiałam użyć 3 cienkich warstw. Na początku trochę smużył. Ostatecznie ładnie wyrównał się na płytce. Lakier ślicznie się błyszczy, drobinki nie rzucają się w oczy i najbardziej widoczne są w słońcu lub w świetle sztucznym. Wysycha też szybko, jak na trzy warstwy. 
Myślę, że każdej kobiecie przyda się taki lakier, jest uniwersalny, świetny na każdą okazję i pięknie podkreśla zadbane dłonie. W dodatku jest tani i łatwy w obsłudze ;)
Postanowiłam ozdobić go delikatnie naklejkami wodnymi, popadło na prześliczne kolorowe piórka z Born Pretty Store, które zamówiłam jakiś czas temu za punkty. Naklejki otrzymujemy w kartoniku, moje możecie znaleźć TUTAJ i jest to numer 1724. Teraz jest promocja! Za taki kartonik zapłacicie tylko 0.99$, a dodatkowo możecie skorzystać z mojego kodu rabatowego 10% - TVL91 i darmowej przesyłki ;) Jeszcze cztery osoby muszą skorzystać z rabatu i na blogu pojawi się rozdanie z super nagrodami ze sklepu Born Pretty Store, także zachęcam.
Co do samych naklejek, to są świetne i nie potrzeba się o nich rozpisywać, ponieważ jak dla mnie nie mają wad. Łatwe w obsłudze, szybkie, piękne i tanie ;)

Na dziś to by było tyle. Pozdrawiam i trzymajcie jutro kciuki, o 15 ostatni egzamin ;D ustny polski.

Zobacz także:

29 komentarzy

  1. ładny odcień, pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tymi piórkami wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go właśnie na paznokciach :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie róże :) Nawet 3 warstwy mnie nie odstraszają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor wygląda super, ale nie lubię nakładać trzech warstw :/

    OdpowiedzUsuń
  6. sam w sobie kolorek jest piękny a naklejki w formie piórek prezentują się świetnie :) lubie lakiery wibo mam kilka z tej kolekcji z ciemniejszymi kolorami niema problemów z kryciem ale z jaśniejszymi jedna warstwa to mało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny mani, bardzo lubię nudziaki Wibo z tej serii piękną gamę kolorystyczną maja (albo raczej mieli).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeeeja piórka! Mi się marzą takie, ale nie będę specjalnie zamawiała jednych naklejek! Wyglądają obłędnie <3

    Oj to chyba wina zdjęć, bo w rzeczywistości nie ma prześwitów na miętce ;)
    Ja w sumie dostałam je od chłopaka na urodziny! Ale zamawiał tu: http://www.celux.pl/index.php?products=product&prod_id=9038 Cenę za sztukę to 21 zł ;) Bo chciałam te mniejsze, 6 ml :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzą mi się te naklejki,są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny kolorek z Catrice, ale niestety nie kryje tak ładnie jak ten :( a piórka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, faktycznie super ten kolorek! :) Może będzie też w tych nowych buteleczkach Wibo? Poszukam :) Powodzenia jutro!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam tego kolorku ;) ładny ;) piórka strasznie mi się podobają na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piórka dodają tylko mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiste są te piórka. Prawa ręka - połączenie kolorystyczne wyjątkowo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten lakier ;-) Jest genialny ^^ Ładne zdobienie, a te piórka są fajnym akcentem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te piórka są śliczne, polecałam ten lakier ostatnio koleżance

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie..a piórka uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne ;) uwielbiam te piórka!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny jest ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. urocze :) lubie takie odciebie i te piórka rownież mam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. długo szukałam takiego rozbielonego różu. ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam teraz na paznokciach taki pudrowy róż. Piękna pogoda na mnie tak działa, że najczęściej sigam po pastele :) Lakierów Wibo nie lubię, ale piórka są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna baza i jeszcze lepsze naklejki :))

    OdpowiedzUsuń
  24. powalająca delikatność lakieru przełamana kolorem <3 wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki