220 | Metaliczny Simple Beauty #701 + naklejki BPS - które z nich to bubel?

Witajcie, 
tak z okazji urodzin się dziś trochę nudzę :D 19-sty maja - 19-ste urodziny, fajnie. Stara dupa. W każdym razie dzisiejszy post jest o dwóch produktach.... jeden z nich to niestety totalny bubel jak dla mnie, drugi natomiast bardzo mi się spodobał, chociaż nie do końca gustuję w takich rzeczach ;D wiecie już, które jest które? Zapraszam:

Zacznę może od produktu, który mi się spodobał. Jest nim oczywiście lakier, którego użyłam do tego mani. Simple Beauty Metallic #701. Sama jestem zaskoczona, bo nie lubię lakierów typu benzynka. Mam kilka i malowałam nimi zazwyczaj tylko raz, ponieważ efekt w ogóle do mnie nie docierał. W tym przypadku było inaczej. 
Lakier umieszczony jest w ładnej walcowatej buteleczce (11ml). Pędzelek cienki i długi. Lakierem bardzo dobrze się malowało. Do pełnego krycia wystarczą dwie średnie warstwy. Uzyskujemy wtedy pięknie pokryte paznokcie, bez prześwitów, bąbelków i innych skaz. Jedynie troszkę trzeba czekać, aż się utwardzi.
Nie wiem, czy ten lakier jest jeszcze gdzieś dostępny, ale z tego co widziałam, to produkty tej marki są raczej dostępne w małych drogeriach osiedlowych, a w dodatku są bardzo tanie ;) Ja go dostałam. W każdym razie efekt jest inny niż w żuczkach, które posiadam. Czerń jest bardziej głęboka i połyskuje na ciemno zielono oraz fioletowo-różowo... (właśnie oblałam nim klawiaturę, biurko i rękę... tak to mój talent :D ). Bardzo subtelny efekt, mnie się spodobał.
Do ozdobienia go użyłam naklejek całopaznokciowych z Born Pretty Store, które dostałam w ramach współpracy. Chodzi dokładnie o 12Pcs Newly Rhinestoned Full Nail Foils, które możecie zakupić TUTAJ za 1.99$. Możecie również skorzystać z mojego rabatu 10% wpisując przy zamówieniu TVL91, przesyłka jest darmowa. Jednak tym razem nie będę zachwalać produktu z BPS... chociaż darzę ten sklep wielką sympatią.
Naklejki otrzymujemy w kartoniku, 12szt, zabezpieczone foliami. Z tyłu dokładna instrukcja co trzeba zrobić, jednak to chyba logiczne. Pomalować paznokcie, czekać aż lakier wyschnie, nakleić, spiłować resztki, pokryć top coatem ;)
Same  w sobie, mają nawet ładny wzór, są eleganckie, biała koronka, diamenciki itd. Jednak już przy naklejaniu pierwszej miałam problem. Nie wiem czy chodzi tu o moje małe i wąskie paznokcie, czy one są po prostu beznadziejne. 
Po raz kolejny zawiodłam się na takich naklejkach i nie mam zamiaru więcej ich testować. Po naklejeniu marszczą się i zadzierają przy końcach, chociaż starałam się wszystko robić jak najdokładniej i starannie. Na nic moje wysiłki, ponieważ już wieczorem tego samego dnia zaczęły się odklejać. Rano już ich nie miałam, bo zdążyłam przed snem pozrywać to dziadostwo z paznokci... Tyle w tym temacie.

 Pozdrawiam ;)

28 komentarzy:

  1. Paznokcie wyglądają przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie piękne że aż brak słów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ładnie te naklejki, szkoda, że nie doczekały poranka dnia następnego ;)
    PS. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, tak mnie wkurzała ich niedoskonałość że normalnie musiałam zerwać przed snem ;D
      dziękuję ;]

      Usuń
  4. O ja, ten lakier jest przepiękny! Chyba podobnego jeszcze nigdy nie widziałam, a przecież duochromy są z grubsza na jedno kopyto robione... Naklejki ładne, tylko co z tego jak są do bani. Ale wiele dziewczyn narzeka na te całopaznokciowe (nie wodne), ja jeszcze ich nie próbowałam (chociaż mam dwa komplety) i jakoś tak sceptycznie do tego podchodzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ja też myślałam, że będzie jak każdy, a tu takie zaskoczenie ;)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądają,ja też miałam kiedyś takie i również się zawiodłam,moje nawet kilku godzin nie wytrzymały ;)..Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty narzekasz, że to 19-te urodziny? Ciesz się, póki jeszcze nie jest 20 :P U mnie za niespełna pół roku wybije 23 :P Zatem wszystkiego najlepszego, ciesz się każdym dniem i czerp z niego jak najwięcej. Podążaj za marzeniami i niech nie przychodzi Ci to zbyt łatwo, bo jak wiemy wszystko, co łatwo przychodzi łatwo też odchodzi i nie ma takiego smaku, jak wtedy gdy bardzo o to walczymy. Bądź tutaj z nami jak najdłużej i zaszczycaj nas ciągłymi zdobieniami :) :*
    A dzisiejsze pazurki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie narzekam, jest zajebiście :D swietny wiek hehe ;D
      dziękuję bardzo. piekne slowa, ostatnio wlasnie zaczelam doceniac zycie na nowo, a karma wraca ;)

      Usuń
  7. Wzór naklejek piękny ale szkoda, ze są tak trudne w obsłudze :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka benzynka mi się podoba!
    a szkoda, że naklejki się źle nakładają...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wszystkiego co dobre, jeszcze raz! :)
    A naklejki wyglądają cudownie, szkoda że tylko w papierku są takie piękne! Ja zdecydowanie ostatnio wolę naklejki wodne! Takie na cały pazurek miałam tylko raz z Oriflame i mimo że wcale nie były takie złe, to nie ma co liczyć na super trwałość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki <3
      no właśnie, ja też wodne wolę zdecydowanie

      Usuń
  11. naklejki ładne, aż szkoda że takie lipne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. "ładny wzór...czarna koronka" czarna? ja widzę białą :P
    Wszystkiego NAJLEPSZEGO :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha miałam dzisiaj tyle wrażeń, że aż sie pomyliłam. fakt biała ;D
      dziękuję ;]

      Usuń
  13. Na pierwszy rzut oka powiedziałabym genialne, ale po bliższym przyjrzeniu sie widać te wszystkie zmarszczenia :( szkoda, bo wzór świetny ;) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;) Chciałabym mieć znów tyle lat ;) ehh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      no właśnie na zdj nie do końca udało mi się oddać ich wady, ale albo nie umiem ich naklejać, albo są takie beznadziejne :D

      Usuń
  14. wyglądają super, szkoda, że są takie nietrwałe. Szkoda kasy.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! Och ja ja bym chciała mieć znów 19 lat..Oj działo się wtedy :D
    Co do naklejek to na pierwszy rzut oka nie widać niedoskonałości, ale już po przyjrzeniu się niestety wady są widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te naklejki bardzo ładnie wyglądają, a lakierów tej firmy już kilkakrotnie używałam i pamiętam, iż nie za dobrze trzymały się na paznokciach i szybko odpryskiwały.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny wzór, może jakby były to wodne to efekt byłby lepszy ;) Spóźnione życzenia, ale szczere- dużo zdrówka, pięknych paznokci i masę pięknych lakierów :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo eleganckie te naklejki :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  19. To połączenie dało bardzo elegancki efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.