217 | Hera, koka, hasz, lsd...

...ta zabawa po nocach się śni.
Jak w tekście hitu internetu, który niedawno podbijał wszelkie portale typu kwejk, demotywatrory i itd - dzisiaj mani, który będzie Wam się śnił po nocach :D No dobra... może nie, ale mnie się śnił, dopóki go nie zrobiłam i mogłam się gapić godzinami na swoje paznokcie. Kto czyta regularnie mojego bloga, zauważył, że uwielbiam szalone, kolorowe paznokcie! W dodatku lubię kulturę hippie. Więc już dawno planowałam na paznokciach zrobić motyw Tie-Dye, w końcu majówka okazała się idealnym czasem ;) Zapraszam na Tie-Dye nail art.
Takie pazurki zapewne nie każdemu się spodobają, wiadomo są różne gusta. Jak dla mnie to taki szalony manicure świetnie odzwierciedla mój charakter :D Jest bardzo pozytywny i poprawia nastrój.
Do zdobienia użyłam wielu lakierów, zacznijmy od początku: baza - odżywka Eveline 8w1, jedna warstwa białego Miyo Mini Drops Ice baby, żółty i pomarańczowy neon Quiz Safari, różowy MaxFactor MaxEffect #33 Lollipop, zielony Softer Crazy Colours #28, niebieski Lemax (brak nr), fioletowy Wibo Gel Like #6 Roziskrzone niebo. Na wszystko Eveline 3w1.
Zdobienie wykonywałam według TEGO tutorialu. Nie wyszło mi tak pięknie, bo trochę źle dobrałam kolory, ale następnym razem postaram się bardziej pokombinować ;) Wszystko robiłam cienkim pędzelkiem. 
Co by tu więcej pisać... Mani bez problemu trzymał się prawie tydzień, aż w końcu go zmyłam przed maturami. Nie wiem co jeszcze mogę o nim powiedzieć, bo już i tak dużo tych ochów i achów :D Może zapytam po prostu jak Wam się podoba i co o nim sądzicie? W ogóle, czy lubicie czasami tak poszaleć na paznokciach?
O zdobieniu to tyle, a ja na koniec sobie jeszcze pomarudzę... w poniedziałek mam maturę z biologii podstawowe, w środę z rozszerzonej geografii. Taaak, pozostawię to bez komentarza. Powinnam się uczyć, ale i tak już nic nie ogarnę. Liczę na szczęście :D Potem jeszcze ustne, to ich obawiam się najbardziej, strasznie nie lubię ustnych wypowiedzi, mogę się założyć że wszystkiego zaponę i nie będę wiedziała nawet jak się nazywam. No cóż, jakoś muszę to przeżyć. Odezwę się pewnie w środę/czwartek. Pozdrawiam ;**

39 komentarzy:

  1. Fajny, pozytywny, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też mi się z nimi skojarzyły;)

      Usuń
    2. Haha ja tez mialam takie skojarzenia :))

      Usuń
  3. Przepadłam wygląda to świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłęd! Od dawna motyw tie-dye mi się podoba (szczególnie, gdy natrafiłam na właśnie ten tutorial który podlinkowałaś). Ale z drugiej strony wiem, że źle bym się czuła w takich (i w tylu :-P) kolorach. Natomiast efekt końcowy jest niesamowity :-D Genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja tam na paznokciach jestem skłonna baaardzo poszaleć :D

      Usuń
  5. Mega pozytywne pazurki :) Ja chyba jednak jestem zacofana bo nie wiem o co chodzi z tym hitem internetu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiedziałam jakiś czas, aż trafiłam na piosenkę Hera, koka, hasz, lsd w wykonaniu takiej dziewczyny, wpiz sb w google :D w każdym razie - psychodela.

      Usuń
  6. Świetne zdobienie, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie tam takie kolory pasują:)
    Świetny mani, nie wiem, czy nie skusze się dzisiaj czasem na taką pastelową wersję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! :D i czekam na efekty na blogu

      Usuń
  8. Super :) Też się czaję na wykonanie takiego zdobienia, jest takie mega pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kolorowo! Bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hera, koka, hasz i kolory! Odjazd! Tzn. nie zrobiłabym ich u siebie ale budzą podziw! Trzymam kciuki za matury ;) Będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie Ci to wyszło! Ja kiedyś próbowałam i dupa, nie wyszło mi tak ładnie! ;D
    A maturami się nie przejmuj, damy radę! Mnie czekają tylko ustne, więc w pozostałe dni będę trzymać za Ciebie kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. tytuł jak najbardzie dopasowany do posta :D pazurki świetne, chyba sama spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłabym sobie takie, ale pewnie mi nie wyjdzie :D super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mani jest rewelacyjne! Też lubię takie kolorki na pazurkach :)

    Trzymam mocno kciuk za maturę :* a ustnych nie masz się co obawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zakręcona zakręcona .... ;)
    świetny mani!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie i inspirująco :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. mi się Twoja wersja bardziej podoba - ma w sobie więcej energii ^^
    powodzenia na maturach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia na maturze :) a to mani mi się podoba kilka już takich widziałam i sama coś podobnego chcę zrobić neonkami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. cza-do-wo!! ♥ ja też już mam zamiar od jakiegoś czasu wypróbować tę technikę, muszę się w końcu za to zabrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne mani:) chociaż preferuję buraskowe paznokcie to te zdecydowanie do mnie trafiają i mam czasem ochotę na takie kolorowe szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam jak kiedyś był szał na takie koszulki:D. Mam ochotę sobie taką zrobić:D. Świetny mani, mi się podoba bardzooooo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a mi sie nie podoba :( za duzy misz masz ale fajnie ze takie kolorowe, piosenka idelanie pazuje do pazurkow

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega pozytywny mani :) kolorystyka boska! Nie bój się ustnych, też się bałam ale jak weszłam na sale to żaden z komisji na mnie nie patrzał, byli znudzeni, pewnie nie słuchali zbytnio :P a jak będą patrzec to wybierz sobie jedną osobe -najfaniejszą- i do niej mów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      hehe fajna rada, skorzystam :D

      Usuń
  25. O matko, moja siostra nadal tego słucha :D zdobienie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie to wygląda :) bardzo pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjnie to wygląda :-) Przypomniały mi się lizaki z czasów dzieciństwa ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.