216 | Holograficzny Fruit Cocktail + tasiemki BPS

Witajcie w końcu :D
Ja już po trzech dniach matur: polski, matma i angielski za mną... Jak poszło? Hmm... Z polskiego obawiam się ponownego spotkania w sierpniu, natomiast reszta poszła mi nawet, nawet. Można było lepiej, ale ważne że zdam :D Jeszcze podstawowa biologia, rozszerzona geografia i ustne... i można balować.
Dzisiaj mam dla Was recenzję lakieru My Secret #168 Fruit Cocktail, tasiemek BornPretty Store oraz holograficzny lakier AllePaznokcie #2 w roli toppera :D Czyli post długi i myślę, że dosyć ciekawy. Zapraszam.

Zacznę może od lakieru. Kupiłam go w Naturze na wyprzedaży za 2.99z.ł! Kolor bardzo ładny, jak wiecie uwielbiam wszystko co niebieskie. Dodatkowo ma pachnieć przy wysychaniu! Czy się sprawdził? Otóż, do lakierów MySecret nie mam ogólnie przekonania, zaczynając od tych nie praktycznych buteleczek, kończąc na smużeniu i długim wysychaniu... ale. Ale ten mnie zaskoczył.
Lakier w klasycznej dla tej marki butelce - kwadratowej, szklanej. Pędzelek szeroki, wygodnie się nim maluje. O dziwo, ten nakładał się bardzo dobrze. Nie smużył, do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy, szybko wysechł, nie rozlewał się na skórki. Pod tym względem zdecydowanie polecam. Po za tym rzeczywiście bardzo ładnie pachniał przy wysychaniu! Był to taki owocowy zapach, jak pachną czasami gumy do żucia :D ogólnie przyjemny.
Na tego niebieskiego cudaczka, o kolorze bardzo wyrazistym i idealnym na lato (kolor jak w buteleczce), postanowiłam położyć jedną warstwę holo  z AllePaznokcie. Efekt podobał mi się straaaaasznie! Nie sądziłam, że uzyskam tak ładny efekt. Na zdjęciach widzicie jak to wszystko fantastycznie się mieni, błyszczy na milion kolorów - przy zdjęciach akurat udało mi się złapać słońce.
Na serdecznych ułożyłam na przemian dwie tasiemki z BornPretty Store, które jakiś czas temu zamówiłam za ich punkty za recenzje, zdjęcia itd. Możecie je dostać TUTAJ za 0.99$! Moje kolory to chyba numery 27 i 13 :D Możecie także użyć rabatu 10% na kod TVL91 + darmowa wysyłka
W każdym razie, tasiemki sprawują się fajnie, dobrze się naklejają i trzymają lakieru. Niestety po pokryciu top coatem u mnie trzymały się doskonale tylko półtora dnia. Ale może to wina topu Eveline 3w1, spróbuję kiedyś z innym. W każdym razie bardzo fajny produkt. Wykorzystałam je także do robienia wzorów, ale nie doszłam jeszcze do perfekcji i wszystko jest dalej krzywe :D Jednak niedługo pokażę jakieś zdobienie z ich użyciem.
Co o tym wszystkim sądzicie? Niby prostota, ale ten holograficzny błysk jest super ;) mnie bardzo zauroczyło takie połączenie i będę kombinować z holo topperem na innych kolorach. Pozdrawiam ;*

22 komentarze:

  1. Haha, też w tamtym roku myślałam, że przebaluję całe wakacje...a skończyło się tym, że całe przepracowałam, a jak już miałam chwilę dla siebie to spałam.
    Holoś w roli toppera bardzo mi się podoba, fajne współgra z niebieską bazą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym bardzo chętnie i przepracowała, oby tylko było gdzie :D

      Usuń
  2. Wow, świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie sie mieni i błyszczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie ;) błyszczące tasiemki idealnie pasują to holo topu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się bardzo zwłaszcza ten holoś co wyczarowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba wolałabym bez tych tasiemek, sam holoś jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, muszę kupić tego holoska z allepaznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. pisałam o tym niebieskim wczoraj :D bardzo go lubie, twoje mani mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie myślałam nigdy nad takim ozdobieniem paznokci taśmą do zdobień ^^ Ciekawy pomysł, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt jest śliczny, bardzo podoba mi sie kolor tego My Secret :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, a ja chciałam spytać gdzie można kupić tak piękny, niebieski holo :P Muszę w takim razie sprobować powtórzyć Twoje śliczne mani przy uzyciu holo topu CA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no właśnie gdzieś widziałam, u którejś z dziewczyn takie zastosowanie jego no i spróbowałam. wkręciłam się :D

      Usuń
  12. wow cudne :D co to za holoś z Allepaznokcie? koniecznie pokazuj :D^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już go kiedyś pokazywałam u siebie, zapraszam tu: http://zjemciklapki.blogspot.com/2013/07/131-holograficzne-drip-nails.html

      Usuń
  13. Ja mam przed sobą tylko ustne! Polski bez szału, bo jak pisałam o ,,Potopie", o którym nie miałam pojęcia to być dobrze nie mogło :D Tylko rozszerzenie z matmy było bardzo trudne :d To powodzenia kochana na pozostałych egzaminach!
    A co do szablonu itp. to Twoja pomoc byłaby idealna! Ja mam tylko nagłówek, bo zrobiła go dla mnie koleżanka, a cała reszta to dla mnie czysta magia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym fragmencie Wesela nie widziałam nic z tematu :D To obie ładnie nawymyślałyśmy, zobaczymy w czerwcu jak to wyszło :d

      PS. Wysłałam e-maila ;)

      Usuń
  14. Kolejne bardzo ładne mani :) te tasiemki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdobienie. Powodzenia na maturze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.