215 | Za oknem lato, a na paznokciach Lovely Snow Dust #3

Witajcie, dzisiaj post baaardzo krótki i pisany w biegu, bo niedługo wybywam na majówkę do Warszawki. Tak, tak zamiast się uczyć , będę się relaksować z bratem. No można i tak :D Mam nadzieję, że zahaczę też o jakieś fajne drogerie i wrócę z nowymi lakierami.
Tymczasem, wczoraj na fanpejdża wrzuciłam trzy fotki z instagrama, ze zdobieniami. Liczyłam, że wybierzecie, o którym mani, byście chcieli poczytać na blogu. Co prawda malutko osób się udzieliło, ale jako taką większością wygrało to zdobienie, więc o nim dzisiaj będzie wpis. Powiecie, znoooowu dodaje zdobienia z tym srebrem Lovely... jak by innych lakierów w domu nie miała. Co poradzić - miłość, tego tego się nie rozdziela :D
Zdobienie miałam na paznokciach dokładnie 22 marca. Było ono totalną improwizacją, bo sama nie wiedziałam wtedy co by zmalować, a jak nie wiem, to sięgam po nie zastąpiony Lovely Snow Dust #3. Tak, tak, był na blogu już pierdyliard razy. Po za tym nazwą to on zupełnie nie pasuje atmosfery za oknem, ale to już chyba ostatnie zdobienie z nim, jakie miałam na dysku - więc cieszcie się :D
Do geometrycznych wzorków, które zmalowałam pędzelkiem, użyłam jak dobrze pamiętam: Eveline MiniMAX #687 oraz Lovely Gloss Like Gel #128. Na wszystko GR Gel Look... który oczywiście masakrycznie popękał na trzeci dzień. 
Co więcej mam pisać... na kciuku widać, że odcisnęła mi się pościel, a linie zdobienia są jakieś krzywe, ale w sumie bardzo mi to nie przeszkadzało. Można powiedzieć nawet, że te niedociągnięcia pasowały. Po za tym, moje skórki były - i nadal są - w nie najlepszym stanie, także z góry przepraszam.
I to chyba tyle odemnie... Teraz wpis pojawi się pewnie dopiero w poniedziałek wieczorem, po pierwszej maturce z polskiego... O ile będę miała chęci i się nie załamię po tematach wypracowań. Życzę udanej majówki i mam nadzieję, że pogoda się nie popsuje. Pozdrawiam ;**

27 komentarzy:

  1. Super wygląda :) Świetne połączenie kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lakier ślicznie wygląda niezależnie od pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie :) Wyglądają jak paznokcie księżniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci to wyszło, świetnie wykorzystałaś sławny lakier Lovely :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienie a co do matury to powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie, nawet róż mi nie przeszkadza :-) Bardzo mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te piaski mi się nie podobają, jak dla mnie są zbyt błyszczące. Ale fajny pomysł na mani!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie dopasowałaś zdobienie z piaskiem :) podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale błysk *.* Powodzenia na maturze ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Trzymam kciuki na maturze:) mnie to dopiero za rok czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet latem wygląda olśniewająco :)
    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się te lakiery tak bardzo podobały wszystkie! Ale jakoś tak mi się z zimą kojarzą, a u mnie dziś prawie lato :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Baw się dobrze!:*
    Improwizacja, ale jaka efektowna! Świetnie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. prawie lato a tu takie piękności pokazujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że jedziesz bo przed samą maturą nie wolno się już uczyć! :) na pewno dobrze Ci pójdzie! 3 mam kciuki! a ten snow dust- pomyślę o nim na wyprzedaży w rossmanie- bo w sumie nie mam żadnego sreberka w swoich zbiorach ]:->

    OdpowiedzUsuń
  16. piękniutko pomalowane ;))

    uwielbiam ten paskowy lakier Lovely<3

    OdpowiedzUsuń
  17. za każdym razem jak widzę tego snowa to żałuję że go nie kupiłam :((

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze, to właśnie miałam pisać, że proste wyszły Ci te linie :)
    Powodzenia na maturach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba, ja sama czegoś takiego nie potrafiłabym zrobić, a jak już to tylko jedną rękę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosną czy latem też można błyszczeć ;) śliczny jest ;) moim ulubionym z tej serii jest biały

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdobienie :) A za maturę trzymam kciuki :) Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam Biały Snow Dust :) Jest jednym z moich ulubionych lakierów. Zawsze miałam problem z odciśniętą pościelą, ale teraz zawsze maluję paznokcie utwardzaczem.
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.