214 | Elegancja na wieczór i nie tylko

by - 10:17

Witajcie ;)
Dzisiaj o 12 mam zakończenie roku szkolnego, ale zanim zacznę się ogarniać, to postanowiłam tutaj coś skrobnąć. Tym bardziej, że paznokcie które zobaczycie poniżej, mam aktualnie i bardzo mi się podobają... niestety na zdjęciach dziwnie wychodził i aparat szalał na tym sreberku i kontrastach. W każdym razie, uwierzcie na słowo. Są one dosyć eleganckie i doskonałe na wieczór, imprezę czy jakieś większe wyjście ;) dla mnie również na co dzień. Użyłam do zdobienia fajnych "kryształków" z Born Pretty Store, o których też przeczytacie w dalszej części.
Zdobienie w odcieniach srebra, czerni i bieli - czyli elegancka klasyka. Połączenie geometrycznych, azteckich wzorów z ćwiekami i piaskową fakturą. Paznokcie zmalowałam w poniedziałek, do dzisiaj trzymają się prawie jak nowe, jedynie na kciukach lekko starły się końcówki. Dlatego już ich nie zmywałam i fajnie będą pasować do eleganckiego stroju. 

Użyłam tutaj: srebro Lovely Snow Dust #3, czerń Quiz Safari, biel Sweet Color z BPS, czerń z drobinkami Sally Hansen Complete Salon Manicure Oxide. Na wszystko oczywiście top coat - Golden Rose Gel Look.
Dla urozmaicenia efektu, użyłam także kwadratowych, białych kryształków, które dostałam od BornPretty Store. Produkt nosi nazwę 200Pcs 2.5mm Colorful Mini Square Patterned Stud dostępne TUTAJ. Paczkę 200 sztuk, do wyboru są różne kolory, możecie zakupić za 1.39$ - przesyłka oczywiście darmowa. Dodatkowo możecie skorzystać z mojego rabatu -10% wpisując przy zakupie kod TVL91.
Ćwieki są malutkie (2,5x2,5mm) i idealne chyba dla każdych paznokci, skoro nawet na moich maluszkach wyglądają fajnie. Aplikujemy jej jak każde inne, na jeszcze mokry lakier lub kropelkę bezbarwnego i pokrywamy top coatem. Utrzymują się długo (u mnie już czwarty dzień) i nie przeszkadzają. Są gładkie i nie odstają bardzo, nie mają ostrych krawędzi. Dodatkowo są wielokrotnego użytku! Przynajmniej moje białe nie zmieniają koloru pod wpływem zmywacza.
Bardzo ładna ozdoba i urozmaicenie każdego zdobienia, nawet zwykły sam lakier z takim drobiazgiem nabiera charakteru. Polecam. 
Jak Wam się podoba? Widać sporo niedociągnięć, linie są nierówne i w ogóle taki bałagan, ale z daleka są fajne ;D Ja uciekam, bo zaraz się nie wyrobię. ;*

Zobacz także:

22 komentarzy

  1. Czerń, biel i srebro prawie zawsze wyglądają elegancko. Wzory, które namalowałaś bardzo mi się podobają :-) Co do krzywych linii, nie rzuca się to bardzo w oczy i nie razi jakoś strasznie. Natomiast ja bym jeszcze przy skórkach wyrównała lakier :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze mówisz ;) rzeczywiście jak tak teraz patrzę, to nie zwróciłam na te nierówności uwagi, może dlatego że mani robione w pośpiechu ;)

      Usuń
  2. Mi się podoba :) Nie widac nie dociągnięć, naprawdę wygląda elegancko

    OdpowiedzUsuń
  3. a tam zaraz bałagan... na bogato!:D Połączenie kolorystyne idelane, trochę tego dużo, ale jak dla mnie świetna alternatywa dla jednokolorowych paznokci, które ostatnio ciągle noszę... jak zacznę już coś przyczepiać, to pewnie nie skończę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, na bogato, hehe :D teraz mam ochotę na coś MEGA kolorowego, chyba zacznę to wdrażać w plany :D

      Usuń
  4. Śliczne połączenie kolorów i wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix wzorów i to w bardzo eleganckich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i pracochłonne ;) ale efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, naprawdę świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wyszły, wzór taki właśnie aztecki a kolory typowo jak na wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie! trochę sylwestrowo mi się kojarzą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie dzieje się :D podobają mi się te kwadraciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci to wyszło, bardzo pracochłonne się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają pięknie! ;-) Nie widać żadnych nierówności - to Ci się tylko tak wydaje, że są, bo jesteś autorką i widzisz wszystko co chciałabyś zmienić. Jak dla mnie są mistrzowskie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły komentarz, dziękuję :) :*

      Usuń
  13. Lubię takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki