213 | Wiosenny gradient

Hej ;) Od razu na początku pragnę Wam złożyć serdeczne życzenia radosnych Świąt Wielkanocnych, spokoju, odpoczynku, rodzinnej atmosfery i pięknej pogody :D 
Dzisiaj przychodzę do Was z niebiesko-różowym gradientem. Wybaczcie, że znowu te same kolory, znowu te lakiery - ale po prostu tak je polubiłam, że od zakupu przeszły przeróżne próby i eksperymenty. Tym razem padło na gradient. Fantastyczna kolorystyka, plus delikatny kwiatowy motyw, kilka ćwieków i holograficzny topper.

Mowa oczywiście o lakierach Sensique Strong&Trendy Nails #169 Bluberry cookies oraz #171 Forget Me Not. Jako różowy akcent użyłam uroczego MaxFactor Max Effect Mini #33 Lillipop. Już sama kolorystyka gradientu, który wykonałam pędzelkiem "wachlarzem" na białej bazie, budziła we mnie pozytywne odczucia i mogłabym na tym poprzestać.
Jednak nie mogłam się powstrzymać i tym sposobem na serdecznych i kciukach domalowałam czarnym lakierem jakieś kwiatki i roślinne mazaje. Dodałam też okrągłe ćwieki BornPretty Store z TEJ karuzeli nr #12408, dostępnej za niecałe 4$. Niebawem pojawią się zdobienia z innymi ćwikami z tego zestawu.
Na całość położyłam mój ukochany od jakiegoś czasu topper z H&M. Uwielbiam efekt jaki daje. Nie dość, że ma prześliczne opakowanie, to zawartością i efektem zachwyca. Jest to masa nieregularnych drobinek, większych, mniejszych, brokatu etc... które fantastycznie się mienią (czego na zdjęciach oczywiście nie widać ;/ ). Jego nazwa to Pling Bling Bling Nail Polish by H&M. Nie mam pojęcia czy jest gdzieś dostępny, ponieważ był zawartością paczuszki z jakiegoś wygranego rozdania ;) Na jego temat mogę prawić same ochy i achy, nakłada się świetnie, szybko wysycha, drobinki równomiernie się rozkładają, ma wygodny uchwyt i pędzelek, w opakowaniu jest 12ml. Jedyne co mogę mu zarzucić, że strasznie śmierdzi :D
Zdobienie według mnie efektowne, z pewnością przykuwa wzrok, ja zebrałam o nim sporo komplementów, co nie zdarza się często. Niestety całość po kilku dniach strasznie popękała, ze względu na top coat z Golden Rose... który po kilku dniach okropnie pęka i robią się takie ryski. Zapewne o tym słyszałyście. No ale nie mam dostępu na razie do innego lakieru, który jakoś by paznokcie wysuszał, ten radzi sobie słabo, ale zawsze to coś. Może polecacie jakiś wysuszacz tani z ogólnie dostępnych marek?
No i to by było na tyle. Jak Wam się podoba takie zdobienie? Lubicie gradienty? 
Pozdrawiam, paa ;*

Ps. Czy wielkość zdjęć Wam odpowiada, nie są za małe???

35 komentarzy:

  1. Piękne mani, bardzo mi się podoba! Zdjęcia są akurat :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ;O ja nigdy nie wyczaruję nawet nic podobnego ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu na prawdę nie ma nic trudnego ;) troszeczkę cierpliwości, pędzelek, lakiery i do dzieła!

      Usuń
  3. Prześliczne! Znam ten ból z topami z GR,ale cieżko jest mi polecić coś ogólno dostępnego,może SH albo Inglot ?Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zastanawiam się nad Sh ;) tylko musze wyczaić w internecie

      Usuń
  4. śliczne :) lubię taki połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne pazurki Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na malowanie moich, ponieważ są za krótkie i zaczęłam od tygodnia stosować kurację z odżywką "Eveline 8w1" Mam nadzieję, że dziki niej będę miała w końcu długie i twarde paznokcie :) - Trzymaj kciuki. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może podziała ;) ja też ostatnio do niej wróciłam bo z paznokciami coraz gorzej ;p szkoda tylko ze ona tak strasznie przesusza skórki ;/

      Usuń
  6. Śliczne mani. Bardzo podoba mi się gradient w takich kontrastujących kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :-) Wzajemnie! Na zdjęciach niby wszystko widać ale chyba wolę ciut większe :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mani! :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bajeczny gradient, cudownie prezentują się Twoje pazurki w takiej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny gradient, bardzo wesoły mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie kolorków rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają Twoje paznokcie ;) piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna kolorystyka! a zdjęcia jak dla mnie mogłyby być większe ;p
    wesołych świąt, smacznego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak nie lubię różu, tak to zdobienie niesamowicie mi się podoba! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. To tak świetnie wygląda, napatrzeć się nie mogę *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne - paznokcie masz cudne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podziwiam za cierpliwość do zmalowywania takich cudnych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  18. To się nazywa lakierowe szaleństwo na paznokciach ;-) Świetna kolorystyka, taka napawająca optymizmem. Bardzo ładne zdobienie!;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny gradient :)
    zdjęcia są w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjecia sa super, ale walnij czasem jakies wieksze co bym sie zdobieniom mogla lepiej przyjrzec :) :*, Gradient... dzis usilowalam zrobic, ale mi nie wyszedl :( Twoj powala na nogi, piekne przejscia. Zdjecia sa sliczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten robiłam pędzelkiem wachlarzem ;) bardziej lubię tę technikę, bo gąbką wszystko na około jest mega brudne :D dziękuję bardzo <3

      Usuń
  21. Wygląda niesamowicie :) masz piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne mani! :) coś pięknego ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. To zdobienie po prostu przyciąga mój wzrok. Jest piękne najchętniej ustawiłabym je jako tapetę w telefonie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.