211 | Trochę o... biżuterii z RoseWholesale + piaskowy manicure

by - 09:45

Hej ;)
Wracam do życia, dobrze tak się poczuć prawie idealnie, po strasznie fatalnym tygodniu. Post miał być wczoraj wieczorem, ale w sumie co za różnica kilka godzin :D Dzisiaj opowiem Wam parę zdać na temat sklepu RoseWholesale i biżuterii od nich. Może nawet nie tyle opowiem, co zaprezentuję na zdjęciach. Na koniec pojawi się jeszcze piaskowy manicure, raczej swatche sreberka Lovely Snow Dust #3 i O.P.I Alcatraz...Rocks.

Kilka miesięcy temu, napisała do mnie Pani Anna ze sklepu internetowego RoseWholesale.com. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Na początku propozycję odrzuciłam, ponieważ nie zauważyłam Tam nic, co mogłabym ewentualnie zrecenzować na blogu, nic do paznokci, nie za wiele do makijażu... Jednak po dokładniejszym zerknięciu w oko wpadła mi biżuteria! Tak to jest mój żywioł, uwielbiam pierścionki, kolczyki, wisiorki... Godziny spędziłam, żeby przejrzeć całą zakładkę Jewelery&Watches i wybrać sobie kilka produktów, za 15$, które miałam do dyspozycji. Miałam ogromne dylematy, ale w końcu dokonałam wyboru - o czym poniżej. W asortymencie sklepu znajdziecie też ubrania, torebki, buty, zegarki i inne drobiazgi. Serio, wielka kopalnia różności, a ceny nie są wysokie. Tym bardziej, że WYSYŁKA jest DARMOWA.

Do zaprezentowania na blogu wybrałam sobie wisior, bransoletkę, zestaw pierścionków, pierścionek kot, oraz pierścionek z kwiatami
Paczka szła dosyć szybko, bo około dwóch tygodni. Wszystko ładnie zapakowane, z dołączoną ulotką i kodem rabatowym dla Was! Mianowicie na hasło: ROSEFASHION macie 9% rabatu.
Biżuteria to tzw. Japan Style, o którym zapewne każda z Was słyszała. Ja bardzo lubię takie drobiazgi, szczególnie, że w większości są w kolorze starego złota <3 Niestety główną i jak dla mnie jedyną znaczącą wadą jest szybkie odbarwianie się i farbowanie skóry. Niestety po każdym pierścionku paluchy są zielone... po kilkunastu założeniach tracą one swój urok i z błyszcząco złotych stają się matowo miedziane. Jest jednak sposób, by trochę opóźnić to zużycie. Mianowicie należy biżu pomalować bezbarwnym lakierem do paznokci, jednak nie każdy się nada, ponieważ niektóre szybko zaczną odpryskiwać i nie będzie efektu.
W każdym razie za niską cenę można mieć efektowny dodatek, który na pewno nie umknie niezauważony. Polecam zakupy tam, nie tylko ze względu na współpracę, ponieważ z chęcią sama bym tam coś kupiła, w Polsce dosyć ciężko znaleźć takie fajne rzeczy w niskiej cenie.

To się rozpisałam, mam nadzieję, że dobrze zaprezentowałam i ukazałam to co trzeba. Teraz zapraszam na swatche dwóch lakierów, które są Wam już na pewno bardzo dobrze znane. Miałam na dysku zdjęcia, dlaczego by ich nie dodać ;)
Oba są piaskami i pochodzą z zimowych kolekcji. Srebro to znany tej zimy Lovely Snow Dust #3 - piękny srebrny piasek z mnóstwem małych i większych drobinek. Nakładana się bardzo dobrze, do pełnego krycia używam dwóch warstw. 
Drugi liquid sand to przepiękny O.P.I. Alcatraz Rocks - granatowo-fioletowy ze złotymi i srebrnymi drobinkami. Jego recenzja już gdzieś na blogu jest. W każdym razie ja go bardzo lubię i często używam. 
Co myślicie o takim zwykłym połączeniu? Skromnie, ale z błyskiem jednocześnie. To tyle, bo notka i tak długa. Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

17 komentarzy

  1. Te pierścionki są super, wpadają w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pierścionki,mnie jednak zniechęca farbowanie skóry...

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wszystkie 3 Lovely Snow Dust, uwielbiam je :) a ten O.P.I. prezentuje się magicznie, pasują do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ja niestety nie dorwałam innych Snow Dust tylko ten ;/ a szkoda :(

      Usuń
  4. Biżuteria jest super, uwielbiam pierścionki i wszystkie te, które wybrałaś mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny blog ♥
    jestem tutaj po raz pierwszy i jeszcze wrócę :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw pierścionków jest fajny :) ja sobie zamówiłam ostatnio kulka na ebayu ;p
    A oba piaski prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziu ten koci pierścionek jest po prostu boski!! szkoda ze nie można ich dostać gdzieś "w pobliżu". Jakbym natrafiła na nie w sklepie po rozsądnej cenie to bym wzięła, ale żeby zamawiać w internetowym zagranicznym sklepie to niezbyt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je gdzieś widziałam, allegro albo jakieś polskie sklepy z biżu japan style w internecie. za kilka złoty ;) poszukaj może

      Usuń
  8. Ten listek-pierścionek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna biżuteria!
    bardzo podoba mi się połączenie tych dwóch lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio też polubiłam takie pierścionki midi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna biżuteria ;) pierścionki naprawdę fantastyczne ;) piaski są super!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne piaski masz na pazurkach <3 a pierścionki genialne !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki