210 | Skittles manicure z ćwiekami BPS

by - 20:34

Hej ;) Ostatnio pogoda jest jakaś tak smutna, na pocieszenie mam dla Was dzisiaj baaardzo pozytywne zdobienie, ekstremalnie proste w wykonaniu i rozweselające. Jeden rzut oka na takie paznokcie i od razu powraca uśmiech ;) Zapraszam:



Ale zanim o paznokciach, to muszę się trochę pożalić... Dorwało mnie jakieś dziwne choróbsko, ból gardła (ale jakiś taki inny), kaszel, katar, była gorączka i ogólne osłabienie. W dodatku spuchło mi oko i cały czas ropieje [wtf?]. A na domiar złego uaktywnił mi się uśpiony wirus opryszczki... Mam wary jak po botoksie, szkoda tylko, że po jednej stronie ten botoks ;/ Jutro wybiorę się do lekarza, ciekawe co "wymyśli". Tymczasem musiałam zrobić wstęp. Teraz zapraszam na paznokcie ;p



Zdobienie to zrobiłam jakiś czas temu, szkoda tylko, że nie nacieszyłam się nim długo, po na drugi dzień połamałam paznokcie grając w kosza na WFie. Tak to bywa, what a pity, bo mani strasznie mi się podobał.



Użyłam tutaj kilku neonowych lakierów: róż, czerń i pomarańcz - Quiz Safari brak nr, turkus Sensique Strong&Trendy Nails Forget Me Not, żółty - Essence Miami Roller Girl #01, zielony - Softer Crazy Colours Kiwi #28. Na serdecznym i kciuku dorzuciłam świetne kolorowe ćwieki z Born Pretty Store, o których poniżej. A wszystko pokryłam bezbarwnym Golden Rose Gel Look Top Coat, który służy mi ostatnio jako wysuszacz... szkoda tylko, że na drugi dzień, max trzeci, strasznie pęka. W sumie nie przeszkadza mi to, ale jak patrzę na paznokcie, to tak jakoś nie ma tej satysfakcji.


Jak Wam się podoba takie połączenie kolorów? Pozytywne i bardzo pasuje na wiosnę według mnie. A teraz, krótka recenzja ozdób. Otóż jest to karuzela zawierająca około 400 sztuk okrągłych 2mm ćwieków. Produkt nazywa się tak: 400pcs 2mm Neon Round Stud Rhinestones # 7217 i możecie je znaleźć w zakładce Nail Art sklepu BornPretty Store lub pod TYM linkiem. Ozdoby aktualnie są w promocji i kosztują tylko 4.59$. Dodatkowo możecie użyć mojego kodu rabatowego i zmniejszyć tą sumę o kolejne 10% - wystarczy wpisać przy zakupie TVL91. Wysyłka jest darmowa!



Ale przejdźmy do rzeczy. Nie będę się o nich rozpisywać długo, bo te jak i wszystkie inne ćwieki z BPS strasznie mnie zachwycają! Uwielbiam te ozdoby za mnóstwo możliwości ich użycia, za wygląd, trwałość... Otóż ćwieki są bardzo praktyczne, wystarczy je przykleić na jeszcze mokry lakier lub kropelkę bezbarwnego, a potem pokryć warstwą top coatu. Będą trzymać się na pewno kilka dni spokojnie. 


Po użyciu zmywacza, ozdoby tracą niestety swój kolor... ale nic nie stoi na przeszkodzie, by je sobie pomalować ponownie lakierem ;) Po za tym w BPS do wyboru jest taki arsenał ćwieków, że każdy znajdzie coś dla siebie, szczerze polecam.


I na dzisiaj to by było tyle. Buziak dla Was i trzymajcie kciuki, bo ja strasznie nie lubię odwiedzać lekarza ;/

Zobacz także:

37 komentarzy

  1. Ale czad! Ekstra są te pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Kompozycja na medal, a kolory takie żywe i energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co widzę jakiś mani z ćwiekami, to zaskakuje mnie ilość pomysłów z ich wykorzystaniem :) super Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez je chce bo su cudowne !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne! życzę by choróbsko szybko Cie opuściło.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdobienie ;) bardzo pozytywne! ;D zdrowiej szybko ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. mega pozytywne kolory !! a ten niebieski jest dokładnie taki jakiego ostatnio poszukuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo jest świetny! tylko nie wiem czy jeszcze w naturze go znajdziesz, bo u mnie były końcówki jakiś czas temu po oszałamiające 3zł ;p

      Usuń
  8. piękne, muszę kupić te ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie Ci to wyszlo, a cwieki sa ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne! strasznie energetyczne! i te ćwieki są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne paznokcie, mega pozytywne! kolorowe, neonowe, zdecydowanie w moim guście ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pozytywne i kolorowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super dobrałaś kolorystycznie :) podoba mi się przełamanie czernią tej tęczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kropy są fenomenalne na czarnym lakierku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak kolorowo! Super! Ćwieki świetnie na czarnym lakierze wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za miłe komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie fajnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne połączenie! Wprowadziłaś wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pozytywne! Świetnie wygląda to w połączeniu z ćwiekami!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne połączenie takie oczojebne. Kiedyś sobie takie na basen zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdobienie! Bardzo mi się podoba twój szablon bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądają te groszki na czarnym tle! Muszę sobie sprawić takie ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czarne z ozdóbkami świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki