209 | Romantic Roses nail art (wracam do Was)

Witajcie. Po prawie miesięcznej przerwie, postanowiłam, że wrócę tutaj. Musiałam uporządkować życie, pogodzić się z zaistniałą sytuacją... Emocje trochę opadły. Za dwa tygodnie koniec liceum, za miesiąc matura... Powoli zaczynam nowy etap w życiu, bez bardzo ważnej osoby. Jednak muszę sobie poradzić.
Za 30 dni pierwsza matura, a ja tak na prawdę nie zaczęłam się jeszcze uczyć. Łudzę się, że w dwa tygodnie wolnego zdążę powtórzyć cały materiał z trzech lat (z czterech przedmiotów o.O )... Sama nie wierzę co tu piszę. 
Ja o Was nie zapomniałam, dlatego właśnie pojawiam się z nowymi zdobieniami, pomysłami. W zapasie mam mnóstwo zdobień, gdy nie pisałam, oczywiście nadal malowałam pazurki, jak by mogło być inaczej. Mam nadzieję, że Wy też jeszcze nie zapomnieliście zupełnie, chociaż kilka osób z obserwatorów uciekło, ale nie ma to znaczenia, bo liczy się to, że kochane stałe czytelniczki są, były i będą - dziękuję.
W międzyczasie zmieniłam dwa razy kształt pazurków, ostatecznie wczoraj obcięłam je na zero, ponieważ gra w koszykówkę im nie sprzyjała :D W ostatnim czasie dostałam też kilka produktów do testów od Born Pretty Store, na pewno za jakiś czas zobaczycie co to. Doszło mi też kilka nowych lakierów, bo jak tu się oprzeć nowościom i wyprzedażom w Naturze ;)

Dzisiaj zdobienie z początku marca. Subtelne, ale jednocześnie efektowne. Pastelowa kolorystyka i romantyczne róże z dodatkiem błyszczącego złota. Przedstawiam Wam:

Jak widzicie, nowy kształt, kwadraty. Przez jakiś czas prezentowały się bardzo ładnie i spodobały mi się. Jak tylko odrosną mi paznokcie, to do nich wrócę. Zdobienie to było kompletną improwizacją. Uwielbiam motyw kwiatów na paznokciach. Naszło mnie wtedy na jakiś delikatny manicure, ale nie mógł być to sam lakier. Padło na urozmaicone różyczki, które już wiele razy gościły na moim blogu.

Użyłam tutaj jako bazy białego marmurka Lemax, reszta to inne lakiery, teraz już nie do końca pamiętam których używałam, ale chyba nie ma to wielkiego znaczenia, bo to tylko drobne elementy. Ćwieki serduszka są oczywiście od Born Pretty Store z karuzeli #5003, moja recenzja TUTAJ. Robiąc zakupy w BPS możecie skorzystać z kodu rabatowego -10%, wystarczy wpisać TVL91 przy płaceniu. 

Pierścionki pochodzą ze sklepu RoseWholesale.com, tą i wiele wiele więcej innej biżuterii możecie znaleźć w ich asortymencie. Jest na prawdę ogromny wybór, zapraszam.




























Ogólnie to nie wiem za bardzo co mam pisać. Jakoś wyszłam z wprawy, co zauważycie po chaosie panującym w tym wpisie. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe i jakoś da się to czytać, jeżeli nie, to chociaż zdjęcia pooglądajcie ;)

Żegnam i postaram się teraz pisać dosyć regularnie, jak dawniej. ;*

42 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że tutaj wróciłaś :*

    A pazurki jak zwykle zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również się cieszę, dziękuję ;)

      Usuń
  2. Boskie zdobienie! jestem nim totalnie zauroczona! Super że wrociłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 cieszę się, że ktoś nadal czekał

      Usuń
  3. Są przepiękne!! :):) trzymam kciuki na maturze - nie jest tak straszna jak się wydaje :) 3 maj się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję :D jak zdam tak zdam, mówi się trudno ;D

      Usuń
  4. jesteśmy z Tobą, trzymaj się :) <3

    a pazurki bardzo fajnie i świetnie wyglądają z takim kształtem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. tak taki kształt chyba im sprzyjał ;]

      Usuń
  5. Fajnie, że wróciłaś :)

    Świetne mani! Bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyszłaś z wprawy, a paznokcie są śliczne :* pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że jednak da się jako tako zrozumieć co tam nawypisywałam ;)
      również pozdrawiam ;*

      Usuń
  7. Przepiękne paznokcie ;) i witamy z powrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko komentuję Twoje posty, ale tym razem muszę napisać, że cieszę się, że wróciłaś do blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się bardzo cieszę, mimo wszystko brakowało mi tego ;)
      dziękuję

      Usuń
  9. Ale romantycznie! No i fajnie, że jesteś spowrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze różyczki, a złote serduszka pasują idealnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wróciłaś do blogowania! a zdobienie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że znów jesteś ;) Bardzo fajne różyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne, idealne na wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wykonanie;) piękne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne <3 Na bogato i z różyczkami, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że już jesteś! I to od razu z takim cudem!
    Brakowało tu Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają przeuroczo :) uwielbiam różyczki, a te serduszka jeszcze dodały uroku całemu zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że wróciłaś :) chaosu tu nie zauważyłam wszystko jest napisane tak jak być powinno więc nie wyszłaś z wprawy :) a mani oczywiście jest cudowne uwielbiam ten wzór u Cb jest zawsze piękny a tym razem delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że wróciłaś :) A zdobienie jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przeurocze mani :)
    Dobrze ze jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. urocze zdobienie :) miło Cie widzieć z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmieniłam nazwę bloga ze ZłotaPigmejka na "nails and more'. Teraz jestem adresem: http://nailsandmore2.blogspot.com/ . :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają naprawdę uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo silna z Ciebie kobitka i wspaniale się trzymasz, matura na pewno też pójdzie śpiewająco :*
    Pazurki łał, robią wrażenie. mega pracochłonne i mega piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo się dzieje na pazurkach, ale nie są przesadzone :)
    Improwizacje są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy jakoś nie podobały mi się kwiatki na paznokciach, szczególnie róże, natomiast Twoje są prześlicznie, w dodatku masz takie piękne paznokcie, że nie mogę się napatrzeć. Idealny kształt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.