zawieszam do odwołania

by - 15:39

Ostatnie tygodnie, szczególnie kilka ostatnich dni, były dla mnie bardzo ciężkie. Straciłam najważniejszą osobę na świecie, dzięki której jestem kim jestem, która była dla mnie wzorcem i autorytetem, mimo że nie zawsze się z nią zgadzałam. Niestety rak wygrał, a polska służba zdrowia to najgorsze co może być.
Mamo, to dla Ciebie, pamiętam jak pierwszy raz pokazałam Ci ten utwór i jak od tamtej pory obie go uwielbiałyśmy. Wiem, że nie przeczytasz, ale na zawsze pamiętać będę...

19.04.1958 - 06.03.2014


Forget your sadness, don't need to worry
Havin' to glory, each day we glow Jah ligh...

W związku z powyższym zawieszam do odwołania i tak nie ma ze mnie teraz żadnego pożytku... Przepraszam, ale nie chciałam Was zostawiać tak bez słowa.

Zobacz także:

37 komentarzy

  1. Trzymaj się kochana!!! Najszczersze kondolencje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro, wiem co przeżywasz :( Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten rok jest okropny... Współczuję i wiem co czujesz bo przeszłam dopiero co to samo :( a o szpitalach nie chcę nawet wspominać bo szkoda słów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi przykro, zdaję sobie sprawę z tego, że to cholernie boli i żadne słowa nie pomagają, ale... trzymaj się, jesteśmy z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słowa na pewno teraz nie pomogą. Wiem co to znaczy rak, mój dziadek chorował i również z nim przegrał.. Co do polskiej służby zdrowia to szkoda słów nawet ! Wszystkie jesteśmy z Tobą Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku, strasznie mi przykro :(
    sama niedawno straciłam tatę więc wiem z czym to się je, też z powodu raka, nawet 50-ki nie dożył :(
    trzymam za Ciebie kciuki i za wszystkich Twoich bliskich, trzymajcie się jakoś...

    OdpowiedzUsuń
  7. [*] trzymaj się jesteśmy z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, czekamy na Ciebie z niecierpliwością i trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj się :* Jesteśmy z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymaj się! Wiem dokładnie jak się czujesz, bo tak samo się czułam na początku roku. Z tego samego powodu zniknęłam z bloga na jakiś czas, ale nie byłam w stanie o niczym napisać.
    Raczyszko jest koszmarne i niesprawiedliwe :(
    A na koniec zostają wyrzuty sumienia, ze można było zrobić więcej...
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  11. matko, jak ja Ci współczuję ;((((

    To bardzo niesprawiedliwe że tracimy tych których najbardziej kochamy..

    Współczuję i oczywiście jestem z Tobą !!!!!!!! :* [*]

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję z całego serca. Trzymaj się! [*]

    OdpowiedzUsuń
  13. smutny poczatek roku, bardzo mi przykro, wracaj do nas jak tylko bedziesz gotowa, bedziemy czekac a tym czasem sie trzymaj cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymaj się kochana... ja straciłam Mamę w czerwcu ubiegłego roku (w dodatku 13-go) i wiem jak to masakrycznie boli... jednak bloguję dalej i dla Niej bo wiem, że gdziekolwiek jest to czyta i jest ze mnie dumna...

    OdpowiedzUsuń
  15. tak mi przykro ... kochana trzymaj się, zobaczysz że powolutku będzie coraz lepiej

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie mi przykro :( Trzymaj się kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak bardzo mi przykro :(
    Trzymaj sie ja wiem co czujesz ale musisz sie trzymac ona tego by chciala bardzo :)

    Jestem z Toba kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiesz jak Ci współczuję... Jestem z Tobą, trzymaj się ...:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomimo tego, że się nie znamy przyjmij najszczersze kondolencje;( Na pewno będzie Ci ciężko ale pamiętaj, że najważniejsze to co mamy w sercu, a tam mamę będziesz mieć zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  20. To straszne... Nawet nie wiesz jak mi przykro. Bólu po stracie rodzica nie znam, znam jednak ten związany z walką o życie osoby chorej na raka, a jest to walka z wiatrakami... Obyś jak najszybciej znalazła pocieszenie i spokój.

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie mi przykro. Mam nadzieję, że uda Ci się szybko pozbierać, chociaż wiem, że przeżywasz teraz bardzo ciężkie chwile :(
    Rak to straszna choroba, sama dopiero niecały tydzień temu straciłam koleżankę z tego właśnie powodu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ania, trzymaj się Kochana... ja kilka dni temu pożegnałam Babcię, z nią też niestety raczysko wygrało...
    najszczersze kondolencje...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi przykro ;(( chcę Ci tylko powiedzieć że nie jesteś sama i że będziemy czekać. Trzymaj się..

    OdpowiedzUsuń
  24. To straszne stracić kogoś bliskiego, kto był z Tobą zawsze. Jest mi ogromnie przykro i jestem w stanie wyobrazić sobie jak musi Ci być teraz ciężko. Mój dziadek też przegrał z rakiem. Jestem myślami z Tobą i mam nadzieję, że za jakiś czas wrócisz do nas.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziekuje za wszystkie slowa wsparcia i otuhy to dla mnie bardzo wazne... Wiem ze nie jestem sama, i ze przez polskie realia i sluzbe zdrowia odeszlo z tego swiata wielu ludzi... Tylko dlaczego tak szybko, dlaczego ta choroba, dlaczego ona???

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi przykro.. Nie umiem sobie nawet wyobrazić jaki to ból.. :(
    Współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  27. Współczuję z całego serca, wiem co to znaczy stracić najbliższą rodzinę :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj podejrzewam jaki to jest ból i pewnie zrobiłabym to samo. Czasami jesteśmy bezsilni z tymi chorobami i mimo iż walczymy i staramy się ją pokonać to i tak wszystko tracimy. Przykre to jest i bądź silna bo Twoja mama chciałaby tego, teraz ona wspiera Ciebie i ma pod swoją opieką Gdzieś tam na górze, kiedy w końcu wszyscy prędzej czy później się spotkamy i będziemy zaś wszyscy razem. Współczuję i przyjmij moje wyrazy kondolencji. Daj sobie czas, nabierz siły, pozbieraj się bo teraz to co będziesz robić to z myślą i pamięcią o niej.
    Trzymaj się kochana jesteśmy z Tobą, gdybyś potrzebowała się wygadać, wypłakać to służę i uszami i ramieniem :(
    Wal jak w dym.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjmij i ode mnie wyrazy współczucia, choć nie potrafię sobie nawet wyobrazić co teraz czujesz. Mam nadzieję, że odnajdziesz spokój jak najszybciej. Będziemy na Ciebie czekać :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj trzymaj się.... :( strasznie przykra wiadomość.
    Będziemy czekać.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo Ci współczuję. Wiem, jak to boli. Na szczęście czas goi rany, choć blizny pozostają, to jednak z czasem ból będzie coraz mniej dotkliwy. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  32. wiem jak się czujesz... trzymaj się! tylko to i nic więcej, bo wiem, że tylko czas sprawi, że będziesz miała siłę dalej normalnie żyć :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi przykro! trzymaj się :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Okropnie boli, gdy odchodzą te Najbliższe Nam Osoby ... [*]

    Trzymaj się Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki