208 | Subtelnie połączenie mlecznego Loreal i złotej Vipery

Witajcie. Nie mam czasu, ale powiedziałam sobie, że muszę te kilka chwil na napisanie do Was znaleźć. Tak więc krótko, zwięźle i na temat. Ostatnio mam czas tylko na tak ambitne malowanie paznokci, jak jeden kolor, góra dwa i to raz w tygodniu... W związku z tym dzisiaj dla Was subtelne połączenie dwóch lakierów. Nigdy nie przepadałam za mlecznymi lakierami, mam kilka i stoją sobie tylko, przeważnie używam tylko w "sandwich nails". Jednak ostatnio robiłam paznokcie przyjaciółce, właśnie z użyciem mlecznego lakieru... i pomyślałam, że u siebie też coś takiego zrobię. 


Wzięłam w dłoń Loreal Color Riche #101 Opera Balerina. Do ładnego pokrycia potrzebował trzech warstw. Malowało się nim całkiem dobrze, chociaż nie ustrzegłam się przed smugami ;/ Wysychał niestety trochę długo. 


Na niego nałożyłam złoty topper Vipera Polka #66 - dwie warstwy. Na wszystko top coat. Na początku nie byłam przekonana do tego zdobienia... jednak z czasem spodobało mi się, ostatecznie nosiłam je około tygodnia - bez żadnego uszczerbku. 

Co myślicie o takich połączeniach, gdy brak czasu? Toppery to świetna alternatywa, gdy ma się czasobrak zupełny. ;) Milion możliwości połączeń. Pierścionek z kocimi uszami pochodzi ze sklepu RoseWholesale i możecie go znaleźć w zakładce jewelery&watches. Jest świetny ;) 

Na koniec powiem jeszcze, że zmieniłam kształt paznokci. Zapewne chwilowo, ale całkiem mi się to podoba. Zawsze mam okrągłe lub migdałki, co zapewne zauważyliście. Ostatnio postanowiłam doprowadzić je do kwadratów. Jeszcze nie są idealne, bo po bokach nadal są lekko zaokrąglone, ale to kwestia czasu i pielęgnacji. Mam słabe zdjęcie, ale zobaczcie.


Co myślicie, pasuje mi taki kształt? Btw. na paznokciach holograficzny AllePaznokcie oraz jakiś czarny no name. 

Uciekam. Do napisania (pewnie znowu za tydzień ;/ ).

23 komentarze:

  1. Takie połączenia ze złotem zawsze świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie. I ten pierścionek jest Boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje mi taki ksztalt, moje jest niewiadomo jaki, bo i paznokcie za krotkie :), ale powiem Ci ze z zaokraglonymi bokami bedzie ci lepiej niz z tymi "ostro" zakonczonymi. okraglejsze boki sa praktyczniejsze i jest mniejsze prawdopodobienstwo ze sie uszkodzi :), Mani sliczne! Takie delikatne, ale z charakterem

    OdpowiedzUsuń
  4. subtelne, ale ciekawe połączenie, świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mani ! Nowy kształt też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie w moim guście :) A kształt świetny na obecną chwilę właśnie z lekko zaokrąglonymi końcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mani bardzo fajny, delikatny a z pazurkiem ;)
    A kształt tak jak mówiłam na FB - pasuje Ci zdecydowanie ;) Zresztą ja uwielbiam kwadraty więc może dlatego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne mani, takie delikatne - idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszło:)taki kształt pazurków noszę już od bardzo dawna i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierścionek fajnyy :) A manicure też super!

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdobienie jest idealne ♥
    a w nowym kształcie bardzo Ci ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ten delikatny mani :)
    kwadraty świetnie u Ciebie będą wyglądały ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. złoty glitter <3 pięknie to połaczyłaś

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł i wyszło fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodki pierścionek! w sam raz dla kociar *.* te kwadraty super u Ciebie wyglądają- go for it! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ładnie wyszły ;)

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher 30$ na okulary, informacje u mnie w ostatniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne delikatne mani! I pierścionek super =) Co do kształtu, to mimo, że sama jestem fanką zaokrąglonych, to Twoje w kwadracie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kobieco, z klasą i delikatnie :) cudaa

    OdpowiedzUsuń
  19. delikatnie i bardzo ładnie ;) kwadratowe paznokcie super, mnie sie nigdy długo nie utrzymują, dlatego mam zaokrąglone

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne połaczenie :D ja mym dała też ten top na jakiś czerwony lakier bądź na czarny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.