207 | Ethnick tribal nail art

Witajcie piękne. Dzisiaj bez zbędnych wstępów i ceregieli, prawie od razu przechodzę do rzeczy. Wspomnę tylko, że udało mi się zrobić porządki w liście blogów, które obserwuję i odpadło ponad 50 pozycji... Szkoda, że niektóre z Was odchodzą tak bez słowa ;( w każdym razie odeszło sporo, ale sporo nowych blogów zaobserwowałam. Dużo mamy nowych talentów w blogosferze! Tylko oczywiście nadal nie mam czasu pokomentować ;/

Dzisiejsze zdobienie jest moją drugą pracą na konkurs u Puszki Grafomanki. O tym dalej, tymczasem zapraszam do oglądania.


Przy tym zdobieniu moją inspiracją był wspaniały manicure Nailuminium, który dodała ostatnio na swojego Instagrama. Mianowicie chodzi o te piękne pazurki!

Długo nie mogłam się im oprzeć i w wolnej chwili od razu coś podobnego znalazło się na mojej płytce. Co prawda do oryginału to mi daleko pod każdym względem, szczególnie dokładności, ale mimo wszystko podoba mi się. Strasznie urzekła mnie ta kolorystyka. Oczywiście nie odgapiłam wszystkiego jak leci... można powiedzieć, że je zmieniłam trochę i zrobiłam łatwiejszymi do wykonania, bo bolały mnie już plecy od siedzenia i ciapania tych kreseczek ;D

Jak mówiłam, zdobienie zgłaszam jako moją drugą pracę, do konkursu u Puszki. Poprzednie pazurki to kwiaty wiśni, które możecie zobaczyć TUTAJ.
Wracając do dzisiejszego zdobienia, to użyłam tutaj pięciu kolorów plus wysuszacz. Bazą do wszystkiego był nude Bell Air Flow (brak nr) oraz piękny turkus Sensique Strong&Trendy Nails #171 o nie zapomnianej nazwie Forget-Me-Not ;) (więcej słów o nim poniżej). Do konturów i wzorków użyłam także brązu Quiz Safari (brak nr) oraz białego i czarnego linera do zdobień Sweet Color BornPretty Store.

Wspomniany Sensique kupiłam niedawno na wyprzedaży w Naturze. Kolor ma tak wspaniały, że nawet się nad nim nie zastanawiałam - czegoś takiego było mi potrzeba. Dopiero w domu zauważyłam, że nie jest to czysty krem, a posiada w sobie shimmer... co nie zmienia faktu, że nadal bardzo mi się podoba i dodaje mu to jeszcze więcej uroku.
Lakier umieszczony w klasycznej szklanej buteleczce 8ml. Pędzelek standardowy, dobrze się nim maluje. Lakier nakłada się fantastycznie, ma idealną konsystencję i bardzo dobrze kryje. Jak by się uprzeć to wystarczy jedna grubsza warstwa. Jednak ja jak zwykle wolę dwie cienkie. Schnie przyzwoicie. Ogólnie polecam.
Podobają Wam się takie azteckie, etniczne wzory na paznokciach? Czy uważacie, że moda na nie już przeminęła? Trochę pracochłonne, ale efekt warty tego czasu.
Wisior użyty na zdjęciach pochodzi ze sklepu Rosewholesale i możecie go znaleźć gdzieś TUTAJ. Niebawem cały post na temat tego sklepu i zakupów tam.
Pozdrawiam ;*

23 komentarze:

  1. Ale się kochana napracowałaś! Ale efekt rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają efektownie ;) Ja nie mam cierpliwości do takich mazidełek heh ;)

    Zapraszam do mnie:
    gwiazdaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham etniczne wzorki w Twoim wykonaniu! Nikt nie robi ich ładniej niż ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jej, ale mi miło! dziękuję za taki komplement ;)
      ale do ideału to mi daleko jeszcze :D

      Usuń
  4. Pojechane po całości :D Mega są... a te niby niedokładności do tego stylu moim zdaniej nawet pasują. ;) Mam pytanko, co sądzisz o tych linerach do zdobień z born pretty store?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam o nich na blogu, w tym poście są linki ;) podobają mi się. przydatne są :D
      dziękuję <3

      Usuń
    2. O! a ja myślałam ze to linki do strony gdzie można kupić ;) Fajnie to zabieram się za czytanie.

      Usuń
  5. OMG ale cuudo!! Kolorystyka świetna i wykonanie też! Że też Ci się chciało tyle malować ;p
    No i że tym linerem da się zrobić cieniutkie linie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdobienie wygląda genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam azteckie wzory, chyba nigdy mi się nie znudzą :D tu widzę połączenie motywów azteckich z Meksyku z tymi "indiańskimi" z północnej Ameryki ;) Twój dobór kolorów jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, też mam ochotę na zdobienie w tym stylu, ale też tak strasznie chce mi się do tego zabrać, jeszcze chyba nie mam takiej wizji zdobienia w tym stylu, chciałabym jakoś we własny sposób to skomponować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałaś się napracować dla takiego efektu!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się bardzo podoba efekt! Etniczne wzorki są zrobione starannie i dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo pracochłonne i świetne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, uwielbiam takie niebanalne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. są piękne! no i te kolory, cudowne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! bardzo mi się podobają:) niebieski i brązowy ślicznie się komponują, pomysłowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.