205 | W Walentynki...

by - 19:06

...walę drinki ;D
Tak, w końcu znalazłam chwilę na nowy wpis. Przepraszam, że tak zaniedbuję ostatnio bloga i Waszych nie odwiedzam, ale siła wyższa - matura ;/  Skoro mamy Walentynki, wszędzie jest różowo, słodko, miłość wszędzie - to i ja znalazłam na dysku dosyć pasujące zdobienie. Zapraszam na koronkowy mani w odcieniach różu.


Kiedyś zachciało mi się różowych paznokci, ale takich delikatnych jednocześnie. Przypomniałam sobie o naklejkach wodnych a'la koronka, które miałam gdzieś w swoich zbiorach. 



Lakier bazowy to lakier termiczny #26 od AllePaznokcie. Bardzo go lubię, bo ma śliczny mleczny kolor i przechodzi w odcień fuksji. Na serdecznym mam holograficzny Claire's #H113, na który niepotrzebnie położyłam matujący top coat Lovely. Domalowałam tam, dosyć nieudolnie, ale jednak, drobne kokardki. Dorzuciłam kilka czarnych ćwieków. Całość pokryłam wysuszaczem.


















Wszystko prezentowało się dosyć ładnie. Subtelne i urocze. Szczególnie fajnie wyglądała ta koronka, na gradiencie, który powstawał przy zmianach temperatury.



















Bardzo krótko, ale wybaczcie, uciekam :D Także, buziaczki, udanego wieczoru walentynkowego ze swoimi połówkami, albo z drinkami - jak wolicie ;* pozdrawiam

Zobacz także:

15 komentarzy

  1. Piękne zdobienie;) idealne na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzorki! A co do matury to też znam ten ból...

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne walentynkowe zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem przekonana do tych koronek, ale kokardki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszło!
    a matura to bzdura :P

    OdpowiedzUsuń
  6. koronka bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę szkoda kłaść na holograficzne lakiery jakikolwiek top coat. Ale zieleń w matowym wydaniu sama w sobie wygląda ładnie, trudno się tylko domyślić, że to holo.
    Koronka wygrywa, świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdobienie, ta koronka super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdobienie cudowne :D i te stemple :D ja takze w maju piszę maturkę niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny delikatny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super ta koronka :) razem fajnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. ta koronka urzekła mnie do granic możliwości <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo efektowne :)
    P.S U mnie trwa Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki