204 | Cherry blossom nail art

Witajcie, jest dosyć późno, ale wcześniej nie mogłam się ogarnąć, by siąść do komputera i coś napisać. Jak już siadłam, to zaczęłam robić coś innego i tak mi zeszło... ale już do Was wracam. 
Dzisiaj zdobienie jeszcze na długich paznokciach przed obcięciem. Mimo, że nie jest idealne, bardzo mi się podobało i fantastycznie się prezentowało. Postanowiłam zgłosić je do konkursu u Puszki Grafomanki o czym poczytanie dalej, zapraszam.


Tak więc, pewnego dnia na instagramie LauraMerino12 zauważyłam wspaniałe zdobienie, tak mi się spodobało, że musiałam je wykonać u siebie. Moją inspiracją były te paznokcie:


Co prawda nie miałam takich "płatków" i lekko je zmodyfikowałam, to myślę, że nie wyszło najgorzej. Po za tym fajniej wygląda na kwadratach, niż na moich migdałkach. Właśnie! Teraz spróbuję zapuścić je na kształt kwadratów, ciekawe czy mi się uda, doprowadzić je do takiego stanu, bo z natury rosną okrągłe.


Do zdobienia użyłam między innymi bieli Quiz Safari (która okazała się jakaś felerna, niby nowiutka a strasznie glutowata ;/ ), czarnego linera z BPS, różnych odcieni różu i wysuszacza.

Nie wiem co tu jeszcze mogę Wam pisać o tym zdobieniu. Może tyle, że jest łatwe do wykonania ;) Po za tym zapraszam na rozdanie u Puszki, jest mnóstwo wspaniałych nagród i dwie konkurencje - kreatywna i losowanie. Tematem jest inspiracja, mile widziane są prace z różnych dziedzin - nie tylko paznokcie!



To jak Wam się podoba takie zdobienie? Lubię połączenie bieli i różu, jest takie hmmm... delikatne. Pierścionek pochodzi z http://www.rosewholesale.com/




















Na koniec pochwalę się paczką... ale jaką! W piątek wracam ze szkoły, dzwoni mama, żebym szybko szła, bo właśnie listonosz przyniósł tak wspaniałą paczuszkę, że nie będziesz wiedziała od czego zacząć. To ja czym prędzej, jak na skrzydłach. Domyślałam się, że to pewnie niespodzianka od Kasi z bloga http://jestprogress.blogspot.com/ za szablon. Tak też było, ale nie spodziewałam się, że Kasia aż tak zaszaleje! Dostałam mnóstwo cudownych rzeczy, od kilkunastu lakierów, po nieskończenie wiele ozdób i pierdółek do paznokci, a nawet super lip gloss Wibo i próbeczki. Dziękuję Ci bardzo <3 Paczka jest wspaniała. Jak taki miły gest może poprawić dzień ;)


Tym samym moja lakierowa kolekcja przekroczyła właśnie o kilkanaście sztuk, pułap 200 buteleczek. Niedługo pojawi się pewnie jakaś aktualizacja.

To tyle na teraz. Pozdrawiam ;*

22 komentarze:

  1. Przepiękne zdobienie :) o wiele ładniejsze od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne. delikatne, a jednocześnie przykuwające uwage :) widzę że nie tylko ja jestem nocnym markiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Są super ;) Oryginał jak i Twoje wykonanie ;)


    gwiazdaart.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam motyw kwitnącej wiśni, ale jakoś nie miałam póki co odwagi zabrać się za zmalowanie czegoś w tym stylu na pazurkach ;)
    A paczucha- marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi sie zdobienie, takie delikatne, szkoda ze nie umiam tak pieknie malowac paznokci, aahhh i paczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyszło :d lubię motyw kwiatów wiśni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne mani! bardzo lubię motyw kwitnącej wiśni :) może kiedyś spróbuję u siebie zmalować, ciekawe czy mi wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne wiosenne zdobienie
    a przesyłeczka cudna

    OdpowiedzUsuń
  9. IIIIIILEEEE dobrego!! :)
    Paznokcie super, ale masz racje, że na kwadratach wyglądają lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę wspaniale Ci to wyszło :) Gratuluję paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zdobienia ! Ślicznie ci wyszło ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdobienie Ci wyszło i ciekawa jestem nowego kształtu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż chce się wiosny! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy Twoim kształcie paznokci wygląda to lepiej ;) I szacun za to, że pkazałaś, co było Twoją inspiracją, większość blogerek pomija milczeniem swoje inspiracje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Tez się zbiera na takie zdobienie :) ale jak zobaczylam Twoje to zaczynam wątpić w swoje możliwości. Wyszlo Ci idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie to lepsze niż oryginał!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.