203 | Karnawał z Golden Rose - zdobienie konkursowe

by - 20:40

Witajcie, dzisiaj post szybki tak jak i zdobienie, które za chwilę Wam pokażę. Prawie w ostatniej chwili przypomniałam sobie o konkursie organizowanym na facebooku Golden Rose Polska. Chodzi o karnawałowe zdobienie z motywem maski weneckiej. Na pewno wiecie o co chodzi. Temat świetny i na prawdę można poszaleć. Ja za bardzo czasu na myślenie nie miałam, po za tym "pożyczyłam" rękę mojej mamy, bo na moich króciakach to nic bym nie poszalała. Oczywiście, jak zawsze nie do końca jestem zadowolona z efektu i chyba na nagrodę nie mam co liczyć, ale dużo z Was się zgłosiło, pomyślałam czemu by i nie ja. To zapraszam do oglądania zdjęć.

Użyłam tutaj wielu lakierów i ozdób. Między innymi: niebieska baza to Golden Rose Matte Velvet 103, złoto Miss Rose no name, złoty brokat Simple Beauty 154, flejksy Sweet Colour W001 i inne oraz ozdoby takie jak złote piegi, brokat sypki, piórka.






Wyszedł ogólnie taki misz-masz. Może Wam się spodoba, mam cichą nadzieję, że spodoba się komisji. Dzisiaj odemnie tyle, uciekam się uczyć. Wiecie, że pozostało tak mało czasu do matury!!! A ja nic nie umiem ;/ 

Zobacz także:

14 komentarzy

  1. O, i to jest prawdziwe mani na karnawał ;) Super pomysł i wykonanie ;)

    gwiazdaart.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś z piórkami! Też początkowo myślałam o tym połączeniu kolorów, jest bardzo wenecki ;) Podoba mi się! Pogratuluj mamie pięknych pazurków ;) Ja właśnie swoje ścinam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale super te pióra! ale pewnie długo by się nie utrzymały ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, do trwałych to one nie należą :D

      Usuń
  4. Fajny pomysł z tymi piórami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysl z tymi piorami :DD

    a matura sama się zda :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ale szalony, karnawałowy pomysł;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. P.S. Nominowałam Cię do Libster Blog ;) http://tiffanyblueline.blogspot.com/2014/02/tag-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Karnawał na pazurach pełną gębą ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szalone, naprawdę cudne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też nic nie umiem do matury, jestem mat-fizem, a mogłabym spokojnie zamiast fizyki i matematyki zdawać polski rozszerzony :/

    paznokcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki