199 | Głębia oceanu z muszlami od BPS

Witajcie kochani. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim makijażowym wpisem, bardzo mi miło. Jednak dzisiaj powracam do pierwotnej tematyki bloga, paznokcie, zdobienia, ozdoby - tak, to jest zdecydowanie mój żywioł! ;]


Dzisiaj na tapecie głębia oceanu, niebieska kolorystyka i różne wykończenia. Misz-masz, ale z głową. Wczoraj natchnęło mnie na malowanie paznokci, bo studniówkowe mani zmyłam z bólem serca (tak mi się podobało, że mogłabym je nosić jeszcze ze dwa tygodnie, ale odrost już brzydko wyglądał). Postawiłam na niebieskości, ten kolor dawno nie gościł na moich paznokciach. Co z tego wyszło?





Zdobienie z minuty na minutę podobało mi się coraz bardziej, a teraz jestem z niego bardzo zadowolona. Fajnie prezentuje się na długich paznokciach, z którymi pewnie niedługo się pożegnam, bo paznokieć na prawym kciuku złamał się głęboko ;/ Połatam go kilka dni, a potem przemyślę sprawę.

Główną inspiracją dla tego manicure były śliczne srebrne ćwieki w kształcie muszli małży. Są na prawdę urocze, pochodzą ze sklepu BornPretty, dokładnie możecie je znaleźć TUTAJ. Za paczkę 20 sztuk zapłacicie 2,78$, do wyboru są dwa rozmiary - 3 i 5 mm (ja posiadam te mniejsze). Shell studs dostępne są także w kolorze złotym. Zachęcam do zakupu, bo warto, o czym przeczytacie poniżej. Jeżeli się zdecydujecie to przy użyciu tego kodu: TVL91 uzyskacie rabat 10% na całe zakupy :) a przesyłka jest darmowa!


Ćwieki są malutkie i bardzo dobrze przystają do płytki paznokcia. Aby je przykleić wystarczy odrobina bezbarwnego lakieru, bądź można je położyć na jeszcze nie do końca wyschnięty lakier - jak ja to robię. Wszystko przykrywamy top coatem i gotowe ;) Są wielokrotnego użytku, po zmyciu nic im się nie dzieje.


Do tego zdobienia użyłam jeszcze srebrnego piasku Lovely Snow Dust #3 (uwielbiam go, jeden z moich ulubionych lakierów ostatnim czasem), nowości od Quiz - Dot's Fan #453 (czyli granat z białymi i czarnymi drobinkami, coś a'la lakier jogurtowy) niestety bardzo słabo kryje, tutaj położyłam dwie warstwy na Sephora #L16 Curacao (fantastyczne krycie już po 1 warstwie!), turkus to Lovely Gloss Like Gel #427, a na nim topper z chińczyka i brokat sypki na kciuku. Wszystko oczywiście pokryte wysuszaczem NYC Turbo Dry. 



Jak Wam się podoba ocean w takiej wersji? ;) Te ćwieki muszelki są urocze.

Na dzisiaj tyle, ale w tym tygodniu zanudzę Was wpisami Eveline, więc chwilowa przerwa do paznokci. Pozdrawiam i do napisania ;*

Ćwieki muszelki miałam możliwość testować dzięki współpracy z Born Pretty Store. Fakt ten nie ma wpływu na moją recenzję.


Ps. Pierścionek pochodzi ze sklepu RoseWholesale i możecie go zakupić TUTAJ w zestawie z pięcioma innymi, polecam ;)

40 komentarzy:

  1. Ale fajne te muszelki.. Widziałam już różne ćwieki, ale takich chyba nie..
    Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę teraz koniecznie kupić srebrnego snow dusta, jedyny z trójki którego nie posiadam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, nigdy tej firmy nie widziałam. Quiz, hm? Mam podobny/prawie identyczny z Lifa ;D
    Ćwiek-muszelka? Trochę beka, ale fajnie to wygląda :D Świetnie wpasuje się w marynarskie mani z kotwicami i tymi innymi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie widziałaś Quiz? nie wierzę ;) na pewno masz chociaż jeden lakier Quiz Safari ;p

      Usuń
  4. wow, jaki świetny mix,
    szkoda złamańca, ale chyba lepiej skrócić, żeby urósł zdrowszy... sama mam tera bardzo krótkie, ale leczę odżywką z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie! Ja właśnie się zastanawiam co z ćwiekami zrobić, tyle, że ja wybrałam złote ;)
    A paznokcieć jak się złamał skracać od razu i to wszystkie! Przynajmniej to jest moja zasada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten sam lakier od Quiz i ja go malowałam bez bazy wcześniejszej żeby spr jaki jest naprawdę, zdj czekają w folderze i pewnie wkrótce ukażą się na blogu. Zdecydowanie lepiej wygląda ten lakier na bazie niebieskiej/ granatowej. Muszelki mi się strasznie podobają, już je widziałam wcześniej ale nie pamiętam u kogo :) pięknie to zrobiłaś z tym lovely mi się ten srebrny podoba i też często go używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, na niebieskiej bazie wygląda sto razy lepiej. dziękuję ;*

      Usuń
  7. Genialny mix ! Te muszelki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutkie, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak nie przepadam za niebieskimi nutami na paznokciach, tak ten mani wyjątkowo mnie urzekł, świetnie razem to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba to co wyszło, a muszelkowe ćwieki są słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż zamarzyło mi się lato i wyjazd nad morze :) Muszelki są naprawdę urokliwe, zwłaszcza w tak cudownym połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To teraz Quiz (nasz polski, ten od Safari?) robi takie fajne indie-podobne lakiery?
    Mani- świetna sprawa. Najbardziej podoba mi się zestawienie błękitów z czarnymi i białymi hexami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ten sam Quiz ;p też byłam zaskoczona jak w sklepiku w którym w safari się zawsze zaopatruję znalazłam te cudaki. są różne kolory, za oszałamiające 4zł sztuka. na początek wybrałam niebieski.

      Usuń
    2. Super wieści! :D będę w tygodniu polować, może coś złapię :)
      Dzięki za info

      Usuń
  13. mani na bogato. :D podoba mi się ten topper na niebieskim lakierze.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny mix! bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękności :) kolorystyka, wykonanie :) cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam niebieskości na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne połączenie ;) niebieski prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. na długich paznokciach wszystko wygląda pięknie, wiem po sobie, ale też z bólem muszę moje obciąć, bo zaczynają się niebezpiecznie wyginać. kurcze, w końcu muszę się zdecydować na zakupy w born pretty store, mają tam niesamowite cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, a szkoda bo serio ładnie tak wszystko wygląda :)
      a BPS polecam bardzo, mają tam mnóstwo świetnych rzeczy

      Usuń
  19. sliczne :) jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie, uwielbiam niebieskości i te muszelki tu fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie! Na bogato, ale wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopiero je poznaję, ale jest taki wybór, że czasem nie wiem, od czego zacząć :D Czasami ściągam jakieś totalne pierdoły (ostatnio na przykład "fingerprint scanner"), ale chwilę się pobawię i wywalam. A te, co opisałam mogą przydać się każdemu :)
    ___________________

    Wykończenie Twoich pazurków przypomina mi przepiórcze jajka, a muszelki są takie malutkie, że aż musiałam się dobrze przyjrzeć :D Ale całość wygląda bardzo efektownie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie z tymi apkami ;D naściągan naściągam, popatrzę i zaraz usuwam bo lipa;]

      Usuń
  23. Kolejne cudowne i piękne mani w Twoim wykonaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ale super! a efekt z muszelkami wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.