197 | Karnawałowe zdobienie - na bogato :)

by - 17:45

Witajcie :) 
Zacznę od tego, że studniówka była jak najbardziej udana i z chęcią powtórzyłabym ją jeszcze nie raz... Było super i tyle, szkoda że tak krótko bo tylko do 4.30 i że tak szybko zleciało. Co prawda fryzjerka trochę nie do końca odwzorowała fryzurę jaką chciałam, ale cóż... chyba najgorzej nie wyglądałam. Sama robiłam sobie makijaż i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona z brązowego smoky eye, które udało mi się wykonać. Na pewno pokażę je Wam niebawem. Po za tym oczywiście musiałam popisać się swoimi paznokciami ;) chciałam coś nie banalnego, na bogato oraz w kolorze czerni ze złotem...





...nie wiem jak Wam, ale mnie efekt tak się podoba, że nie mam ochoty w ogóle zmywać tego zdobienia. Jestem nim zauroczona! Idealnie pasowało do czarnej sukienki i złotych dodatków. Wspaniale się błyszczy i delikatnie mieni różnymi kolorami... Coś niesamowitego.


Coś podobnego miałam wykonać tylko na serdecznym i kciuku, ale mama zaproponowała, bym to zrobiła na wszystkich paznokciach. I miała rację, efekt nie jest przesadzony, a wręcz idealny. Mimo, że piegi są ułożone trochę nie równo, niektóre trójkąty są wyższe, inne szersze, ale nie rzuca to się tak w oczy. Mani robiłam późno w nocy przed studniówką i już bolały mnie plecy od siedzenia i nakładania tych złotych pierdółek, dlatego właśnie gdzieniegdzie są niedopracowania.

Do tego zdobienia użyłam: idealnej czerni Quiz Safari (dwie warstwy), złotych piegów, pięknego holograficznego złotego toppera (dzięki Ci Werczi za pożyczenie tego cuda) Inglot 207 (jedna warstwa), a na wszystko oczywiście wysuszacz NYC Turbo Dry.



Jak podoba Wam się takie zdobienie? Jest dużo błysku i szaleństwa, ale myślę, że w karnawale o to chodzi i na każdej imprezie zabłyśniecie, jeżeli coś takiego będziecie miały. Mani jest też bardzo proste do wykonania, potrzeba tylko trochę czasu i sporo cierpliwości :)


Biżuteria pokazana na zdjęciach pochodzi ze sklepu http://www.rosewholesale.com/ w którym znajdziecie mnóstwo rzeczy zarówno do makijażu, ubrań oraz wspaniałą biżuterię. Wszystko w okazjonalnych cenach, w dodatku przesyłka do Polski jest DARMOWA. Pierścionki, które pokazuję pochodzą z TEGO zestawu, który teraz dostępny jest w cenie 2.86$. Są one w kolorze złotym, mają regulowaną szerokość. Jednak jak to zwykle bywa, biżuteria tego typu farbuje skórę na zielono... Jednak dla mnie to nie problem, bo rozwiązuję to malując obrączkę bezbarwnym lakierem :) I każdemu to polecam.


Bardzo polecam zakupy w RoseWholesale i mam dla Was rabat 9% (aktywny do 30 czerwca 2014r). Przy zakupie wystarczy wpisać ROSEFASHION, a cena zostanie zmniejszona. 



















Pokazałabym Wam jakieś zdj. ze 100dniówki, ale chyba nie mam odpowiedniego, na którym wgl jestem (hehe nie było czasu na zdj) albo widać mnie jakoś dokładnie ;) Jak dostanę od fotografa to przemyślę. Tymczasem do napisania ;*

Zobacz także:

37 komentarzy

  1. Piękny!! uwielbiam takie ciemne kolory połączone ze złotem!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą, to mani wyszło Ci genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym zdobieniem skradłaś moje serce :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. powtórzę to co na FB: Boski!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie to wygląda, zdobienie idealne na taką okazję jak studniówka :) na pewno otrzymałaś mnóstwo komplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, czerń i złoto to połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak spojrzałam na to mani od razu pomyślałam ze mega pracochłonne, ale warte tego bo wyglada niesamowicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne, na karnawał idealna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pazurki! nic dziwnego, że nie masz ochoty ich zmywać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Złoto i czerń.. Klasyka i elegancja.. Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wygląda! Też chcę takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też studniówka trwała jakoś do 4 - 5 :)
    A mani bardzo ładne! Ja miałam podobne na Sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jest genialne! wygląda neisamowicie

    OdpowiedzUsuń
  14. Eleganckie i odważne ! *.* Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na żywo był jeszcze piękniejszy :) pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne! ja sobie tylko obiecuję, że w końcu przysiądę do cekinów i coś takiego z nich stworzę, ale nigdy nie starcza mi cierpliwości :) teraz widzę, że MUSZĘ skończyć te obietnice :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne pazurki ;) robiłam niedawno coś podobnego współlokatorce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zdobienie :D bardzo lubię takie zdobienia na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne! Świetny pomysł z takim stopniowanym efektem - najpierw duże drobinki, a potem malutkie, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie i idealnie, gratuluję pomysłu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne, boskie! Wyglądają cudownie i idealne na ten karnawałowy czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. napracowałas sie ale efekt obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny! Uwielbiam czerń ze złotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne, cudo najwspanialsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo! Wygląda fantastycznie! Naprawdę na bogato <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Pazurki prezentują się extra :) A pierścionek uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj... na bogato! Śliczne zdobienie, jak tylko wypatrzę taki brokat to też coś stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne zdobienie, super, że impreza się udała :) swoją pamiętam jakby to było wczoraj, a to już 7 lat zleciało eh...

    OdpowiedzUsuń
  29. genialnie, nie mogę się napatrzeć; mama ochotę zgapić to mani

    OdpowiedzUsuń
  30. Efekt jednym słowem powalający!! Aż nie mogę się napatrzeć. Duet kolorystyczny idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki