196 | Imprezowy manicure z flejksami i bulionem + nowości

by - 22:32

Witajcie. Ale miałam dzisiaj straszny dzień... wszystko mnie denerwuje, chodzę jak tykająca bomba, jedno słowo i albo płaczę albo się wydzieram i wkurzam. Ehhh, oby to się wszystko skończyło. W każdym razie jednym z powodów mojego niezadowolenia jest fakt, że bluzka jednak nie dotarła i nie mam w czym tańczyć poloneza. Jeszcze jutro na mieście poszukam czegoś, mam nadzieję, że znajdę... Już drugi sprzedawca zrobił mnie w balona, a dotychczas każde moje zakupy przez internet kończyły pozytywnie. Niestety zawsze musi być ten pierwszy raz. 

Wpis postanowiłam dać dzisiaj, bo jutro wieczorem będę zajęta robieniem pazurków na studniówkę, zarówno swoich jak i przyjaciółkom. Po za tym wiadomo cały dzień ogarniania, niedziela to fryzjer i te sprawy, też nie będzie czasu. 


Natomiast pokazuję Wam manicure, którym przywitałam nowy rok. Nie mam niestety ładnych zdjęć, dlatego musicie zadowolić się tymi z lampą błyskową lub pod żarówką ;/ W każdym razie, mani bardzo mi się podobał i był wzorowany na zdobieniu znalezionym w sieci, a mianowicie TYM. Efekt nie wyszedł mi taki sam, ale też z przyjemnością go nosiłam ;)


Do zdobienie użyłam: jako bazy czarno-niebieskiego Essence The Tilight Saga Part 2 #01 Jacob's Protection - niebieskie drobinki dodatkowo fantastycznie mienią się w świetle; następny był Sweet Color #W001 od Born Pretty Store - czyli flejksy, mieniące się milionem kolorów; na to ułożyłam srebrne kuleczki - tzw. bulion. Wszystko jak zwykle pokryte wysuszaczem NYC.

Bulion gdzieniegdznie trochę odbiega od linii prostej, ale nie rzucało się to aż tak w oczy ;) Zdobienie fantastycznie mieniło się w świetle sztucznym jak i w słońcu. Flejksy przybierały różne odcienie od żółtego, przez zieleń, róż, do granatu. Przez nie przebijały niebieskie drobinki lakieru Essence. Całość idealna a imprezę! 

Jak Wam się podoba to zdobienie? Nosiłybyście? :) Ja z nim czułam się wspaniale i na co dzień, chociaż bulion jest troszeczkę niepraktyczny, to bardzo dobrze trzymał się na paznokciach kilka dni, jedynie ze srebrnego zrobił się przezroczysty.


A na koniec zostawiłam moje zakupy z ostatnich dni oraz wspaniałą przesyłkę! 

Tak więc w moje łapki wpadło ostatnio kilka rzeczy, zarówno lakierowych jak i do ogólnego makijażu. Między innymi polerka Infinity z natury, korektor 4w1 Wibo, puder matujący Sensique nr 01, pomadka Alterra rumiankowa - będę używać jej do rzęs i brwi, bo wiele blogerek ją poleca, ma super skład; czarny i biały lakier Quiz Safari - moje niestety już zgęstniały, ablo są na wykończeniu, a te kolory to podstawa ^^ Dorwałam także fajny niebieski jogurtowy lakier Quiz oraz srebrny Snow Dust Lovely.

Natomiast przesyłkę dostałam ze sklepu RoseWholeSale. Pani Anna napisała do mnie z propozycją współpracy. W oko wpadło mi mnóstwo wspaniałej biżuterii, którą można znaleźć w tym sklepie. Uwielbiam takie biżu typu Japan Style, w kolorze starego złota itd. Nawybierałam sobie pierdółek za określoną kwotę i czekałam z niecierpliwością na przesyłkę. Wczoraj dotarła, straszny mam zaciesz z tych rzeczy ;p Więcej o nich i prezentacja w innym wpisie. 



Wybrałam naszyjnik, bransoletkę, dwa pierścionki i zestaw 5 mały pierścionków. W sklepie TYM możecie znaleźć również ubrania oraz produkty do makijażu. Polecam serdecznie, bo są tam na prawdę świetne rzeczy, przesyłka jest darmowa i szybka jak na lokalizację w Chinach :)

To by było tyle, do napisania (pewnie koło poniedziałku-wtorku).

Zobacz także:

25 komentarzy

  1. piekne paznokcie, lakiery safari ostatnio odkryłam i polubilam tak samo jak pomadke z alterry :)
    udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo je lubię ;) jak tylko mają jakiś fajny kolor to kupuję

      Usuń
  2. ale się dzieje na Twoich pazurkach, super! :D ja generalnie kocham pierścionki, a jak wejdę na ebaya to wiem że skończy się to pewnym zakupem.. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoje mani :) Udanej studniówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super, ja bym nosiła! podoba mi się ten bulion :D
    pierścionki bardzo fajne :)
    i baw się dobrze na studniówce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pazurki :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. paznokcie prezentują sie wspaniale :D i te pierścionki :D ja jeszcze nie słyszałam o tej pomadce muszę poszukac o niej wiecej informacji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pazurki ;) ja bulion staram się 'wciskać' w lakier, wtedy dłużej się trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na imprezę w sam raz, chociaż nie pogardziłabym też takimi paznokciami na co dzień;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy, a przesyłka jest boska! Baw się dobrze na studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka linia z bulionu wygląda super, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie, ładnie,. ale te lakiery od Safari w ogóle nie chcą się trzymać moich paznokci:) Cóż, zawsze można je zastąpić innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paznokcie idealne na karnawał! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie, a te pierścionki masz genialne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz piękną kolekcję pierścionków; ja mam jeden zaręczynowy :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki