194 | Dwa biało czarne zdobienia

by - 23:24

Hej ;)
Od piątku niewiele się zmieniło, może po za tym, że w końcu się wyspałam. Hehe, lubię takie leniwe soboty, niestety dzisiaj nie było już tak kolorowo i większość dnia poświęciłam nauce... albo raczej przyglądaniu się zeszytowi, bo niewiele w głowie mi zostało.
W dzisiejszym wpisie pojawią się dwa zdobienia w klasycznym połączeniu bieli i czerni. Połączenie uniwersalne, eleganckie, jednak nie nudne! Zainspirowałam się pewnym zdobieniem znalezionym w sieci... niestety nie wyszło mi tak jak autorce, dlatego na drugim ręku już nie bawiłam się w te szczegóły i domalowałam zebrę. Wyglądało to całkiem ładnie, taka zebra w negatywie, to też fajna opcja :)

Zdobienia wykonałam przy użyciu białego linera od BornPretty Store. Dokładnie chodzi mi o Pure White Sweet Color Liner Nail Polish French Nails #040 dostępny do kupienia TUTAJ za 4,59$, polecam też przejrzenie innych produktów w zakładce Nail Art. Przypominam, że wysyłka jest darmowa, a dodatkowo możecie skorzystać z rabatu 10% - przy zakupie wystarczy wpisać kod TVL91.



Tak jak poprzednik, biały liner umieszczony jest w wysokim, prostokątnym opakowaniu (10ml) z długim, cienkim pędzelkiem. Pędzelek ten bardzo dobrze się spisuje nawet przy bardzo cienkich liniach, chociaż trzeba mieć trochę wprawy... ja niestety się nie popisałam, robiąc te zdobienia.

Konsystencja tak jak i w czarnym - jest bardzo dobra, nie za rzadka. Raz narysowanej linii nie trzeba poprawiać. Jedyną wadą jest podatność na rozmazywanie przez top coat... chociaż, być może to wina akurat mojego wysuszacza. W każdym razie, przy zdecydowanym malowaniu i jednym pociągnięciu pędzelka, nie nabawimy się rozmazanych linii.

W dodatku, gdy gdy nie mamy innego cienkiego pędzelka, to tego można użyć też do innych lakierów, wystarczy go przetrzeć :) Po za tym, myślę że świetnie spisywałby się do robienia klasycznego frencha. Ja jednak nie eksperymentowałam w tym kierunku, bo zwyczajnie tego zdobienia nie lubię.

Inne zdobienia w których go użyłam:



*
Do powyższych czarno-białych mani użyłam oprócz opisanej bieli, czerni Quiz Safari oraz ćwieków BornPretty Store, wysuszacza NYC Turbo Dry Top Coat.

Na teraz tyle, uff nawet udało mi się wyrobić przed północą, sukces :D

Zobacz także:

23 komentarzy

  1. Tak, mi też zebra się podoba, chociaż muszę przyznać, że wszystkie Twoje pazurki wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarno białe mani jest przegenialne! Jak ja się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga ;)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, zwłaszcza zeberka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie i fajnie, że ten liner dobrze maluje od razu bez konieczności poprawiania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ładne ale naj naj - zebra !

    OdpowiedzUsuń
  6. zebra bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się zeberka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są! Masz mega talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. no oba zdobienia są cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oba piękne i precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie klasyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładnie zeberkowe zdobienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki