193 | Velvet manicure czyli zamszowe paznokcie

by - 02:00

Witajcie ;) Nie ma to jak post prawie o 2 w nocy. Dobrze, że ten tydzień się już skończył prawie, ciężki był, codziennie byłam wykończona, muszę to jutro odespać :D W każdym razie za 10 dni studniówka! A ja dalej nie mam wszystkiego... ale cóż, jakoś w tym tygodniu będę poszukiwać złotego naszyjnika i bransolety. No i pomysłu na złote paznokcie nie mam... może wy coś takiego macie u siebie na blogach, albo widzieliście w sieci, to poproszę o link w komentarzu ;) dużo inspiracji się przyda.


W dzisiejszym wpisie pokazuję moje wigilijne paznokcie. Użyłam tutaj po raz pierwszy "futerka" zwanego zamszem do paznokci. Na pewnie wiele z Was miało już styczność z tą metodą. Ja użyłam tu kobaltowego zamszu i lakieru w tym samym kolorze od Promoto, z jednej z nagród za konkurs. 

Wydaje mi się, że jak na pierwszy raz nie poszło źle. Meszek dobrze się trzymał, jednak na trzeci dzień, było już widać mocne prześwity, wydaje mi się, że za lekko docisnęłam go do mokrego lakieru. Mam jeszcze kilka innych kolorów i na pewno będę eksperymentować, bo całkiem mi się spodobała ta metoda. Może jest trochę niewygodna, bo ja na przykład, przy każdym myciu i wycieraniu rąk, bałam się, że mani się popsuje... Ale nie trzeba się aż tak obawiać ^^ 


Po za tym futerko wygląda bardzo efektownie. Nakłada się też łatwo. Wystarczy paznokieć z mokrym lakierem w odpowiednim kolorze "umoczyć" w zamszu. Wszystko dokładnie docisnąć, a resztę otrzepać. 


















Towarzyszem kobaltowego velvetowego mani został śliczny szaraczek Essence Vintage District #04 Get Arty, który dorwałam na wyprzedaży w Naturze, za oszałamiające 2.99zł :D Nie jest to zwykły szarak, ponieważ zawiera w sobie mnóstwo opalizujących drobinek w stylu flejksów. Bardzo ładnie wygląda w słońcu, jednak nie mogłam uchwycić tego na zdjęciach ;/ Nakłada się też doskonale, na dobrą sprawę, wystarczy już jedna grubsza warstwa, jednak ja stawiam na dwie cienkie. Wysycha szybko. 


Dodatkiem są także złote, prostokątne ćwieki BornPretty Store.


Co sądzicie o velvet manicure? Próbowałyście i jak u Was się sprawdziło?
;*

Zobacz także:

36 komentarzy

  1. Takie zamszowe paznokcie jak dla mnie są idealna od święta, ale równiez na co dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z tą metodą osobiście. Pewnie kiedyś przyjdzie i na mnie czas:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej nie podoba mi się ten efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten szaraczek podoby do miyo mini drops, do futerka jakos sie nie moge u siebie przekonac

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyglądają te zamszowe paznokcie ale jakoś nie mogę się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeden zestaw do velvet ale boję się go otworzyć :D zawsze wydawało mi się niemożliwe funkcjonowanie z tym na paznokciach a tymczasem Ty mówisz, że 3 dni się trzymało.. moja wyobraźnia mówiła - to jest piękne ale do pierwszego mycia rąk..:D az ciekawa jestem ile u mnie by się coś takiego trzymało.. :) Twoje mani wygląda ślicznie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, jednak Wcale takie delikatne sie są ;) trzeba te niteczki dobrze docisnąć i sporo ich przykleić, wtedy efekt jest fajny i długo się trzyma. Wiadomo - z każdym myciem jest ich mniej, ale taki już ich urok. Na tych zdjęciach w słońcu właśnie są po trzech dniach jak dobrze pamiętam

      Usuń
  8. fantastyczne futerko:) chętnie spróbowałabym z kolorem czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czarne musi wyglądać świetnie ;)

      Usuń
  9. Zamsz na paznokciach wygląda fajnie, ja jeszcze nie wypróbowałam u siebie takiego rozwiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ten zamsz wygląda, jeszcze się nie skusiłam , mam mieszane uczucia , wydaje się mi, że szybko się zniszczy lub zabrudzi

    OdpowiedzUsuń
  11. zamsz wygląda ekstra, szkoda ze się ściera i wszystko się do niego czepia (u mnie np. sierść kota :D) Ładnie połączyłaś granat z szarością, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie przepiękne, chyba się zakochałam :)) Myślę, że będę zmuszona od Ciebie odgapić, nie gniewaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne mani:) Fajnie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam puszki Wibo i strasznie mi się spodobały :) Fajnie to u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam 2 zamsze i w sumie fajne uczucie jak się je ma na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. robiłam velvet nails kilka razy, ale na wszystkich paznokciach, muszę spróbować czegoś takiego jak Ty zrobiłaś ;) bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba takie futerko ale musi być okropnie niepraktyczne :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze ani razu nie miałam futerka ale chyba dlatego, że strasznie by mnie denerwowało... Chociaż wygląda ładnie, to jakoś się nigdy do niego nie przekonałam :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie to wygląda :) Bardzo mi się podoba takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. duet rewelacyjny! Sama nie robiłam futra jeszcze, ale tutaj ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyszło, ja także mam w takim kolorze zamsz i jeszcze go nie użyłam :) czekam na zime hehe

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym spróbować u siebie takiego zamszu na paznokciach, w dodatku do całego mani wygląda bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie zamszowe nie przekonują, pewnie są bardzo szorstkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie są bardzo milutkie i fajne w dotyku ;)

      Usuń
  24. zauroczyłaś mnie tym futerkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ciężko jest mi się przekonać do zamszowych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szary ładnie a ten zamsz no cóż jakoś mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki