192 | Czarny liner do zdobień BornPretty Store

by - 18:45

Hej ;) W końcu piszę, między jednym, a drugim zadaniem z matematyki do matury, wygospodarowałam minutkę na szybki post. Przepraszam, że tak rzadko tu jestem ostatnio, ale zaraz ferie, także spodziewajcie się co najmniej czterech wpisów tygodniowo ;p

Dzisiaj na tapecie czarny liner do zdobień, który wybrałam sobie do testów od Born Pretty Store. Jego pełna nazwa to Pure Black Sweet Color Liner Nail Polish #039 i możecie go znaleźć w zakładce nail art lub TUTAJ w tej chwili za 4,59$. Przypominam, że wysyłka jest darmowa, a w dodatku możecie skorzystać z mojego z kodu rabatowego 10% dla Was - TVL91.

Lakier ten jest bardzo przydatny dla dziewczyn, które tak jak ja, lubią bawić się w rysowanie wzorków na paznokciach. W prostokątnej, wysokiej buteleczce mamy 10ml czarnej emalii i długi, cienki pędzelek. Pędzelek jest zakończony "ostro" dzięki czemu bardzo łatwo wyczarować nim nawet bardzo dokładne wzory oraz proste linie. 
Lakier ma doskonałą konsystencję, nie trzeba nic poprawiać, wystarczy pojedyncze pociągnięcie pędzelkiem. Szybko schnie. Niestety trzeba uważać, jaka ilość produktu nabiera się na pędzelek, gdyż sporo osadza się wysoko i potem może skapnąć, psując cały efektowny manicure.
Również niestety - jest podatny na rozmazywanie lakierem nawierzchniowym... Nie zawsze się to zdarza i zapewne zależy od top coatu, ale czasami efekt nie zachwyca. Mimo wszystko polecam go i próbowanie różnych utwardzaczy ;)

Oto kilka ostatnich zdobień z jego użyciem:




*
Mam jeszcze zdjęcia złoto-czarno-srebrnego water marble, które robiłam mamie... No cóż, nie na każdym paznokciu efekt wyszedł jak trzeba, ale niektóre na prawdę ładnie. Niestety mój czarny lakier nie chciał się rozpływać na wodzie i trochę wszystko było problemowe. Jednak jak nie lubię strasznie tej metody, to rodzicielce bardzo się spodobała i ma ochotę sama próbować ;)

 *

A na koniec pragnę się jeszcze pochwalić wspaniałą paczuszką od Zuzy Lakieromaniaczki, dostałam dosyć dawno, pokazywałam na instagramie, ale i tutaj musi być. Moja nagroda w rozdaniu i masa niespodzianek, na prawdę dziękuję, wiesz jak sprawić radość ;) Już niedługo zdobienia z użyciem tych wspaniałości.


To by było na tyle. Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

16 komentarzy

  1. no lakier fajny , i zdobienia i gratulacje wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie umiałabym się nim posłużyć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej! Czekamy na Twoje dzieła z tymi cudami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam oczywiście w planach ;) niedaleka przyszłość

      Usuń
  4. przydatny do różnych zdobień :) chociaż pewnie podobnie można wziąć cienki pędzelek i zwykły lakier albo farbkę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) jednak mój pędzelek do zdobień robi za grube linie, to typ da się na prawdę cienkie wykonać ;)

      Usuń
  5. bardzo ładnie i profesjonalnie ... w dwóch słowach DZIAŁASZ CUDA na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju , fajna sprawa :) ładne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. złoto - czarne paznokcie wyglądają po prostu rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty masz jednak masę cierpliwości, takie mani tworzysz! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że wszystko Ci się spodobało :)Oczywiście, po raz kolejny gratuluję i życzę miłego użytkowania! Nie mogę się doczekać, aż stworzysz jakieś zdobienie z nimi :)
    A co do tego mani, przepiękne (to jak i wszystkie ukazane). Muszę zainwestować w czarny liner, bo mój poprzedni dosłownie rozwalił się na pół, przy odkręcaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. czarno- złoty water marble mi się bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki wygranej ^^ ale Ty masz talent do zdobienia paznokci !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej a lakier bardzo fajny jednak ja nie mam takiej precyzji aby malować wzorki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki