191 | Rozbielony neon Softer Pro Active #105 i podsumowanie Softerowej akcji

by - 14:23

Hej ;)
Post miał być wczoraj, ale jak położyłam się wieczorem na pół godzinki... tak przespałam do rana :) Za to wcześniej nie mogłam się ogarnąć z postem, wiadomo Sylwester i te sprawy. Dzisiaj mam dla Was recenzję ostatniego Softerka, który dostałam w ramach akcji Polskich Lakieromaniaczek do przetestowania oraz podsumowanie całej akcji. Zaczynamy.


Rolę główną gra dzisiaj Softer Pro Active #105 - czyli bardzo trudny do określenia kolor. Niby neon, ale taki rozbielony... Trochę koral, trochę pomarańczka, ja nie umiem jednoznacznie go opisać, a aparat nie chciał go ładnie uwiecznić na zdjęciach ;/ ileż to ja się namęczyłam ze światłem i ustawieniami, by jako tako kolor wyszedł mniej więcej jak na żywo. Niestety zimowe słońce albo jest za słabe albo wręcz przeciwnie - zdecydowanie za jaskrawe dla fotografowania takich lakierów. Ale coś tam mam.

Lakier umieszczony w szklanej buteleczce (10ml) z czarną nakrętką. Pędzelek ma standardowy, równo przycięty, dobrze się nim maluje. Lakier ma dosyć rzadką konsystencję, trochę zalewa skórki, ale wystarczy odrobina cierpliwości. Do pełnego krycia potrzebujemy trzech średnich warstw. Wysycha niezbyt szybko, dlatego jak zwykle pomogłam sobie wysuszaczem. 

Ogólnie swoimi właściwościami nie zachwyca, jednak kolor ma bardzo oryginalny i spokojnie mogę powiedzieć, że jest idealny na lato lub na poprawienie humoru w zimie ;) Bardzo pozytywny odcień, na paznokciach wygląda obłędnie, w każdym świetle inaczej - raz neon, raz pastelowy... 


Ja skomponowałam go w dwóch zdobieniach. Najpierw postawiłam na subtelny dodatek srebra. Trójkąty i jakieś delikatne wzorki.




Ostatnio przy jego pomocy oraz zielonego kolegi Kiwi #28 z serii Crazy Colours zmalowałam geometryczne zdobienie. Dwa energetyczne odcienie świetnie się zgrały, a czerń bardzo ładnie je rozdziela. 

Co więcej mogę o nim rzec? Że polecam ze względu na kolor, ale dla cierpliwych pań, bo zdecydowanie tej cierpliwości wymaga.

A teraz pora na podsumowanie całej Softerowej Akcji u Polskich Lakieromaniaczek. Do przetestowania dostałam cztery lakiery marki Softer (Crazy Colours # 24, 25 i 28 oraz wspomniany dzisiaj pro Active #105), z którymi nigdy wcześniej nie miałam do czynienia. Cała czwórka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła i nie mam do nich absolutnie żadnych ale. Oto cztery zdobienia z nimi i linki do postów. Jeszcze raz zapraszam do obejrzenia ;)

Crazy Colours #24



Crazy Colours #25



Crazy Colours #28


Które zdobienie i lakier najbardziej przypadł Wam do gustu? ;)
Dziękuję dziewczynom za zorganizowanie takiej super akcji i konkursu oraz za możliwość przetestowania lakierów, z którymi wcześniej się nie spotkałam. ;*



Ps. kto wytrwały i doczytał do końca to dowie się, że mikołajkowe rozdanie wygrywa Tiffany Blue! Gratuluję i czekam trzy dni na maila z danymi na adres msshelazy@gmail.com. Bardzo się cieszę, że maszyna wylosowała dziewczynę, która na pewno będzie wiedziała co zrobić z tymi lakierami! ;]

Zobacz także:

30 komentarzy

  1. Zwyciężczyni gratuluję, a Twoje zdobienia mnie za każdym razem zaskakują pomysłowością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę i dziękuję :)

      Usuń
  2. gratulacje :)
    ten niby neonowy Softer kusi mnie do jego kupna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo oryginalny i niejednoznaczny ;) a przy tym tani

      Usuń
  3. świetne to zielono pomarańczowe zdobienie ;) i różyczki na mojito *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mani przyciąga wzrok:) Śliczne połączenie kolorków;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek ! Zdobienia też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jaki uśmiech wywołałaś na mojej twarzy! Strasznie się ciesze z wygranej i z pewnością wykorzystam wszystkie te cudeńka! Już nie mogę się doczekać na nowe zdobienia! Mam nadzieję, że będą równie dobre i inspirujące jak Twoje mani :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że sprawiłam komuś radość! ;] a ja nie mogę się doczekać, co wymyślisz z tych cudeniek ;]

      Usuń
  7. ale byłam blisko z tym rozdaniem :P gratuluję !
    Kochana Twoje zdobienie jak zawsze mnie zaskoczyło, piękne w każdym calu - świetnie dobrane kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdobienie skradło moje serce :D sofrerowego neonka brałabym, bo jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, a w tym zdobieniu z kiwi świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ty to robisz ze za kazdym razem takie fajne wzorki tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się zdobienia z tym zielonym softerkiem.. Fajny lakier..
    Ten koralowy jakoś mnie nie kusi..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się jego zestawienie z zielenią!
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 25 to zdecydowanie mój kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  14. w zestawieniu z kiwi wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe mani i piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miętka jest super, też mam, neonek ma róż i chyba więcej mi się podoba niż pomarańcz

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię żywe lakiery do paznokci! mają swój urok!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej mi się podoba kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. że też Ci się chciało tyle tych kreseczek malować - super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie zdobienia są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie zdobienia są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zielony lakier ma fajny odcień!

    Gratulacje dla Tiffany!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się bardzio, zielony faktycznie najładniesjzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne soczyste kolorki; nie znam tych lakierów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki