188 | Świąteczne zdobienie konkursowe

by - 15:31

A jednak udało mi się wygospodarować chwilę na krótki wpis ;) W sumie już chyba cały blogspot śle życzenia, ale i ja się dołączę. Jeszcze raz...


i abyście chwilę odpoczęli i znaleźli czas dla rodziny, rozmowę, cieszenie się tymi chwilami. Trzymajcie się <3


A zdobienie to brało udział w konkursie z Promoto u Agni . Również jak poprzednie sylwestrowe, było robione szybko w nocy i widać niedopracowania. Miałam tutaj pewien pomysł, ale jak wszystko połączyłam, to nie wyszło to czego oczekiwałam, niestety. Za to najbardziej podobają mi się te choineczki ;)



















Użyte lakiery to m. in.: granat Sally Hansen Complete Salon Manicure Petrol, biel Miyo Ice Baby, brokat Golden Rose Jolly Jewels 119, gwiazdki ćwieki Born Pretty Store. Reszta użyta w mniejszym stopniu, to już nie będę się rozpisywać.



















To tyle chciałam Wam powiedzieć i pokazać, pozdrawiam i jeszcze raz Wesołych.

Zobacz także:

16 komentarzy

  1. te choinki świetne! ;)
    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt a choineczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też najbardziej podobają się choineczki, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołajowa czapa jest świetna!!
    Wspaniałości dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny MIX a ta choinka ♥ Jest brokat są ćwieki czego chcieć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne mani, choinki świetne i lampki też mi się podobają :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też choineczki, chociaż bardziej przypomina mi to taki gwiezdny pył :D Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że mani jest mocno pracochłonne. Ja nigdy nie mam cierpliwości do takich mini elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne mani, widać, że się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapa Mikołaja i choinka cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taki świąteczny klimat na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choinki wygrały! Mega to wyglądaaaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pazurki :) ah ten klimat świąteczny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki