186 | Słodko z odrobiną pikanterii w Nowy Rok


Witajcie! Ale się cieszę, że po tych przedwczorajszych zawirowaniach z obserwatorami, wszystko wróciło do normy. Serio, przeżyłam mały zawał, gdy we wtorek wyczytałam na fb info O ich zniknięciu, potem wchodzę na blogi... nie ma. I od razu pytanie, co ja teraz pocznę, co z rozdaniem, gdzie moi czytelnicy? Na szczęście, już awaria została naprawiona, a nieudany prima aprilis w grudniu ze strony Google, poszedł w niepamięć. Tak czy siak, jakby sytuacja się miała powtórzyć albo co gorsza GFC miałoby w ogóle zniknąć, to proszę, zaobserwujcie bloga przez Bloglovin i Facebooka oraz jeżeli chcecie to też przez Instagram. Odnośniki poniżej. Zresztą przyda się to Wam w rozdaniu które organizuję, a do którego zgłosiło się na razie 30 osób. Zachęcam! Do wygrania lakier OPI, SH i wiele innych!


http://www.bloglovin.com/widget/bilder/en/lank.gif?id=3851579

Polub stronę na Facebooku


śledzić mnie na Instagramie
@zjemciklapki


Teraz przechodzimy do sedna posta. Chciałam Wam pokazać zdobienie, które wysłałam na Zimowy Konkurs u Agni, w którym do wygrania był bon 120zł na zakupy w Promoto! Wielka motywacja, ale przypomniałam sobie o nim w ostatniej chwili i moje zdobienia, robione na szybko, za bardzo nie nadawały się na konkurs. Gratuluję również dziewczynom, które nagrody zdobyły, ponieważ ich prace są przepiękne, dokładne, wszystko zmalowane co do milimetra. Po prostu nie można się napatrzeć ;)


Ale nie ma tego złego... Firma Promoto postanowiła wysłać upominki każdej z osób, które wzięły udział w konkursie. Jestem pełna podziwu dla profesjonalizmu tej firmy i ogólnemu zaangażowaniu. Świetnie to robią ;) Już się nie mogę doczekać przesyłki, zresztą czekam też na drugą z rozdnaia u lakieromaniaczki. Ale super prezenty na święta! ;p

Tak więc to lepsze zdobienie czyli moja propozycja na Sylwestra, pokażę jako pierwsze. W sumie mam je jeszcze na paznokciach. Bardzo dobrze się trzyma i tak mi się spodobało, że nie mam ochoty go zupełnie zmywać... zresztą czasu również.

Jak widzicie jest to połączenie drapieżnej czerni i ćwieków z uroczym różem, brokatem i serduszkami. Taki kontrast, ale jak świetnie ze sobą wygląda.

Użyłam tutaj między innymi: czerń Quiz Safari, ćwieki Born Pretty Store, brokat sypki Promoto, róż Wibo kolekcja różana #10 i wysuszacz NYC Turbo dry...


Bardzo spodobały mi się te sypkie brokaty od Promoto. Efekt jaki dzięki nim uzyskujemy jest bardzo trwały i przypomina lakier piaskowy, p za tym pięknie mieni się mnóstwem odcieni. Natomiast złote ćwieki BPS zachwycają swoją przyczepnością. Dopiero wczoraj (po 5 dniach) serduszka mi odleciały i to z własnej głupoty.

Jak Podoba Wam się to zdobienie? Według mnie nadaje się na sylwestra bardziej na luzie, do fajnej rockowej kreacji bądź do clubu. W każdym razie ja je polubiłam.

Czekam na Waszą reakcję, pozdrawiam ;* 

25 komentarzy:

  1. Świetne! Urocze i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo, że robiony na szybko bardzo mi się podoba ten mani :) zdecydowanie ten różowy brokat :)

    a tak nie związane z mani... jak się zakłada Instagrama? bo ja jestem w tym noga, a jak wchodzę na stronę jest tylko opcja logowania, a nie ma opcji zakładania konta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć telefon/tablet z androidem i ściągnąć aplikację, dzięki której możesz założyć konto i dodawać fotki itd.
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. świetne połączenie, ćwieki cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze kochana slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrafisz z dwóch kolorów stworzyć takie cuda ;)
    Utwierdzam się, że masz ogromny talent i fantazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się bardzo podoba Twoja propozycja, ciekawe połączenie słodkiego różu z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne! jak nie przepadam za różem, tak uważam, że z czarnym i ćwiekami wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne paznokcie ale mi osobiście średnio się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne połączenia :D Niby słodkie ale z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, całość wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet jeśli robione na szybko zdobienie jest piękne! Żałuję, że nie mogłam nagrodzić bonem wszystkich, ale mam nadzieję, że nagroda pocieszenia trochę dodała humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny mix :) sama kiedyś nosiłam takie wyćwiekowane paznokcie, efekt jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super, lubię takie klimaty słodko-rockowe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdobienie, przede wszystkim połączenie kolorów które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba takie kontrastowe zestawienie 2 pomysłów na paznokcie. Razem wyglądają idealnie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ćwieki robią wrażenie:) Cieszę się, że zdecydowałaś się na kontrast. Dzięki temu, że do mani wkradł się róż, końcowy efekt nie jest przytłaczający:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczny efekt, świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię dżety jako dodatek do zdobień, z różem i czarnym pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.