185 | Matowa stal z odrobiną błysku

Hej ;)
Nie mam za bardzo ochoty i jakiegoś zacięcia, by pisać Wam dzisiaj ciekawy post. Dlatego może wrzucę tylko zdjęcia zdobienia i pokrótce je opiszę. 


Jakiś czas temu miałam ochotę wykorzystać lakier z wymianki czyli piękny czarno-srebrny, metaliczy Sally Hansen Complete Salon Manicure Oxide. Lakier zainteresował mnie swoją niejednoznacznością. Niby jest czarny ze srebrnym shimmerem, ale można też pomyśleć, że to srebro z czarną bazą. W każdym razie, efekt jaki dzięki niemu uzyskałam, całkiem mi się spodobał.

Lakier nakłada się bardzo dobrze, do pełnego krycia wystarczy jedna gruba bądź dwie cienkie warstwy. Schnie też szybko i nie sprawia w ogóle problemów. Może po za zmywaniem, bo drobinki sreberka są wszędzie!

Na serdecznym i kciuku jak zwykle chciałam mani nieco urozmaicić i dodałam niebieską bazę Lovely Gloss Like Gel #427 (wykorzystany również do kropek na pozostałych paznokciach) i pokryłam go jedną warstwą Delia Las Vegas #507. Tu efekt był już przyzwoity... ale do pełnego szczęścia potrzebowałam jeszcze matu - w tym wypadku niezastąpiony Lovely Matte Top Coat.

Jak Wam się podoba? Ten SH fajnie wygląda zmatowiony, dodaje mu to takiego charakteru i elegancji, ciekawa jestem jak będzie się prezentował na długich pazurkach ;p


Tyle na dzisiaj. Krótko i skromnie pod każdą postacią, ale cóż. Pozdrawiam i lecę ;*

16 komentarzy:

  1. Coś mi nie pasuje w tym mani... może te kropki? ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne ozdobione paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak coś przeczuwałam, że to Delia :) też ją mam, ale jakoś nie mogę się do niej zabrać :) do Oxide zresztą też nie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten lakier SH :) I zdobienie fajne, ten topper Las Vegas bym chciała, ale nie widziałam ich nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity efekt na kciuku i serdecznym *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz kolejny zakochuję się w Twoich paznokciach! :) Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za brokatami nie przepadam, ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i ciekawy efekt ;) Lubię jak paznokcie nie są takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobienie, bardzo niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.