184 | Zaginiony złoty skarb - Golden Treasure by H&M

by - 23:52

Witajcie, jak minął Wam piątek 13?? ;) Dla mnie nie był zbyt szczęśliwy niestety, dowiedziałam się paru rzeczy, których bym wolała nie wiedzieć, ale miał też te dobre aspekty. Jednak ja przesądna nie jestem, czarne koty, piątki 13 czy witanie się przez próg nie mają dla mnie zupełnie znaczenia... tak można sobie tylko pogdybać.

Już niedługo święta... Ja z roku na rok coraz mniej odczuwam tą atmosferę, nie lubię tych dni, nie chce tego całego zamieszania i udawania jak to w jeden dzień się wszyscy kochają. Podczas wigilijnych kolacji fałsz aż wypływa z ludzi... No cóż, trzeba to znieść. Jednak uwielbiam świąteczne wystroje, te wszystkie lampeczki, choinki itd. oraz z upragnieniem czekam na wolne po świętach. <3


Dzisiaj mam dla Was może nie tyle zdobienie, co swatche jednego z lakierów z wymianki. Weronika chciała wiedzieć jak będzie się prezentował, sama byłam tego ciekawa, bo takiego złota jeszcze nie mam. Tak też wylądował on na paznokciach.


Golden Treasure od H&M jest umieszczony w prostokątnej butelce 9ml. Nakrętka jest trochę nie wygodna do trzymania, ale można sobie poradzić. Pędzelek standardowy.

Lakier ten ma idealny kolor starego złota, uwielbiam biżuterię w tym odcieniu. W butelce prezentuje się świetnie, na zdjęciach również... jednak na paznokciach na żywo jakoś nie do końca zachwyca. No chyba, że pojawi się słońce, wtedy mieni się kolorami i pięknie błyszczy! Ma wykończenie metaliczne, pozostawia widoczne smugi, ale w sumie taki jego urok. 

Jego wielkim plusem jest krycie. Spokojnie wystarczy już jedna warstwa! Jednak ja jak zwykle dołożyłam drugą, dla lepszego koloru. Ale zniechęciło mnie trochę jego wysychanie... Trochę to trwa i nawet po pokryciu wysuszaczem, zdołałam sobie porobić odciski ;/ Jednak ta jedna warstwa to wynagradza.





Jak zwykle, chciałam jakoś wyróżnić kciuka i paznokieć na serdecznym, użyłam tam bieli Miyo #40 Ice Baby oraz po raz kolejny świetnego toppera Vipera Polka #66. Wszystko wydało mi się zbyt nudne, dlatego dorzuciłam jeszcze czarne linie... ale chyba nie koniecznie one pasują i popsułam tym efekt. Mimo wszystko dosyć przyjemnie nosiło mi się ten mani.

 Jak Wam się podoba ten lakier? Mnie podoba się jego nazwa ^^ a sam też nie jest zły, od czasu do czasu na pewno wykorzystam przy zdobieniach.

Zapraszam na rozdanie
Instagrama
i do napisania ;) a ja zabieram się za malowanie pazurków.

Zobacz także:

31 komentarzy

  1. Piękne mani ! Przepiękne zdjęcia !
    Ja ze zlotek, to mam tylko glitter z Wibo z serii Wow oraz nowy piasek od Lovely Snow Dust:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Polka zdecydowanie bardziej mi się podoba, ale to pewnie dlatego że szaleję ostatnio za różnego rodzaju topperami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny kolor, na ta złoto polke poluje u nigdzie u mnie nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny na Sylwestra, na co dzień trochę zbyt bogaty jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie właśnie podoba się ten dodatek czarnych linii, bez tego by było pewnie łyso :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie super to wygląda z czarnymi liniami:) Piękne mani, jestem oczarowana tym złotkiem z H&M.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne,widzialam jak koleżanka miała takie pazurki, ale nie zapytałam czy je tak ślicznie ozdobila. teraz juz wiem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jestem fanką lakierów z H&M, ale ten wyjątkowo zgrabny! aż mam ciary na myśl o zmywaniu brokatowego top coat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten się zmywa dosyć bezproblemowo Na szczęście. :)

      Usuń
  9. Śliczne zdobienie, ta czarna kreska mocno podkreśla kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny bursztynowy odcień złota! <3
    A pechowych czarnych kotów też się nie boję, jeden właśnie siedzi ze mną :P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za złotem na paznokciach, ale bardzo ciekawie wykonałaś ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ogólnie nie jestem fanką złota, ale w wersji lakierowej wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się to złotko :) idealne do różnych zdobień czy miksów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Złoto mi się bardzo kojarzy ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oba złotka bardzo ładne :) a nazwa również mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny mani :))
    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się właśnie podoba to zdobienie z czarnym paskiem :) Szkoda że lakier na żywo wygląda gorzej, bo na zdjęciach jest super!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale elegancko :) bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki