183 | Zimowy mix na paznokciach z Softer Crazy Colours #25

by - 21:28

Witajcie ;)
Przepraszam, że tak coraz rzadziej piszę do Was, a innych blogów to niemal nie komentuję, zresztą nie mam czasu nawet podejrzeć co tam się u Was dzieje. Ale może kiedyś nadgonię te niedociągnięcia ;) 


Dzisiaj mam dla Was prezentację kolejnego Softerka, który udało mi się zgarnąć do testów w konkursie u Polskich Lakieromaniaczek. Mowa o błękicie z shimmerem czyli Softer Crazy Colours #25. Niestety na zdjęciach nie do końca udało mi się go ładnie zaprezentować ze względu na złą pogodę i brak światła. Wyszedł bardziej miętowy, niż jest w rzeczywistości, nie wiem czemu aparat widzi go w takich barwach ;/


Użyłam go w dwóch zdobieniach, jedno bardziej letnie, nie udane... dlatego tylko dwa zdjęcia na końcu, natomiast drugie zimowe ;) Zapraszam do czytania i oglądania.

Lakier jak jego pozostałe rodzeństwo już przeze mnie opisywane TUTAJ i TUTAJ, jest w walcowej buteleczce, ma krótki i standardowy pędzelek. Do pełnego krycia potrzebuje dwóch, trzech warstw. Nakłada się przeważnie bez problemów, chociaż czasami mogą tworzyć się jakieś prześwity. Czas wysychania przeciętny... długo był plastyczny. Jednak ja i tak zawsze używam wysuszacza.


Uwierzycie, lub nie, jest to piękny błękit, z dużą ilością turkusowego shimmera. Na zdjęciach tego nie widać, zresztą na paznokciach też za bardzo nie. Jedynie pod światło można dostrzec delikatne drobinki. 


Ogólnie lakier prezentuje się bardzo ładnie, ale nie jestem nim jakoś do końca oczarowana. W sumie mam sporo podobnych ;) Wykorzystałam go natomiast do dwóch zdobień. Pierwsze z nich, mam jeszcze na paznokciach. Pokusiłam się na zimowy mix.


















Na kciuku i serdecznym jest lubiany przeze mnie, kanapkowy motyw. Na wskazującym i małym śnieżynki właśnie na bohaterze dzisiejszego wpisu. Na środkowym biel Miyo i błękitny brokat Promoto. Świetnie to wygląda i pokuszę się zaraz na nowe mani, być może z użyciem, któregoś z kolorowych brokatów.

Drugie mani nie jest zbyt warte uwagi, ale lepiej prezentuje Softerka. Są to wzorki a'la kwiaty wyrastające na paznokciach ;)

Jak Wam się podoba ten lakier i ogólnie całe zdobienie? :) Buziaki i zapraszam na rozdanie.

Zobacz także:

28 komentarzy

  1. bardzo ładny kolor ma ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zimowe zdobienie, drugie również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba zdobienia mi się podobają, to z kwiatkami trochę bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się też to zdobienie z kwiatami nawet bardziej podoba :) sam softer hm... błękitny i tyle :P a co to za brokat masz w tej kanapce na niektórych paznokciach :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tam golden rose JJ chyba 119 i jakiś drobny pastelowy no name :)

      Usuń
  5. podoba mi sie jedno i drugie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor i super zdobienia! ale nie dziwie się, że to zimowe podoba Ci się bardziej, jest mega :) ale to drugie też jest fajne - taki powiew ciepła w sam raz na aktualną pogodę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatki na paznokciach w zimie? Jestem baaaaardzo na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten Softer i zimowe zdobienie fajne, też mi się podobają takie "kanapkowe" mani :)
    A kwiatki też ładnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczo skomponowałaś ten mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta druga opcja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny zimowy kolor, ale ten z serdecznego palca jest oszałamiający :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na serdecznym i kciuki jest glitter gr JJ #119 przykryty dwiema warstwami mlecznego loreala :)

      Usuń
  12. Pięknie to razem wygląda. Ale i tak śnieżynki podobają mi się najbardziej! Takie na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne :) Lubię zimowe klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten zimowy mix, bardzo podoba mi się taki pasek brokatu na środku paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie jest to bardziej miętowy dla innych zaś turkusowy kolor. U mnie szybko schnął i mi się on bardzo podoba. Zdobienie z kwiatami mi się bardziej podoba :) kwiatuszki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. drugie mani jest ekstra! i jak najbardziej warte uwagi - mi się bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się zdobienie z kwiatami, wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje wariacje na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te kwiaty :) a zimowa wersja również świetna! :)

    (coraz-mniej, mam nowy nick)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy fantastyczny!
    Fajny blog, ciekawie piszesz i świetnie się czyta twoje posty!
    Obserwuję i będę zaglądać tutaj częściej.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie oraz do obserwacji jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoja przygodę z blogosferą
    Na blogu konkurs - do wygrania para okularów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki