181 | Soczyste kiwi Softer Crazy Colours #28

by - 17:58


Witajcie ;)
Znowu mam ogromne zaległości w czytaniu Waszych postów... nie wiem kiedy ja to nadrobię! ;p Jak spędziłyście ostatkowy weekend? Ja nigdzie się nie bawiłam, ale sobotę spędziłam w Warszawie z kilkunastoma wspaniałymi dziewuszkami z Klub Kejt


Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję i swatche kolejnego lakieru Softer, który dostałam od Polskich Lakieromaniaczek. Mianowicie mowa o pięknym kiwi, który marzył mi się kiedyś po zobaczeniu swatchy u Tamit. Softer Crazy Colours #28 o nazwie Kiwi, jest jednym z pachnących lakierów znajdujących się w kolekcji Softer. I co najlepsze... on serio pachnie! Nie wiem czy jet to zapach kiwi, ale po wyschnięciu, paznokcie bardzo przyjemnie pachną. (przepraszam za stan skórek na zdjęciach oraz ubytek lakieru na środkowym paznokciu)


















Lakier jak jego miętowy poprzednik, jest umieszczony w ładnej butelce (9ml). Do dyspozycji mamy krótki pędzelek o tradycyjnej szerokości. Co do jego właściwości, to nakłada się bardzo dobrze. Jest gęstszy niż Mojito, zapewne przez drobinki, ale nie sprawia problemów. Nie robi zacieków, smug, nie bombluje. Do pełnego krycia potrzebowałam trzech warstw na długich paznokciach. Wysychał średnio, ale ostatecznie i tak został potraktowany wysuszaczem. Trwałości jak zwykle nie sprawdzałam, gdyż dla mnie to kwestia zbyt indywidualna.



Już sam lakier wygląda obłędnie - soczysta kiwi ze sporą ilością czarnych drobinek, jak w marmurkach Lemax. Jednak nie mogłam się oprzeć, by dorzucić mu jakieś zdobienie. Skromnie, bo tylko czarnym linerem z Born Pretty Store (o którym post niebawem) dorysowałam jakieś etniczne, azteckie wzorki.


Nie wyszło tak ładnie, jak powinno, gdyż było robione na szybko i późno w nocy... Ale oj, tam. Efekt był całkiem przyzwoity ;)


Jeszcze raz przypominam, że założyłam Instagram'a i możecie mnie już obserwować ;) Jeżeli i wy macie swoje, to z chęcią poobserwuję, piszcie w komentarzach.

http://instagram.com/zjemciklapki

A na koniec kilka moich nowości, które przywiozłam ze spotkania. Kilka produktów, firm z którymi jeszcze nie miałam okazji się spotkać. Między innymi Bath&Body Works czy Pat&Rub. Plus kilka nowych lakierów, które zgarnęłam na wymiance z dziewczynami i mój pierwszy Barry M od Izy <3 w kolorze ślicznej miętki #304.


Także tyle, zapraszam do komentowania i lubienia na Facebooku ;**

Zobacz także:

29 komentarzy

  1. Śliczny kolor i bardzo udane zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie urozmaiciłaś to kiwi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. Lubie takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny lakier! uwielbiam takie soczyste kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne paznokcie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten kolorek bazowy.. Przypomina mi Shreka.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor, aż zachciało mi się kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daje po oczach ta zieleń:D Czarne wzorki trochę go stonowały:D
    Bardzo jestem ciekawa tego złotego lakieru o ile się nie mylę z H&Mu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to jest h&m. Tez mnie on intryguje, takie jakby state złoto, w moim stylu. Może jeszcze dzisiaj coś dla niego wymyślę :)

      Usuń
  9. Podoba mi się "energetyczny" kolor i zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Energetyzujący manicure, w sam raz na te porę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdobienie! Idealnie pasuje do tego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kolor:)uwielbiam zielony i śliczne mani

    OdpowiedzUsuń
  13. mimo że koloru zielonego nie lubię to u kogoś bardzo mi się on podoba, świetny mani!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super ci to wyszło! ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie soczysta jest ta kiwi i świetnie wyszedł efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolorek i wzorek :) świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ten błękit z Avonu to nie jest przypadkiem 'Blue Shock" ? Uwielbiałam go i wykończyłam jakiś rok temu do ostatniej kropelki. Szkoda, że nie ma go już w katalogach ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. dokładnie, to jest blue shock ;) jeszcze go nie testowałam, ale w buteleczce wygląda zachwycająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. troszkę wiosny nikomu nie zaszkodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  20. rany, to zdobienie jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki