179 | Jesienny zachód słońca na paznokciach

... czyli mniej więcej to co widzę (widziałam jak zaczynałam pisać ten wpis) teraz za oknem, tylko w wersji wyidealizowanej ;)

Widziałam, że już gdzieś u Was padał śnieg... dzięki Bogu, że ja jeszcze tego widoku nie zaznałam w tym roku, a dzisiaj oprócz strasznego i zimnego wiatru, na niebie gościło piękne słońce. Niby powinnam się uczyć do próbnych matur, ale taka chwilka na bloga nie zaszkodzi ;) Trzymajcie kciuki, bo czeka mnie jutro polski, później matma, angielski oraz rozszerzona geografia... -.-'


Zdobienie, które prezentuję dzisiaj, wpadło mi w oko w filmiku na YouTube, a dokładnie TUTAJ. Zobaczyłam je i od razu wiedziałam, że coś takiego prędzej czy później zagości na moich paznokciach. Efekt jest zniewalający, chociaż nie wyszło mi tak idealnie jak autorce filmu, ale też jestem zadowolona.



















Ostatecznie miało to przypominać zachód słońca. Kolorystyka bardzo ładna i nie sądziłam, że te odcienie razem, mogą stworzyć tak piękny i bajeczny manicure. Fiolet, róż i pomarańcz bardzo ładnie ze sobą współgrają. U góry dorzuciłam jeszcze nowe flejksy z BornPrettyStore oraz holograficzny topper. Całość oczywiście przykryłam wysuszaczem, by kolory ładnie się połączyły.


Dzisiaj sporo zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować na mniej ;) Przepraszam, za gdzieniegdzie nie domyte palce i skórki, ale cieniowanie gąbeczką strasznie brudzi... Przynajmniej ja zawsze się zalupię cała lakierami. W tym wypadku fiolet mocno pozostawał na skórkach.


Co więcej można pisać o tym mani? Że jest banalne do wykonania, wystarczą odpowiednie lakiery oraz gąbka. Później przydaje się zmywacz i patyczek, żeby oczyścić te nieszczęsne skórki.

Użyte lakiery: od najciemniejszego MySecret Hot Colors #163 Blue Angel, Wibo Gel Like #6 Roziskrzone niebo, MaxFactor Max Effect Mini #33 Lillipop, Vipera Patels BB #25, flejksy Sweet Color W001 (BPS), topper holograficzny Deni Carte #22 oraz wysuszacz NYC.

Jak Wam się podoba? :)

A na koniec paczuszka, która dzisiaj do mnie dotarła. Mianowicie kolejne produkty do testów od Born Pretty Store. Wybrałam sobie dwa linery - czarny i biały, dwa zestawy naklejek całopaznokciowych - świąteczne oraz zorza polarna świecąca w ciemności. Dodatkowo dostałam kilka uroczych ćwieków - muszelek ;)


Co chciałybyście zobaczyć jako pierwsze?

Pozdrawiam i trzymajcie kciuki ;*

36 komentarzy:

  1. piękny ten zachód :)
    super te naklejki, pokazuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na samym początku dziękuję za krytyczną uwagę:)
    Przejdźmy jednak do tego co się w tym poście dzieje, po pierwsze śliczne połączenie kolorów i przejścia mmmm niebo <3 Co do następnego zdobienia to ja jestem za świecącą zorzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachód słońca piękny a te naklejki świąteczne cudo!!!, czekam z niecierpliwością kiedy pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super <3 Od dzisiaj Cie obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny zachód słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką kolorystykę w cieniowaniu, wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naklejki są cudne! a kolorystyka mani bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny gradient ^^
    widzę przepiękne naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow genialnie
    strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Te świąteczne naklejki są śliczne! Pokazuj jak najszybciej! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, niesamowite cieniowanie :) zakochałam się <3 uwielbiam takie efekty, gdzie przejście nie jest widoczne, pięknie stopione kolorki !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mani przepiękny :) Żeby każdy zachód słońca był taki kolorowy :)
    a jako pierwsze z nowości chciałabym zobaczyć kosmiczne naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Paznokcie wyglądają przepięknie, idealnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne cieniowanie :)
    te 'sweterkowe' naklejki wyglądają bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam kciuki za matury! w końcu ja też piszę :D
    te paznokcie na pewno dodadzą Ci mocy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny gradient w świetnej kolorystyce :)
    Powodzenia na maturach, chociaż próbne to luzik na razie ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super przejście kolorów :) bardzo ładnie wyszło :) A kciuki trzymam, będzie dobrze :) (a tak szczerze, to nie popieram pisania kilku testów jednego dnia-strasznie Was wymęczą)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory faktycznie fajnie ze sobą współgrają :)

    Ps. Powodzenia z nauką.. Mam nadzieję, że uda Ci się pogodzić ją z blogowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny gradient, jak ładnie się kolory połączyły :) Aż zachciało mi się lata. ;p Zapraszam do mnie, też ostatnio pokazałam gradient ;) Ja bym z chęcią naklejki zobaczyła i poczytała jak się sprawują bo są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdobienie! Jak zwykle nie mogę się napatrzeć.
    Jestem ciekawa tych świątecznych naklejek! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam się nie uczyłam do próbnych matur :P Ładnie połączyłaś kolory, faktycznie moim zdaniem przypomina zachód słońca. Szkoda, że do takich jeszcze daleko, w zimie raczej nie uświadczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pożeraczu klapek śliczne masz te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Połączenie tych kolorów wygląda naprawdę bajecznie, ale to zdobienie na górze- już mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie pomyślałabym, że te kolory mogą tak dobrze wyglądać razem! Mam ten my secret i wibo, więc może kiedyś spróbuję coś w tym stylu wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.