177 | Kolorystyczna klasyka w błyszczącej odsłonie

by - 18:09


Witajcie ;)
W następnym tygodniu próbne matury, a jak mam teraz najwięcej wolnego czasu :D Przypadek? Posty pojawiają się regularnie, zaraz zabieram się za nowe zdobienie, a teraz pokażę Wam co mam na paznokciach przez ostatnie kilka dni.


















Któregoś wieczoru naszło mnie na malowanie paznokci, chciałam użyć jakiegoś nudziaka, bo dawno ten kolor nie gościł na moich paznokciach. Nie miałam na nic pomysłu, więc w ruch poszło Google. Jak zwykle nie zawiodłam się i zaraz w oko wpadły mi wspaniałe paznokcie. Inspirowałam się TYMI zdjęciami. Moje zdobienie nie wyszło tak okazale, ale ma coś takiego w sobie, że ciągle zerkam na nie i podziwiam jak wspaniale błyszczy!


















Moje zdobienie glamour idealne jest na różne okazje, klasyczna kolorystyka + trochę błysku i mamy paznokcie na imprezę, bal, wesele czy inną okazję. U mnie świetnie sprawowały się na co dzień.


















Bardzo proste w wykonaniu i każda z Was dałaby sobie z nim radę. Użyłam tutaj czterech lakierów i wysuszacza. Najbardziej zaskoczył mnie Vipera Polka #66, którego użyłam pierwszy raz... Już mam na tego malucha ciekawe pomysły bo jest przepiękny. Zapewne niedługo pojawi się w pełnej krasie w jakimś zdobieniu.


















Użyte lakiery: czerń tradycyjnie Quiz Safari, nude Bell Air Flow #707, srebro Sally Hansen Complete Salon Manicure Starry Flight oraz na serdecznym wspomniany Vipera Polka #66.


Zastanawiałam się czy zdobienia nie zmatowić, ale ten mega błyszczący efekt tak mnie uwiódł, że się powstrzymałam. Zdjęcia nie oddają pozytywów tego zdobienia. Myślałam, że powychodził mi ładne, ale przy obróbce okazało się, że połowa jest rozmazana i nadaje się do usunięcia. Niestety pogoda teraz zupełnie nie sprzyja fotografowaniu. Chyba muszę zainwestować w jakąś żarówkę z białym światłem i poćwiczyć takie zdjęcia :D

Jak Wam się podoba to zdobienie? Lubicie taki błysk?


Zobacz także:

44 komentarzy

  1. Suuuper, bardzo mi się podoba efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie to się wszytsko ze sobą komponuje *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jestem zachwycona! Wyglądają bajecznie i Ci ich zazdroszczę :) Idealne na imprezę. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, lakiery w dłoń i sama możesz mieć takie ;]

      Usuń
  4. Pięknie, błyszcząco i mega elegancko :) Ja się zakochałam w tym zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł mi się podoba, tylko odcień tego nudziakowego lakieru nie bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  6. wow bardzo ładnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier Bell do mnie nie przemawia, ale z bazą, która wpada bardziej w róż widzę to zdobienie nawet u siebie, mimo, że mam dużo krótsze paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na krótkich też może się ciekawie prezentować ;) też widzę tutaj inną bazę, kiedyś się jeszcze "pobawię" kolorystyką

      Usuń
  8. śliczne połączenie klasyczne kolorki a można zrobić z nimi takie fajne rzeczysuper:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś ten lakier z Bell, przyjemny był. Niestety, skończył swój żywot na podłodze... :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie, to sreberko z SH błyszczy się nieziemsko :) I dobrze, że nie zmatowiłaś, tak jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wykony i idealnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt rewelacyjny ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie, to ostatni dzień: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny manicure..pomysł bardzo mi sie podba jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale elegancko z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to zawsze masz jakieś super pomysły, naprawdę jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny mani! Tak urozmaicone nudziaki to mogę nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne paznokcie! chyba sama sobie takie zmaluję na Sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że mogłam zainspirować ;)

      Usuń
  18. piękne mani, prezentuje się bardzo okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale czad, ta pierwsza fota wygląda jak z żurnala, wow!! :D
    lubię takie błyszczące zdobienia, super to wygląda, tak klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, staram się by zdjęcia jak najbardziej podobały się czytelnikom ;) sama lubię takie ładne oglądać

      Usuń
  20. dziękuję za tyle miłych komentarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, nieźle wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wzorek na imprezę lub inne większe wyjście :) Dobrze, że nie zmatowiłaś - bo migoczące wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne, błyszczące zdobienie! Sama ostatnio maluję paznokcie na jeden kolor - brak mi weny na jakieś cudawianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejne Twoje cudowne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne zdobienie! :) Wspaniale malujesz paznokcie i serdecznie Cię zapraszam do małego projektu paznokciowego, a mianowicie Świątecznego Kalendarza Paznokciowego! http://treepsy.blogspot.com/p/swiateczny-kalendarz-paznokciowy.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ajjj.. jak się błyszczy, to mi się podoba:D super;)

    OdpowiedzUsuń
  27. bosko jest i podoba mi się szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, eleganckie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki